Strona 8 z 60
: pn lis 02, 2009 13:32
autor: Kywak
Tak w temacie katalizatora tylko dopisze, ze u mnie w ARL'u wyciecie dosc sporo dalo moim subiektywnym zdaniem
. Auto lepiej sie zbiera od dolu, turbo szybciej sie wkreca, zmienil sie nieco dzwiek (troche sie tym przejmowalem, ale ponoc tak ma byc, wiec sie nie martwie
), aha i najwazniejsze udalo mi sie sprzedac mojego Kata za bagetla 600 zl
, wiec trzeba poszukac dobrego skupu (chociaz cena skupu tak naprawde zalezy od wielkosci kata i tego co ma w srodku), tymniemniej jednak za kata z ARL'a mozna dostac nawet 600 zl (sprawdzane w kilku miejscach w PL)
: pn lis 02, 2009 14:08
autor: ziomek1988
Właśnie jestem po wywaleniu kata i wspawaniu rurki. A więc - faktycznie lepiej się zbiera z dołu. Co do dźwięku, to nie odczułem wyraźnej zmiany tzn. na moje nie jest wcale głośniej
Martwi mnie natomiast taki dziwny świst, lekko słyszalny na biegu jałowym i bardziej słyszalnym jak mu depne tak do 3-4tys obrotów i zmienie bieg, to w momencie zmiany biegu słychać gwizd tak jakbym miał gdzieś coś źle zespawane. Pan w zakładzie mówił że to od tego, że mam wywalony katalizator i że wszystko jest dobrze zespawane. Też tak macie??
: pn lis 02, 2009 15:36
autor: Kywak
ziomek1988, mam tak samo i zalozylem nawet o tym temat, ktory notabene zostal szybko zamkniety
, ale z tego co napisali koledzy, to faktycznie tak ma byc, bo po prostu slychac turbine teraz
. Ten dzwiek zapewne u Ciebie, tak jak u mnie pojawia sie przy odpusczeniu gazu, jak zmieniasz na wyzszy bieg
.
: pn lis 02, 2009 15:41
autor: ziomek1988
Dokładnie mam tak samo...tak więc skoro tak musi być to musi
P.S
Mam na zbyciu katalizator jakby ktoś chciał kupić
: wt lis 03, 2009 00:38
autor: Haki
Kywak pisze:ziomek1988, mam tak samo i zalozylem nawet o tym temat, ktory notabene zostal szybko zamkniety
, ale z tego co napisali koledzy, to faktycznie tak ma byc, bo po prostu slychac turbine teraz
. Ten dzwiek zapewne u Ciebie, tak jak u mnie pojawia sie przy odpusczeniu gazu, jak zmieniasz na wyzszy bieg
.
Mam cichą nadzieję kolego Kywak ,że nie masz do mnie pretensji o to co napisałem w Twoim poście..
: wt lis 03, 2009 00:57
autor: Kywak
Haki, nie, nie lajtowo
, tylko staralem sie przeszperac caly temat, ale dzwieku nic konkretnego nie znalazlem
. A tak nawiasem mowiac to ten dzwiek zaczyna mi sie coraz bardziej podobac od momentu, kiedy wiem, ze to nic zlego
. (jestem tylko ciekawy jak to z zewnatrz slychac
.
: wt lis 03, 2009 18:18
autor: Haki
Kywak pisze:(jestem tylko ciekawy jak to z zewnatrz slychac
.
Miłe dla ucha syczenie połączone z lekką nutką świstu
: pt lis 06, 2009 19:35
autor: miszczmiszc1
Pierwsza prośba - koledzy czy możecie mi podać kwotę za ile skupują zużyte katalizatory bo jutro jadę na wycięcie katalizatora.
Druga prośba - co lepsze - Mechanik który się tylko zajmuje tłumikami od kilku lat powiedział że wspawanie rury plus robocizna to koszt 60 PLN i że będzie głośno ale zaproponował też jakiś tłumik "rozprężający" czy coś w tym stylu (bo trochę mi przerwało rozmowę) za 150 PLN z robocizną.Co lepsze??
: pt lis 06, 2009 19:57
autor: jaro789
pakuj rure nic nie będzie
a on zarobi 60 a nie 150
prosta kalkulacja
sory za pomyłkę
: pt lis 06, 2009 20:10
autor: miszczmiszc1
Chyba miało być że on zarobi 60 a nie 150
: sob lis 07, 2009 07:07
autor: Toledziak
A co jakby wpakować coś takiego??
http://www.allegro.pl/item785048461_tlu ... zator.html
Chyba oto chodziło w poście
miszczmiszc1.
: sob lis 07, 2009 09:05
autor: souler
CZY MOŻECIE ZROZUMIEĆ, ZE RURA OZNACZA RURĘ, A NIE STRUMIENICE I POCHODNE!!!
NIE BĘDZIE GŁOŚNO!!! NIKT SIĘ NIE DOCZEPI NA PRZEGLĄDZIE!!!
MA BYĆ RURA!!!!!
zamknąć ten temat
: sob lis 07, 2009 20:37
autor: ziomek1988
Ja za robocizne zapłaciłem 50zł a Pan nawet nie raczył wspomnieć żeby mu zostawić katalizator
dla osób z kuj-pom polecam zakład w Dolnej Grupie k.Grudziądza. Uczciwe podejście do sprawy.
Świst przy jeździe jest faktycznie fajny
Wkurza mnie tylko to, że po włączeniu silnika na jałowym biegu słychać gwizd...też tak macie? Świst przy zmianie biegu ok, ale takie gwizdanie na luzie?
: sob lis 07, 2009 21:15
autor: rafalsl
U mnie też jest ten świst na biegu jałowym. Podczas jazdy tylko od 2,5 - 3 tys to delikatnie słychać. Nie wiem jak to słychać na zewnątrz ale musi to fajnie brzmieć.