Strona 8 z 48

Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin

: czw cze 26, 2014 23:59
autor: malutki
Panowie jaką suszarkę szukać do ATD w mojej Fabii? Plan jest na bezpieczne i rozwojowe 150ps. Z góry dzięki za info

Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: pt cze 27, 2014 19:51
autor: mechatronik1988
t3 :panna: i tyle ode mnie.
co do wstawania bylem pełen obaw montując k14 najmniejszą z tych niby większych...
nie sądze żeby k 14 wcześniej wstawało na 216 z moim malutkim IC i reszcie seryjnych gratów z ahu na sofcie trochę przydymiającym...
W każdym razie jak zrobie loga to tu wkleje...
marcinas1983, widziałem kiedyś w temacie o twoim aucie że miałeś jakiś wykresik poglądowy namalowany z logów jakby była możliwość to takie coś co najwyżej mógłbym tu wkleić..

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: pt cze 27, 2014 20:46
autor: marcinas1983
mechatronik1988, program k-power, logujesz grupy 005 i 006 od np. 1.5 tys obr/min na 3 biegu do 4,5 tys obr/min, wciskasz sprzęgło i robisz wybieg auta do około 60km/h bez żadnego hamowania itp itd. na prostej drodze. Najlepiej jeszcze znać masę auta, temp otoczenia jak i ciśnienie atmo. Wtedy wrzucasz te dane do programu i rysuje wykres poglądowy.

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: sob cze 28, 2014 02:15
autor: zgredd
W fabi jak chcesz miec tanio to ASZ lub KKK 130km sprężarka tanim kosztem zrobić max pompek okolice 160-170km. A dalej to turbo ARL lub GTB zależy na ile to ma być rozwojowe 150km czy okolice 200km czy 250?

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: ndz cze 29, 2014 21:09
autor: KLICHO
Panowie wraz że idę w dalsze mody, moje modzenie postanowiłem w swoim 1z wymienić moją Garretta T15 i na 1,22 bara to mizernie wygląda nadal sprawa z dymieniem
Od razu zaznaczam że nie chce mi się bawić w zabawy w turbiny podciśnieniowe lecz zostać na turbinach ciśnieniowych ( WG) rozmyślam powoli na poważnie nad Garrettem T3 a KKK24 ale która się nada ?

I co bym potrzebował konkretnie do wsadzenia jej do 1z ? I w jakiś samochodach owe turbinki występowały ?

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: ndz cze 29, 2014 21:21
autor: marcinas1983
KLICHO,
mechatronik1988 pisze:NIE POLECAM NIKOMU ARCHAICZNYCH TURBIN K14 i T2. Bezwładność spora, wydajność kiepska.
To samo tyczy się K24 i T3... nie wiem jakim desperatem trzeba być, żeby takie barachło montować do auta... założysz i nadal będziesz biadolił, że dym jest za autem... po za tym... wątpię żebyś zniwelował dym montując większe turbo... może inaczej... w pewnym sensie może się dymu pozbędziesz, ale nie do końca... :helm: hehehe.

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: ndz cze 29, 2014 21:29
autor: KLICHO
Czyli dla mojego rozwiązania trzeba już bawić się w turbiny VNT ? Ale jaką AWX czy co ?

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: ndz cze 29, 2014 21:33
autor: mechatronik1988
marcinas1983, co powiesz na to?
http://vaglog.rtnet.pl/mechatronik1988_177915.html
Na moje oko twoja turbina szybciej wstaje no i przyspieszanie trwa 3 sekundy krócej...
Po co mi była potrzebna ta k14...

KLICHO, możesz zamontować td04 z bmw jak to ma marcinas1983 i wiele innych osób na forum
potencjał dużo większy niż te przestarzałe pierdziawki... lag wyraźnie wyczuwalny bedzie szczegulnie po miescie no i auto dalej może poddymiać z dołu.

Ja może spróbuję td025 z rovera jest szansa że bedzie to wcześniej wstawać i może starczy do końca wydajności pompy wtryskowej w ahu...

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: ndz cze 29, 2014 21:35
autor: KLICHO
czyli co zostać na tej T15 ? Tylko jak zniwelować to dymienie ?

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: ndz cze 29, 2014 21:41
autor: marcinas1983
KLICHO pisze:czyli co zostać na tej T15 ? Tylko jak zniwelować to dymienie ?
proste... załóż normalny nastawnik to nie będzie dymić.

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: ndz cze 29, 2014 21:44
autor: KLICHO
Tak ale dzięki temu mam 142KM i 368Nm na wtryskach 205 :) Chyba że dawkę na nastawniku zdejmę i już lub też doładowanie podbić ? Tylko ile jest bezpieczne do jazdy na codzień ?

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: ndz cze 29, 2014 21:51
autor: KLICHO
Mówicie o turbawce td04. Czy dużo muszę zmieniać aby ją zamontować i jak wygląda sprawa z nią vs T15? I przy ilu obrotach wstaje ? Bo T15 przy około 1700 ale kończy się już przy 3,0-3,5 ?

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: ndz cze 29, 2014 22:38
autor: marcinas1983
KLICHO pisze:Tak ale dzięki temu mam 142KM i 368Nm na wtryskach 205 :) Chyba że dawkę na nastawniku zdejmę i już lub też doładowanie podbić ? Tylko ile jest bezpieczne do jazdy na codzień ?
ta moc to potwierdzona hamownią czy wyssana z palca?? Bo Twój ostatni wykres pokazuje co innego... nie mówiąc już o tym, że hamownia lipa :helm:

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

: ndz cze 29, 2014 22:46
autor: KLICHO
Hamowany był też w ostrowcu ;) Obciążeniowa hamowania to jest więc raczej lipa nie jest :) A tamten wykres pierwszy to jest na samym nastawniku też w ostrowcu a ten drugi to nie jest mój tylko znajomego który byl na jakimś zlocie i tam była AGMA co każdy wie że to jest kicha.

Tu pada konkretne pytanie co trzeba modzić aby włożyć TD04 i od jakiś obrotów ona wstaje ?