Strona 72 z 93

: ndz mar 09, 2008 22:41
autor: Hz
maroTdi, To zrobię może tak założę opornik, i będę odkładał na chipa czyli około 1000-1300pln jeśli się nie mylę...

To teraz proszę mi powiedzieć jak używać opornika aby silnik mi służył dobrze, czy opornik dawać ON na ciepłym silniku tzn 70St C+ czy jak... Lepiej się spytać niż potem myśleć jak obudzić TDi

: ndz mar 09, 2008 22:49
autor: maroTdi
Hz, no mysle ze gdzies ok 1500 i ja bym Ci polecil Compsport z Bielska..
a opornik to raczej na cieplym.. zawsze jak chcesz cisnac to musisz miec cieply nawet bez opornika..
ja uzywalem tylko czasami.. np. jak ktos sie nie chcial dac wyprzedzic i brakowalo troszke mocy.. na zime mialem sciagniety ale zakladam na nowo :)

: ndz mar 09, 2008 22:58
autor: damcio151
Hz, temat ma 67 stron opisywania jak korzystać z opornika , jaki sygnał oszukuje itd. itp. , więc przeczytaj go i nie zadawaj pytań na które zostały już udzielone odpowiedzi

: pn mar 10, 2008 00:15
autor: tomiTD
witam przeczytałem cały post i sie zastanawiam czy w koncu mozna taki oporniczek załozyc do zwykłego TD czy tylko do TDi?? ma mk2 1.6TD i chciałbym przetestowac z checia taki power jakim jest zwykły oporniczek bo wypowiedzi testujacych mi sie bardzo podobaja.

: pn mar 10, 2008 08:18
autor: Dario84
A gdzie Ty w TD chcesz wsadzic oporniczek ?? :chytry:

: pn mar 10, 2008 09:38
autor: tomiTD
dario84 nie wiem gdzie i wąłsnie dlatego sie pytam czy da sie do zwykłego TD załozyc takie cos i gdzie??

: pn mar 10, 2008 09:52
autor: souler
tomiTD pisze:dario84 nie wiem gdzie i wąłsnie dlatego sie pytam czy da sie do zwykłego TD załozyc takie cos i gdzie??
malo masz tematow o td w przyklejonych?

: pn mar 10, 2008 13:28
autor: Dario84
W TD masz mechaniczna pompe i zadnego oporniczka tam nie wsadzisz.

U Ciebie jest zabawa z LDA, GOV Modem, Cisnieniem...

: pn mar 10, 2008 17:26
autor: karolp1
Hz jezeli podepniesz oporniczek pod piny 2 i 3 to oszukasz ECU tak ze zwiekszy sie dawka wtryskiwanego paliwa a jak podepniesz pod piny gdzie jest termistor tzn czujnik temp paliwa to oszukasz ECU o danej temp paliwa którego opornosc maleje wraz ze wzrostem temperatury, ja bym podłaczyl pod piny 2 i 3 w celu zwiekszenia dawki, nigdy nie probowalem pod czujnik temperatury paliwa

: śr mar 12, 2008 15:45
autor: olafcio
Witaj! Ta modyfikacja naprawdę ci chodzi i nie ma to wpływu na caly uklad napędowy? Mieszkam w Otwocku i chętnie bym zobaczyl jak ci to chodzi. Moje GG 8480370

: śr mar 12, 2008 15:49
autor: damcio151
olafcio pisze:Ta modyfikacja naprawdę ci chodzi i nie ma to wpływu na caly uklad napędowy?
:panna: ciekawe ile jeszcze takich pytań będzie :P W temacie znajdziesz diesiątki opinii na temat opornika .. poczytaj

: śr mar 12, 2008 16:33
autor: slash
To ja tak trochę od strony praktycznej.
1. Miejsce montażu pstryczka - włącznika - (wiem, że to już było, i wiem że niektórzy mają po pedałem gazu) - po róznych przymiarkach dałem obok lewarka - duży plus, to to, że przy wyprzedzaniu najczęściej redukujemy, więc przyt okazji PSTRYK i mocy przybywaj...
2. Sposób przejścia z komory silnika do kabiny - ja przelazłem obok linki od otwierania klapy - nie wiem, czy są inne opcje?

A poza tym z opornikiem życie stało sie piękniejsze - używam tak jak większość z tu piszących - sporadycznie, ale raz na jakiś czas zdarza się, że:
- przy wyprzedzaniu wyprzedzany zaczyna przyśpieszać, więc PSTRYK i po zawodach...
- mam ogromną, niepochamowaną ochote ruszyć z pod świateł szybciej niż seledynowe BMW z wzmacniaczem w bagażniku

: śr mar 12, 2008 18:42
autor: gOOzOl
slash pisze: 2. Sposób przejścia z komory silnika do kabiny - ja przelazłem obok linki od otwierania klapy - nie wiem, czy są inne opcje?
oczywiscie ze sa :> masz przeciez standardowe przejscia kablowe z komory silnika po obu stronach. wpychasz i juz. ja przechodzilem po lewej stronie patrzac stojac przed autem, wychodzisz gdzies tam w okolicach wentylatorka

[ Dodano: 12 Mar 2008 17:49 ]
slash pisze:
1. Miejsce montażu pstryczka - włącznika - (wiem, że to już było, i wiem że niektórzy mają po pedałem gazu) - po róznych przymiarkach dałem obok lewarka - duży plus, to to, że przy wyprzedzaniu najczęściej redukujemy, więc przyt okazji PSTRYK i mocy przybywaj...
nie wiem czy ktos tu to zalozyl jesczze pod pedal oprocz mnie bo to w sumie zadna rewelka byla ;p rwie troche po lekkim poszczeniu i pisalem o tym w fotostory ;p zamiast jednego przycisku klaksonu sobie zaloz :) mialem tak przez chwile, ze niby NOS :P

: śr mar 12, 2008 20:17
autor: Komas
Ja mam oporniczek i swietnie sie spisuje. Jak ktos z Wrocka jest ciekawy jak dziala to zapraszam :)