Strona 8 z 32

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: sob paź 01, 2011 23:10
autor: TuneFORCE
BKD, przelot na kacie i tłumiku przelotowym, większe turbo, posprzątane pod maską, seria nie była hamowana i nie wiem ile było, wykres na 160km to ten sam setup co na 200km tyle że bez ruszania softu

Obrazek

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

: pn paź 03, 2011 07:40
autor: Dario84
TuneFORCE pisze:BKD, przelot na kacie i tłumiku przelotowym, większe turbo, posprzątane pod maską, seria nie była hamowana i nie wiem ile było, wykres na 160km to ten sam setup co na 200km tyle że bez ruszania softu

Obrazek

Chyba nawet wiem jakie to turbo :), nam wyszło w Piątek w BLB 211KM, wykres wrzucę jak go dostanę od Mumina, pompki seryjne, FMIC, wyrzucone wałki i kat, bez ruszania softu też wyszło coś koło 160KM, sofcik bez dymu oczywiście :).

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: ndz paź 09, 2011 22:09
autor: Golf4444
ALH plus wtryski ASV lekko dmuchniety. I jak widac na wykresie. Bylo 330 nm ale zmniejszone do 303 ze wzgledu na dwumas. Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: pt paź 14, 2011 21:33
autor: Jakobe
Pompa ALH+0.216+program

Obrazek

Auto zwija się już całkiem przyjemnie, program bez forsowania.

Wielkie podziękowania dla chłopaków z Tune-upu, za jak zwykle profi podejście do tematu ;)

pzdr

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: wt paź 18, 2011 21:26
autor: Skulek
Seria of course ...

Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: śr lis 02, 2011 12:54
autor: Ad4m3k
ARL :grin:
-zaślepiony EGR
-wywalony katalizator
seria zadziwiająco mocna wyszła(nie wiem czy to normalne :shock:):
Obrazek
mod:
Obrazek
jak oceniacie?

AHH + wtryski AHU + mod - prośba o ocenę

: czw lis 10, 2011 12:10
autor: bigu888
Seria AHH + wtryski AHU + soft mojej roboty (bezdymny, delikatny). Hamowany w GCS Kraków.

Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: ndz lis 20, 2011 01:25
autor: czajaa22
AHF ,turbo ARL,230,pompa 11, przelot na jednym tlumiku 2.5cala, dolot do turbiny ARL, duze IC, program bezdymny.
Hamowany jakiś rok temu po roku spadek mocy o 15PS. Powód wtryski nie trzymają już ciśnienia do wyrównania i zawór na pompie od kata wtrysku do wymiany. Po wymianie zobaczymy ile wyjdzie. Pozdrawiam.

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: ndz lis 20, 2011 01:29
autor: czajaa22
AHF ,turbo ARL,230,pompa 11, kompletny przelot 2,5 cala na jednym tłumiku, dolot do turbiny ARL, duze IC, program bezdymny.
Obrazek

Hamowany jakiś rok temu po roku spadek mocy o 15PS. Powód wtryski nie trzymają już ciśnienia do wyrównania i zawór na pompie od kata wtrysku do wymiany. Po wymianie zobaczymy ile wyjdzie. Pozdrawiam.

Sorry za mizerna jakość foty!!

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

: ndz lis 20, 2011 17:45
autor: Redbullos_AFN
Silnik 1Z + Pompa ASV + 216FB + GT1749VA + EGR out + Kolektor dolotowy AWX
Intercooler narazie seria Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: ndz lis 20, 2011 22:40
autor: Duber
ok panowie,kazdy post po moim,nie na temat ban czasowy/ostrzezenie
dotyczy to wszystkich stron konfliktu
chcecie załóżcie se temat w pogaduchach..

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: wt lis 22, 2011 09:18
autor: Dario84
Zamieszczam też kilka naszych wykresów z ostatnich prac:

1. Audi A6 BLB, modyfikacje:

- FMIC z orurowaniem z kwasówki
- wyrzucenie wałków wyrównoważających
- montaż turbo CAHA
- wyrzucenie katalizatora

Obrazek

2. Golf 3 1,8 Turbo, modyfikacje:

- Swap silnika na 1,8T + skrzynia 5b
- Sprzęgło spiekowe + jednomas i wzmocniony docisk
- Głowica na szerokim kanale AGU
- Turbo TD05-16G6 10,5T
- Kolektor wydechowy rurowy z kwasówki
- FMIC o wymiarach 700x300x76mm + dolot z kwasówki 2,5"
- Dolot do turbo 3"
- Wydech 3" na 1 tłumiku
- Wtryski 630cc
- Pompa paliwa Walbro
- Wskaźniki AFR, EGT, Boost, Temp oil

Obrazek

3. Seat Leon ASV, modyfikacje:

- FMIC Iveco Daily + dolot z kwasówki
- Wydech przelotowy 60mm
- Turbo ARL
- Dolot do turbo ARL
- Kolektor ssący ARL
- Wtryski 230
- Pompa 11mm

Obrazek

4. Seat Cordoba AFN, modyfikacje:

- Wydech przelotowy 60mm + DP 2,5"
- Turbo GTB1756VK
- Wtryski 230
- FMIC T5 (wkrótce będzie zmieniony)
- Pompa 11mm
- Kolektor dolotowy ARL
- Dolot do turbo 2,5"

Obrazek

5. Seat Leon Kolegi Vertor, modyfikacje:

- Silnik ARL seria
- Turbo GTB1756VK
- DP 2,5", reszta wydechu seryjna

Obrazek

6. Seat Ibiza BPX, modyfikacje:

- Silnik BPX Seria
- Wydech 2,5", DP 3"
- Turbo GTB2260VK
- Wtrysk metanolu firmy AEM

Jest to porównanie wykresu bez metanolu i z metanolem.

Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: wt lis 22, 2011 22:37
autor: tomek08
Witam, pogratulować takich wyników, szczególnie tego ostatniego :bigok: .
Pozdrawiam.

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: sob lis 26, 2011 16:39
autor: evolution
nastepny gtb tym razem wydech prawie seryjny. boost 1.75 over 1,85.Obrazek
roznica miedzy gtb a gt jest pokazna bo te cyferki zwykle szlo osiagnac tylko na 2.75 cala przy gt22, zwracam uwage na 325 Nm przy 2krpm :bajer:
Porownujac te auto :
Obrazek
to ze smialoscia moge powiedziec ze to z plaskim niutonem jezdzi bardziej jak turbodoladowana benzyna, znikly wszelkie drgania wibracje czy halasy jak wstaje turbo
to z dzis bardziej kopie w plecy, przez 400 rpm ale jedzie znacznie gorzej :los2: