Strona 8 z 25

fala tłokorozdzielacza 11mm

: sob mar 19, 2011 17:08
autor: vision
tomek08 pisze:Co o tym sądzicie?
moim zdaniem można było się tego spodziewać

fala tłokorozdzielacza 11mm

: sob mar 19, 2011 18:17
autor: tomek08
moim zdaniem można było się tego spodziewać
Wytłumacz dlaczego, przecież musi być jakiś wytłumaczenie dlaczego tak się stało?

fala tłokorozdzielacza 11mm

: sob mar 19, 2011 18:55
autor: Adamm
tomek08, zle lub brudno zlozona pompa wtryskowa, wbilo tloczek w glowiczke i ukrecilo, lub sie w niej zatarl i tez ukrecilo

fala tłokorozdzielacza 11mm

: sob mar 19, 2011 19:01
autor: tomek08
Nie wiem czy dobrze tam doczytałem, ale to nie jest przyczyna
tomek08, zle lub brudno zlozona pompa wtryskowa, wbilo tloczek w glowiczke i ukrecilo, lub sie w niej zatarl i tez ukrecilo
W jednym z przypadków zrozumiałem, jak gdyby ON-u było za mało do smarowania pompy i trzeba by dolewać jakiegoś oleju do dwusuwów, a w drugim, coś o chłodzeniu ON.
Co wy o tym sądzicie?

fala tłokorozdzielacza 11mm

: sob mar 19, 2011 20:22
autor: vision
tomek08 pisze:Wytłumacz dlaczego, przecież musi być jakiś wytłumaczenie dlaczego tak się stało?
1 z kilku to dobór części co widać i pisze

fala tłokorozdzielacza 11mm

: sob mar 19, 2011 22:58
autor: tomek08
vision napisz proszę co z tymi częściami jest nie tak, co jest źle poskładane i opisz jeśli możesz co tam innego jest jeszcze nie tak w tych pompach? Bardzo mnie to interesuje, niestety mój francuski jest fatalny.
Z góry dzięki.
Pozdrawiam.

fala tłokorozdzielacza 11mm

: ndz mar 20, 2011 08:47
autor: vision
tomek08 pisze:Bardzo mnie to interesuje, niestety mój francuski jest fatalny.
terz nie znam- użyj tłumacza ,może częściowo to części pomp użyte to made in china ,były to 11 i 12 z tego co wyczytałem , 1 ma nadal 12 tyle że bosch (
Witam zamontowany mój nos 0,232 mm wtryskiwacz, moja hybryda turbo GT1752V (VNT17/20) i przed głową i pompy 12mm Czujnik 2 bar ciśnienia turbo.
Ostatniej nocy, próbując to wszystko, po dziesięciu km przyspieszenie, usłyszałem hałas skrzypi, silnik wyłączony i ponownie go więcej :shock: .

złe rpm, fale i spręrzyny , niestety sam tego doświadczyłem na ori 11 bosch - silnik ocalał

Re: fala tłokorozdzielacza 11mm

: ndz mar 20, 2011 13:48
autor: RSRoss
zjechany pasek na pewno jest konsekwencją zmielenia pompy.
A pompa się rozleciała przez falkę. Mój pompiarz usilnie twierdzi, że nie wolno mieszać falkami bo ona jest idealnie dobrana do pompy. Jak zakładał mi zestaw od Byka to na dzień dobry stwierdził, że jak falka jest nie od kompletu to istnieje ryzyko zmielenia pompy - nie koniecznie od razu....

fala tłokorozdzielacza 11mm

: ndz mar 20, 2011 16:07
autor: tomek08
Właśnie tego też się dowiedziałem, że ta głowiczka była chińska, ale tam coś o temperaturze paliwa się doczytałem. Dzięki za zainteresowanie.
Jeszcze tak teraz myślę o tym
zjechany pasek na pewno jest konsekwencją zmielenia pompy.
A pompa się rozleciała przez falkę. Mój pompiarz usilnie twierdzi, że nie wolno mieszać falkami bo ona jest idealnie dobrana do pompy. Jak zakładał mi zestaw od Byka to na dzień dobry stwierdził, że jak falka jest nie od kompletu to istnieje ryzyko zmielenia pompy - nie koniecznie od razu...
.
Jeśli Byku twierdzi, że to jest komplet z jednej pompy, to można bezpiecznie jeździć i nic się nie powinno stać? Czy dobrze myślę?

fala tłokorozdzielacza 11mm

: ndz mar 20, 2011 16:34
autor: artur434
Panowie a mógłby ktoś w końcu prosto i wyraźnie napisać które części będą najlepsze do przerobienia pompy 10 na 11 ? Wyczytałem że głowiczka ze 107j ok, ale fala która konkretnie też ze 107j tzn o numerze 143 czy jakaś inna będzie lepsza ? I też jeżeli chodzi o sprężyny jaka długość, no i grubość tej podkładki jaka ma być ?
pozdrawiam

fala tłokorozdzielacza 11mm

: ndz mar 20, 2011 19:28
autor: vision
RSRoss pisze:. Mój pompiarz usilnie twierdzi, że nie wolno mieszać falkami bo ona jest idealnie dobrana do pompy. Jak zakładał mi zestaw od Byka to na dzień dobry stwierdził, że jak falka jest nie od kompletu to istnieje ryzyko zmielenia pompy - nie koniecznie od razu....
30tys km twierdzi inaczej
RSRoss pisze:A pompa się rozleciała przez falkę.
to tylko 1 element i nie uszkodzi sama
tomek08 pisze:Jeśli Byku twierdzi, że to jest komplet z jednej pompy, to można bezpiecznie jeździć i nic się nie powinno stać? Czy dobrze myślę?
kup sam na allegro całą pompę :bigok:
artur434 pisze:Panowie a mógłby ktoś w końcu prosto i wyraźnie napisać które części będą najlepsze do przerobienia pompy 10 na 11 ? Wyczytałem że głowiczka ze 107j ok, ale fala która konkretnie też ze 107j tzn o numerze 143 czy jakaś inna będzie lepsza ? I też jeżeli chodzi o sprężyny jaka długość, no i grubość tej podkładki jaka ma być ?
pozdrawiam
moim zdaniem bez zbędnych kombo głowa 11a spręrzyny i fala twoja

fala tłokorozdzielacza 11mm

: pn mar 21, 2011 10:15
autor: arwam
sparrow pisze: arwam napisał(a):fala DE 619 z transita:
"wysokość" 7,35



7.25mm,nie kręć,każda fala z transita ma taką wysokość,każda!

po pierwsze dokładnej obróbce podlega tylko strona z krzywkami.
a druga strona oprócz dokładnej obróbki gniazda tłoko-rozdzielacza nie jest obrabiana dokładnie a dwa że Ta "wysokość " nie ma absolutnie nic do pracy silnika. bo liczy się wznios fali a więc różnica między "dolinami " i "szczytami" krzywek.
po trzecie jeden rodzaj fal zawsze ma identyczny wznios ale "wysokość " mierzona wegług Twojego sposoby przy np falach DE 619 to zazwyczaj około 0,07mm tolerancji czyli może się różnić w dwie strony o prawie 1.5mm


więc albo ja nie umię siępsługiwać suw miarką albo Ty ( i niestety tak jest) probujesz błysnąć wiedzą której nie posiadasz.
bo czego do tej pory dokonałeś?
tylko wszczynasz kłótnię wszystkich do okoła mianując ciemniakami albo zarzucając kłamstwa.

sparrow pisze: arwam napisał(a):fala DE 619 z transita:
"wysokość" 7,35



7.25mm,nie kręć,każda fala z transita ma taką wysokość,każda!

arwam napisał(a):fala "600" z silnika AAZ:
"wysokość" 7,9mm



7.8 mm,kolejny blef.Wysokość jaką podałeś ma fala o numerze de 020.

