Witam, dzięki
Fucker za naprowadzenie.
Pozdrawiam.
dodano 10.08.2012
Witam, panowie wczoraj włożyłem pompę z tłoczkiem i głowiczką 11cie mm, na fali DE110. Samochód udało się odpalić bez problemów na dawce 20,0mgR. Dawkę ustawiłem na (waha się) 7,0mgR, 6,2mgR, a czasami wskoczy nawet 5,6mgR.
Silnik zapala dobrze, ale co mnie zdziwiło, że nie widać jakiejś dużej różnicy, a nawet muszę powiedzieć, że przy starcie z niskich obrotów, tak w przedziale 1500-2000obr/min, a nawet lekko ponad jest jakby troszkę gorzej niż było na 10tce, a później od 2500-3000obr/min jest chyba lepiej, ale 100% pewności nie mam.
Mam taki kawałek testowego odcinka cały czas pod dość stroma górę, to wydaje mi się, że na pompie 10tce miałem na 5tce 165km/h, ale po wrzuceniu piątki najpierw szybkość spadała, a później znów się rozpędzał do tych 165km/h, a teraz jak zapinam 5tkę to samochód nic nie zwalnia, tylko ciągnie dalej, a na szczycie górki jest 170km/h, czyli o 5km/h więcej niż było.
Mam jeszcze takie pytanie, czy winne za to może być napięcie RSW.
Na 10tce na zgaszonym silniku miałem 0,720V, a na tej przerobionej 11tce mam 0,680V.
Czy może to być wina tego napięcia, że na niskich obrotach bardziej jest odczuwalna turbo dziura???
Ewentualnie czego to może być przyczyna, co mogę jeszcze poprawić???
Z góry dziękuje za każdą pomoc.
Pozdrawiam.