Strona 8 z 52

Garrett GTB do TDI PD

: pn cze 27, 2011 11:31
autor: Fahoo
tomogolf2, nie wiem jak sie ma ale mozna zrobic z niej hybryde z wiekszym kołem kompresji

Garrett GTB do TDI PD

: pn cze 27, 2011 22:06
autor: arwam
evolution, co do faz rozrządu to wiem doskonale że to ma wpływ i że silniki PD i VP mają załkowicie inny przebieg spalanie.
ja tez wolę moc wysoko ale wcześniejsze wstawanie jest bardziej korzystne przy jeździe codziennej jeśli kierowca jest rozgarni ęty i nie depce do spodu zwłaszcza na wysokich biegach. nie wiedziałem też że celowo jestw tym projekcie ograniczony moment.
jeśli takie było zamierzenie to cofam to co ppowiedziałem ale sam wiesz najlepiej jak tu często ludzie dość uznani straszą że jak się większe turbo założy to będzie LAAAAGGG przez wielkie " L "

jakby chociaż raz mieli do czynienia z większym WG.



tomogolf2,

wydajnościowo podobnie może tylko odrobinę mniejsza część gorąca a większa zimna i nieco mniejsza wytrzymałość.
różwnież aplikacja jest nieznacnzie trudniejsza niż w oprzypadku GTB2260VK.
tym razem GTB2260VK bym tak szybko z rąk nie puścił tylko bym się pobawił z rzeźbą żeby założyć razem z dużym dolotem.

Garrett GTB do TDI PD

: pn cze 27, 2011 23:24
autor: evolution
Fahoo, ja zrobilem bez ogranicznika rozwiazalem to inaczej. szczelina jest stabilna steruje podcisnieniem bo na sterownik fabryczny w mk2 zabraklo miejsca. zasadniczo do mk4 i podobnych montuje to juz na ori sterowniku

Garrett GTB do TDI PD

: wt cze 28, 2011 00:03
autor: Fahoo
evolution, słyszałem :hmm: i jak to chodzi?jak podejzec na vag % n75 skoro go nie ma?

Garrett GTB do TDI PD

: wt cze 28, 2011 21:02
autor: evolution
na vagu juz nic nie podejrzysz jesli ci nie pozwole:) a na powaznie widac jakies wartosci ale tylko ja wiem co znacza :helm:

Garrett GTB do TDI PD

: wt cze 28, 2011 23:42
autor: Fahoo
evolution, to co ty mape przekopiowałes z edc 16 do edc 15??

Garrett GTB do TDI PD

: śr cze 29, 2011 22:27
autor: evolution
nie. po prostu jest nadpisane pare miejsc w sofcie ( niekoniecznie mapach) dajace dobry efekt.

Garrett GTB do TDI PD

: czw cze 30, 2011 00:25
autor: Fahoo
evolution, no to git ze działa

Garrett GTB do TDI PD

: sob lip 02, 2011 22:37
autor: krzys-jeruzal
Panowie co sadzicie o turbina tez z seri GTB 2056 VL z 2.4 D5 185 ps troszkę na rynku jest ich w dobrej cenie ,
poszperałem ze da sie na silniku volvo 2.4 uzyskać 220ps ... a 2.4 to nie 2.7 czy 3.0 to może to tez alternatywa dla gt 22....
http://allegro.pl/turbina-volvo-s80-v70 ... 53489.html#" onclick="window.open(this.href);return false;
podejrzewam nie nie będzie trudna do montażu ....

Garrett GTB do TDI PD

: ndz lip 03, 2011 10:00
autor: Fahoo
krzys-jeruzal, elegancka tylko nie było ich przez chwile na rynku
ps mam gtb1756vk do sprzedania,bo kupiłem ale nie mam czasu wsadzic na nowy silnik i wsadze BRD, bo i tal leży od roku
oddam za rozsadna cene
write me PW :spam: :jezor:

gt1765vk -wirniki: 42,5mm 65mm

Re: Garrett GTB do TDI PD

: ndz lip 03, 2011 14:26
autor: aw69
Co do flanszy jaka pokazal Fahoo niestety u mnie nie zdala egzaminu. Caly czas odkrecaly sie sruby albo od kolektora albo od turbiny i nie pomagal nawet czerwony najmocniejszy klej do gwintow:)
Bo to się nazywa drutowanie :) chłopakom jeszcze brakuje z 5 lat doświadczenia żeby modzić porządnie tdi :)

Garrett GTB do TDI PD

: pn lip 04, 2011 01:57
autor: Fahoo
aw69, a tobie brakuje ogłady i wychowania

Garrett GTB do TDI PD

: pn lip 04, 2011 13:26
autor: arwam
Fahoo pisze:aw69, a tobie brakuje ogłady i wychowania

popieram ale za to wiedzy na temat TDI zwłaszcza na temat pompowtryskiwaczy to jednak trochę ma.


a co do do flanszy to blacha o grubości 1,5-2 cm spokojnie wystarcza