a skoro wiesz lepiej to przyjedź do mnie ja zaproszę trochę kierownictwa z forum i zmierzymy komisyjnie po Twojemu wysokości fal.
ale w przypadku jeśli się okaże że te egzemplarze które aktualnie są majątakie wymiary jak podałem to nie tylko zamieścisz publcna przeprosiny ale i pokryjesz wszytkie reklamacje za Byka21.
skoro jesteś taki dobry więc i towaru masz aż nad to i nie odczujesz tego a dwa że to Twój coraz lepszy kolega a kolegów w potrzebie się nie zostawia.
Co ty na to?
sparrow pisze:Dla przykładu,grubość podkładki w afn-ie 2.25mm,w ahu 2,30.
Fale z identycznymi "wgłębieniami",dziwne,nie?
Dziwne też,bo 1wsza ma większa wydajność,niż 2ga.
Jako jedyne te dwie pompy w tdi różnią się wydajnościami.

ciekawe jak mogą się różnić wydajnością jak według Ciebie falę w obydwóch pompach są o tej samej wysokośic więc jakim cudem ma wtryskiwać większą ilość paliwa?
prosto jest obliczyć podaną objętość paliwa. a że tłoczek siedzi głębiej lub płycej to już tylko jest kwestia tego na jakim podsadzeniu ma pracować tłoczek. ale nie zmienia to ani skoku ani ilości podanego paliwa. za to jest odpowiedzialny dozownik a w waszym przypadku nastawnik.


cowboy pisze: sparrow napisał(a):Komplikujecie sobie życie takimi pierdołami,ładujcie ori fale z tdi i będzie git.



no własnie moze to jest wyjście..


cowboy, to jest wyjście dla sprzedawcy który chce zamaskować to że sprzedaje złom.
wymusza wtedy przy tych samych obrotach szybszy ruch tłoczka dzięki czemu wyrobiony tłoko-rozdzielacz jeszcze przez krótki czas zacznie pracować w miarę normalnie ale w szybkim tempie się skończy, bo kawitacja materiału na tłoczku i cylinderku będzie tak duże że wkrótce i na bardziej gresywnej fali przestanie tłoczyć paliwo bo ciecz przy takich ciśnieniach jeśli tłoko-rozdzielacz nie jest w naprawdę dobrym stanie przepływając w pasowaniu między tłoczkiem a cylinderkiem bedzie dosłownie wyrywać materiał i z tłoczka i cylinderka.


a Ty sparrow, mysł co piszesz bo możesz zostać pociągnięty do odpowiedzialnośći za swoje oszczerstwa.

fala tłokorozdzielacza 11mm

: pn mar 21, 2011 10:23
autor: arwam
vision pisze: RSRoss napisał(a):. Mój pompiarz usilnie twierdzi, że nie wolno mieszać falkami bo ona jest idealnie dobrana do pompy. Jak zakładał mi zestaw od Byka to na dzień dobry stwierdził, że jak falka jest nie od kompletu to istnieje ryzyko zmielenia pompy - nie koniecznie od razu....

30tys km twierdzi inaczej

vision, uwierz mi że jak będzie za wysokie podsadzenie to mozę zmielić a wiem co mówię.
przeczytaj co mnie na początku spotkało jak się dopiero za pompy brałem.
przy tłoczku jedynie zmiana fali efekt był natychmiastowy :)

ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. fale można dobierać i od innych pomp ale po upewnieniu sięże tłoko-rozdzielacz nie będzie zbyt głęboko wciskany w głowiczkę bo wtedy na pewno się rozleci wkestie tylko czasu po jakim to nastąpi.

fala tłokorozdzielacza 11mm

: pn mar 21, 2011 18:36
autor: vision
arwam pisze:uwierz mi że jak będzie za wysokie podsadzenie to mozę zmielić a wiem co mówię.
ja napisałem że tylko jeździłem na inne fali nie z kompletu tłoczka , nie pisałem o wysokości
arwam pisze: fale można dobierać i od innych pomp
rzecz jasna z umiarem ,a do szczęścia trzeba 2ojga , doskonale to obrazuje http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=19357.0" onclick="window.open(this.href);return false; pomijam fakt że to china