Strona 71 z 184

: ndz mar 21, 2010 21:35
autor: Dario84
Dziwnie znajomy ten FMIC :bajer:

: ndz mar 21, 2010 21:54
autor: ewaldino
Ano :grin: Podziekowania dla kolegi Dario84 za kawał dobrej roboty :grin:

: ndz mar 21, 2010 22:07
autor: marcinas1983
A ja mam takie jedno pytanie... czy coś przeszkadza temu, że FICM mam przysłonięty zderzakiem ponad połowę?? Bo z tego co widzę to większość FICM'ow jest przysłonięta i czy to jakoś znacząco drastycznie obniża jego wydajność??

: pn mar 22, 2010 20:35
autor: sagon
marcinas1983 pisze:A ja mam takie jedno pytanie... czy coś przeszkadza temu, że FICM mam przysłonięty zderzakiem ponad połowę??
A jak myślisz?
Jaki jest sens pchać tam wysoki fmic,skoro i tak w połowie jest on zastawiony przez zderzak.

: pn mar 22, 2010 22:53
autor: marcinas1983
sagon, to połowa aut tutaj ma źle zamontowany FICM i tyle w tym temacie.

: pn mar 22, 2010 23:27
autor: pusty
Oj tam przesadzacie..... jakby były małe cooler'y i schowane to rzeczywiście źle by to było zrobione. Ale jak z 80 % powierzchni coolera jest wystawione na powietrze to jest gitara. Lepiej lekko schowany fmic niż seryjny smic!!!!!!!!!!!!!!!!!!

: śr mar 24, 2010 20:05
autor: sagon
marcinas1983 pisze:sagon, to połowa aut tutaj ma źle zamontowany FICM i tyle w tym temacie.
Moim zdaniem jest w tym coś z prawdy.
Ja nie widzę sensu ładowania takich coolerów,skoro niekiedy połowa z ich powierzchni nie "pracuje".Ale najwidoczniej tutaj liczy się to,który ma większego... .

Dobrze by było,gdyby po założeniu takich big fmic-ów,tak jak to w temacie o grupowym,zamiast wykresów,koledzy podali wartości temperatur w dolocie.
Oczywiście mierzone w upalne dni,najlepiej w porównaniu z smic-iem.
Wiele by to wyjaśniło.
Tyle w temacie.

: pt mar 26, 2010 19:44
autor: kacperix
Gdyby ktoś był zainteresowany do mam do sprzedanie nie wykończony projekt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=317275
Pozdrawiam

: czw kwie 01, 2010 15:28
autor: Toledziak
Panowie, mam problemik. Chodzi generalnie o sprecyzowanie wyboru. Chcę swoje ATD zrobić na około 140 - 145 KM. Jedni sugerują mi bym pozostał przy standardowym coolerze, ja natomiast myślałem nad zrobieniem podobnego do tego, który oferował Aligator ( wymaga niewielkiej kombinacji) lub wsadzeniu fmic od mondeo mk3, co juz powoduje wzrost pracy. Generalnie wyzwania typu fmic sie nie boje, ale czy to ma sens gdy moje modyfikacje to praktycznie taki zakres mocy jaki wymieniłem, lub jesli turbo mi siądzie to zakupie od ASZ i tyle. Auto ma śmigać, nie ma być na ćwiare. Wyraźcie proszę swoją opinię.

: czw kwie 01, 2010 15:52
autor: Udesky
Rób FMICa, bo jeśli planujesz przy padzie suszary coś większego to przy fmicu + ASZ możesz osiągnąć okolice 170KM. Twoje pompki starczają chyba do ok 180KM.

: czw kwie 01, 2010 16:58
autor: Toledziak
No jest to słuszna uwaga. Musze sie pokręcić za coolerem od mondeo i rurami. Ciekawe ile mi wyjdzie taki zestawik.

Apropo turbo, wczoraj luknąłem czy i jakie sa luzy na wirniku. No i mam poprzeczny w zakresie około 1mm, ale najgorzej że jest osiowy :( Także zaczynam szukać gt1749va.

: pt kwie 02, 2010 10:59
autor: artek.w
Tak może nie na temat :) Jeżeli ktoś ma do sprzedania FMIC do MK3 to proszę PW. Tylko i wyłącznie na bazie megane.

: sob kwie 03, 2010 13:37
autor: blast3r-bley
Szukam kogos w VWielkopolski kto wykona FMICa do mkIV ALH 90 PS,nierdzewke mam kazda ilosc i kazdy rodzaj

: ndz kwie 04, 2010 23:30
autor: fasd
Panowie mogę teraz napisać:

FMIC mam i ja :)

Tak zaczynałem:

Obrazek

Najpierw mial być założony ten od IVECO ale za duzo cieć zderzaka i całej reszty a założenie było ma być schowany :)

No to trafil sie custom z re5pectu 550x180x65 :D i zaczeło wygladać to tak:


Obrazek

Obrazek

Troszkę cięć i wszedł prawie idealnie :okej:

Dalej poszło w ruch orurowanie:

Obrazek

Obrazekjavascript:void(0);

I wyszedł taki zestaw:

Obrazek

troche spawania i gitara :)

Wiecej fot wrzuce jak kuzyn mi fotki podesle bo ja niemialem wiecej czasu robić, ale powiedzcie mi teraz bo wydaje mi sie ze po założeniu Fmic moc jakby rosła caly czas jednakowo do prawie 5 tys. wczesniej przy 4,2 trzeba bylo redukcje robic a teraz jak by lepiej było czy to prawidłowe odczucia czy tylko mi sie zdaje?i drugie pytanie czy założenie fmic mogło cos dodać mocy? w kazdym razie wczesniej przed zalożeniem fmic ustawiając sie na killa z rolki z kumplem 2,5 tdi uciekałem mu na 1 dlugosc moze 1,5 a potem mnie juz zaczynał dochodzić a teraz cały czas mu uciekalem i niemogl mnie dogonic :bigok:

[ Dodano: 04 Kwi 2010 23:31 ]
artek.w pisze:Tak może nie na temat :) Jeżeli ktoś ma do sprzedania FMIC do MK3 to proszę PW. Tylko i wyłącznie na bazie megane.
Jak byś chcial to mam na handel ic od IVECO daily