Strona 8 z 111

Re: wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: pt sty 13, 2012 08:41
autor: wesol
bajer151 pisze:No w sumie różnica rzeczywiście żadna, ale przy 216-tkach na pewno będę musiał zrobić coś z programem. A z montażem nie ma problemów? Mechanik, który wymieniał mi sprzęgło da rade? A jest tu na forum ktoś kto by mi to ogarnął i przy okazji poprawił program?
Nie ma takiego musu ze odrazu musisz cos z tym robić. Jesli bedzie ci przeszkadał dym przy ruszaniu z pedałem w podlodze to najszybciej jak przesuniesz nastawnik ( to sa nieduze ilosci tego przesuniecia bo okolo pół milimetra). Napewno zmniejszy dymienie. Jedzić mozesz nawet bez takiej regulacji recznej. Pozniej jak cie najdzie ochota na wieksza moc to bedzie jak znalazł i na 216 to spokojnie 160 KM jest do wycisniecia.

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: pt sty 13, 2012 23:15
autor: bajer151
No rzeczywiście nastawnikiem można się pobawić i nie powinno dymić. A jak wygląda spalanie na takich wtryskach? Jest większe, mniejsze czy bez zmian? Z uwagi na skuteczniejsze rozpylanie chyba powinno się zmniejszyć przy normalnej jeździe.

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: pt sty 13, 2012 23:19
autor: rolmik
bajer151, mi przy walniętym 1 wtrysku i tym czujniku temp i lekkim butowaniu (na dłuższych trasach i dogrzanym silniku) 7,5 ale jazda na tzw skoczka max 5km potem gaszenie załatwianie i dalej ok 5km teraz po regulacji kąta 150km na 1 kresce w mk4

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: pt sty 13, 2012 23:28
autor: bajer151
Mi teraz po mieście pali 7,5, a w trasie około 5,2-5,9 zależy jak bardzo mi się spieszy ;-) a z tymi 216-stkami najbardziej boje się wzrostu spalania. rolmik zanim wtrysk Ci padł to jakie miałeś spalanie??

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: pt sty 13, 2012 23:36
autor: italiano_83
bajer151 pisze:a z tymi 216-stkami najbardziej boje się wzrostu spalania
Regulator spalania masz pod prawą stopą, więc nie rozumiem Twoich obaw, przy normalnej jeździe praktycznie nic się nie zmienia, jak przyciskach mocniej i częściej, to sorry moc się z powietrza nie bierze, trzeba polać na tłoki żeby auto jechało. Ja jeszcze z 216 na pokładzie, nie wyszedłem poza 6l/100km ... a jak w lecie jeździłem przepisowo to i poniżej 5.5l/100km schodziłem. Na autostradzie w niemczech przy przelocie też nie zauważyłem różnicy ... jak palił 6.3-6.5l/100km tak spala.

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: pt sty 13, 2012 23:47
autor: bajer151
italiano_83 masz racje z tym spalaniem. Nawet teraz na programie jak się ostro używa prawej nogi to potrafi swoje spalić. W swoim aucie też najpierw zrobiłeś program, a dopiero później wtryski, bo tak wynika z Twojego podpisu? A przez te Niemcy to jaką masz prędkość że ponad 6l/100km Ci pali? :chytry: czyżbyś korzystał z braku ograniczeń prędkości? ;-)

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: pt sty 13, 2012 23:52
autor: rolmik
bajer151,wtryski seria ok 5-6,5 zależy gdzie jeździłem czy tylko do roboty 3km w 1 strone czy do dw na 216 dopiero 1 bak wyjeździłem i wyszło pow 7l jak coś pisz na pw lub gg

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: pt sty 13, 2012 23:57
autor: italiano_83
Ja miałem na początku program na ori wtryskiwaczach, a potem wrzuciłem 0.216 i nowy soft.
Przez Niemcy jak jadę to przelotową trzymam 160km/h - w miarę możliwości oczywiście, czasami wolniej czasami szybciej, mierzone od Świecka do Nl na pełnym baku.

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: wt sty 17, 2012 20:23
autor: Krzylu
Mi tak samo po założeniu 216 spalanie skoczyło do 7,5L w mieście ,silnik AHF

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: śr sty 18, 2012 18:06
autor: bajer151
Znalazłem na allegro taką aukcje

http://allegro.pl/show_item.php?item=2044968033" onclick="window.open(this.href);return false;

muszka.d proponuje mi wtryski z końcówkami firmy star diesel. Nic o nich nie słyszałem. Może mi ktoś napisać coś o tej firmie? Wiem tylko tyle że są włoskiej produkcji.

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: śr sty 18, 2012 21:32
autor: arwam
użytkownik sprawdzony i pewny niemal tak samo jak Cowboy.

bardzo poważnie podchodzi do klienta. nie wiem czy pamięta rozmowę którą kiedyś z nim odbyłem ale jeśli coś się ma nie sprawdzić to Ci nie sprzeda żebyś na nim potem psów nie wieszał jeśli wie że to napewno będzie niewypał.

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: śr sty 18, 2012 21:48
autor: KRISMIKOLOW
Od Muszki możesz brać śmiało :grin:

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: śr sty 18, 2012 23:06
autor: bajer151
OK. Skoro muszka.d cieszy się tak dobrą opinią to zdecyduje się na wtryski od niego ;-) później tylko korekta softu i będzie 150 KM na pokładzie :satan:

wszystko o wtryskach/pompowtryskach

: czw sty 19, 2012 08:06
autor: wesol
Tu nie chodzi o kolege bo on moze mieć nawet i order na klapie tylko pytanie co sa warte te koncówki wtryskowe. Ja chyba bym sie nie skusił na te no name. W sumie to ile drożej masz na bosio. W dziale gildy ktos opychal ostatnio wtryski na bosio za 600 zl a swoje jeszcz eby pchnąć za pare setek i koszta sa znikome. Jak dla siebie ia uato ma posmigać ze 4 lata to moze i nawet bym sie zdecydowal na boscha. Precyzja i niezawodność to tylko ta firma.