Zamieszczam też kilka naszych wykresów z ostatnich prac:
1. Audi A6 BLB, modyfikacje:
- FMIC z orurowaniem z kwasówki
- wyrzucenie wałków wyrównoważających
- montaż turbo CAHA
- wyrzucenie katalizatora
2. Golf 3 1,8 Turbo, modyfikacje:
- Swap silnika na 1,8T + skrzynia 5b
- Sprzęgło spiekowe + jednomas i wzmocniony docisk
- Głowica na szerokim kanale AGU
- Turbo TD05-16G6 10,5T
- Kolektor wydechowy rurowy z kwasówki
- FMIC o wymiarach 700x300x76mm + dolot z kwasówki 2,5"
- Dolot do turbo 3"
- Wydech 3" na 1 tłumiku
- Wtryski 630cc
- Pompa paliwa Walbro
- Wskaźniki AFR, EGT, Boost, Temp oil
3. Seat Leon ASV, modyfikacje:
- FMIC Iveco Daily + dolot z kwasówki
- Wydech przelotowy 60mm
- Turbo ARL
- Dolot do turbo ARL
- Kolektor ssący ARL
- Wtryski 230
- Pompa 11mm
4. Seat Cordoba AFN, modyfikacje:
- Wydech przelotowy 60mm + DP 2,5"
- Turbo GTB1756VK
- Wtryski 230
- FMIC T5 (wkrótce będzie zmieniony)
- Pompa 11mm
- Kolektor dolotowy ARL
- Dolot do turbo 2,5"
5. Seat Leon Kolegi Vertor, modyfikacje:
- Silnik ARL seria
- Turbo GTB1756VK
- DP 2,5", reszta wydechu seryjna
6. Seat Ibiza BPX, modyfikacje:
- Silnik BPX Seria
- Wydech 2,5", DP 3"
- Turbo GTB2260VK
- Wtrysk metanolu firmy AEM
Jest to porównanie wykresu bez metanolu i z metanolem.