najmocniejsza pompa 10 z wtryskami 216 i turbo AWX w Polsce!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

najmocniejsza pompa 10 z wtryskami 216 i turbo AWX w Polsce!

Post autor: cowboy » pt cze 29, 2007 22:12

Aby był pełen pogląd to pokazuję 3 wykresy

Seria, po wirusie z turbo AWX i FMIC (to praktycznie nic sie nie zmieniło w stosunku do wirusa na seryjnych gratach) i ostatni wykres po założeniu moich hybrdowych wtrysków


wtrsyki wymieniłem w 15 minut, hajda auto shamowane i banan na twarzy - juz podczas pomiaru widziałem że będzie dobrze

mała korekta softu (doładowanie 1,35 Bara) troszkę zdjęliśmy momentu, program bezdymny i oto co wyszło

Obrazek

Dzieki jak zwykle za profi obsługę w G-Lab Tuning !! :bigok:

uysy :okej:

:bigok:

ps. auto pracuje ciszej równiej i najważniejsze zapier....ale że aż strach :)

ps.ps. musze zmienić podpis :)



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » pt cze 29, 2007 22:17

bardzo ładnie jestem pod wrażeniem, tezbym chciał taki motorek z taką moca :food:
Ostatnio zmieniony pt cze 29, 2007 22:18 przez moment, łącznie zmieniany 1 raz.


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: najmocniejsza pompa 10 z wtryskami 216 i turbo AWX w Pol

Post autor: mirass » pt cze 29, 2007 23:36

gratuluje
teraz pytanie - 160KM na 1,35 bara? jeśli tak to trudno mi uwierzyć w tą moc. czemu pomiar nie na hamowni maha skoro tak jej ufasz? jak z dymem ?


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt cze 29, 2007 23:48

No i widac wrescie ze Cowboy zaczyna konkretne mody :)
Szkoda ze na 230 sie nie zdecydowales byl by zapas na pozniej.
Wynik bardzo ladny i fajnie krzywe leca.
Gratki
P.S podtytuł ma swoje prawa autorskie ;)


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob cze 30, 2007 07:52

mirass pisze:teraz pytanie - 160KM na 1,35 bara? jeśli tak to trudno mi uwierzyć w tą moc. czemu pomiar nie na hamowni maha skoro tak jej ufasz? jak z dymem ?
powiem Ci wiecej - na 1,25 było 158 KM

dymu do 3500 praktycznie nie ma, powyżej lekko kopci ale nie jest są to kłęby czarnego dymu

bo MAHA w Nagazie nie jest tak łatwo wynająć na 3 godziny, zwłaszcza po godz. 17 w piatek :), poza tym MAHA była wielokrotnie porównywana z VTECHem u Jędrasika i zawsze pokazuje to samo - u mnie MAHA pokazał ostatnio 2 KM więcej
Co do momentu to oceniam że MAHA pokaże około 355 NM

dla porówniania VTECH seria 120KM, MAHA 120KM

przy okazji shamuje sie na MAHA - moze być u Mastersa jeśli bezie to wiarygodne dla Ciebie ? :)
rob555 pisze:Szkoda ze na 230 sie nie zdecydowales byl by zapas na pozniej.
nie będzie później - ja już swój cel osiągnąłem mam 160KM :)

auto ma bezpieczny setup do jeżdżenia po bułki...silnik ma nakulane 260 000 i to mi wystarczy :bigok:

[ Dodano: Sob Cze 30, 2007 08:00 ]
założyłem 216-tki bo takie mam dostępne oryginały BOSCH - sprawdzone już w paru autach - hulają na 220/300, poza tym nie chciałem iść w mody pompy :)

wynik mnie bardzo miło zaskoczył więc pewnie zrobie pare kompletów tych hybrydek

tak więc jakby ktoś miał jakieś stare szroty wtryski AFN, AGR, ALH - wsio rawno to chetnie kupię ;P
mogę też zrobić na bazie dostarzczonych wtrysków :)

powiem tylko tyle turbina i kolektor AWX, FMIC dodały na hamowni 0 KM - occzywiści na drodze auto jechało mlepiej, nie puchło, turbinka lepeij reguluje cisnienie, tak więc takie hybrydki sa idealne do pierwszego wiruska w 110 - od razu można wskoczyć na 155-160KM - na doładowaniu 1,25 było 158KM :)



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » sob cze 30, 2007 09:01

jaka cenna takich wtrysków ? GRatulacje :D



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » sob cze 30, 2007 09:26

mirass pisze:teraz pytanie - 160KM na 1,35 bara? jeśli tak to trudno mi uwierzyć w tą moc. czemu pomiar nie na hamowni maha skoro tak jej ufasz? jak z dymem ?
Ja odpowiem: pojechałby okolice tej mocy i na 1,1bar, to nie benzyna... Co więcej - byłoby bardziej płasko, tylko czarno z tyłu.
MAHA?? Czy w Haldenwang żyją códotwórcy, że to jedyna słuszna hamownia? jej zalety akurat nie mają nic wspólnego z wykresem końcowym :)
Program jest w tej chwili praktycznie bezdymny
Ostatnio zmieniony sob cze 30, 2007 09:26 przez uysy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » sob cze 30, 2007 10:42

no no cowboy, niezla robota.teraz jazda AFNem musi byc jeszcze wieksza przyjemnoscia ;) pozdrawiam!


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » sob cze 30, 2007 11:23

uysy pisze:
mirass pisze:teraz pytanie - 160KM na 1,35 bara? jeśli tak to trudno mi uwierzyć w tą moc. czemu pomiar nie na hamowni maha skoro tak jej ufasz? jak z dymem ?
Ja odpowiem: pojechałby okolice tej mocy i na 1,1bar, to nie benzyna... Co więcej - byłoby bardziej płasko, tylko czarno z tyłu.
MAHA?? Czy w Haldenwang żyją códotwórcy, że to jedyna słuszna hamownia? jej zalety akurat nie mają nic wspólnego z wykresem końcowym :)
Program jest w tej chwili praktycznie bezdymny
moje pytanie co do hamowni było podyktowane wcześniejszymi postami kolegi cowboya w różnych wątkach na tym forum
co do MAHY - obaj wiemy że nie jest idealna
gratuluje :pub:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob cze 30, 2007 13:23

mirass pisze:co do hamowni było podyktowane wcześniejszymi postami kolegi cowboya w różnych wątkach na tym forum
pisałem że na MAHA pkazuje około 2KM więcej ale za to 15 do 20 NM mniej

Moc praktycznie jest idealnie taka sama dla obu hamowni, biroąc pod uwagę że wypas w Nagazie można przyjąc za ideał (najlepeij zrobiona MAHA 4x4 w Polsce) to VTECH u Jedrasika równiez jest baaardzo OK.

Tak samo wykresy z VTECHu z Karkowa i Mastersa - róznice dlaq A4 3.0 TDI są poniżej 2KM !!

Co do momentu to wiadomo że na MAHA jest przebieg bardziej równomierny...

ale jak to mówią to nie wykres jeździ :)

Dodam jeszcze tylko tyle że 1,25 Bara na GT1749VA a 1,25 Bara na VNT15 z AFN-a znacznie się róznią :P
Mały szcegół to równiez fakt że pompa w AFN daje większe ciśnienie niż w 1Z, dlatego AFNy sa bardziej wdzięczne do zwiekszania mocy - zwłaszcza te które w serii mają 120 KM :P :bigok:
Fido_dido pisze:jaka cenna takich wtrysków ? GRatulacje
zbiera się juz mała grupka chetnych, więc cena bedzie 1000 PLN lub mniej, cena oczywiście jezeli dostanę wtryski do zrobienia na hybrydy - termin około tygodnia

końcówki nowe BOSCH, więc będziecie mieli w zamian praktycznie nowe wtryski ustawione idealnie na 220 / 300 Bar !



Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » sob cze 30, 2007 15:47

gratulacje cowboy,taki silnik to mazenie


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lip 01, 2007 22:14

wszystkie osoby zainteresowane takimi hybrydkami zapraszam do tego tematu:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111530

i najfajniejsza rzecz

przejechałem 335km i wlałem 17 litrów

spalanie wyszło 5,13 !!!

leciałem z Łodzi do Wielunia i potem do Wawy, średnio 130-140 po gierkówce

raczej spokojnie bo nie było zawodników :) dopiero w Wawie pociągnąłem za hodną PROMOTOR na grójeckiej i nie odchodził mi zbytnio !



Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » pn lip 02, 2007 09:30

cowboy mam pytanie, silnik AFN po chipie 206tkm przejechane - czy możesz przerobic moje wtryski, czy już są za stare?jeśli tak to kost 1000zł?Acha i jeszcze jedno pytanko - gdzieś pisałeś że można nowe turbo od AWX dostać za 900zł - jak możesz daj mi namiar.PZDR



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lip 02, 2007 09:58

Tominator pisze:silnik AFN po chipie 206tkm przejechane - czy możesz przerobic moje wtryski, czy już są za stare?
ja robiłem swoje hybrydy na bazie AGR i miały podobno 140 tys KM...zresztą to nie ma znaczenia bo i tak końcówka będzie nowa
Tominator pisze:można nowe turbo od AWX dostać za 900zł
temat już nieaktualny - widziałem że koleś podniósł cene do 1200 PLN, a teraz już nie ma...

jeśli będą chetni to zakupie wiekszą ilość uzywanych wtrysków, i wyślę gotowe - a stare bedziesz mógł sprzedać komuś kto jest zainteresowany podniesieniem mocy w 1Z



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości