Strona 8 z 60

: pn lis 02, 2009 13:32
autor: Kywak
Tak w temacie katalizatora tylko dopisze, ze u mnie w ARL'u wyciecie dosc sporo dalo moim subiektywnym zdaniem ;) . Auto lepiej sie zbiera od dolu, turbo szybciej sie wkreca, zmienil sie nieco dzwiek (troche sie tym przejmowalem, ale ponoc tak ma byc, wiec sie nie martwie ;) ), aha i najwazniejsze udalo mi sie sprzedac mojego Kata za bagetla 600 zl :) :) , wiec trzeba poszukac dobrego skupu (chociaz cena skupu tak naprawde zalezy od wielkosci kata i tego co ma w srodku), tymniemniej jednak za kata z ARL'a mozna dostac nawet 600 zl (sprawdzane w kilku miejscach w PL) :bigok:

: pn lis 02, 2009 14:08
autor: ziomek1988
Właśnie jestem po wywaleniu kata i wspawaniu rurki. A więc - faktycznie lepiej się zbiera z dołu. Co do dźwięku, to nie odczułem wyraźnej zmiany tzn. na moje nie jest wcale głośniej :) Martwi mnie natomiast taki dziwny świst, lekko słyszalny na biegu jałowym i bardziej słyszalnym jak mu depne tak do 3-4tys obrotów i zmienie bieg, to w momencie zmiany biegu słychać gwizd tak jakbym miał gdzieś coś źle zespawane. Pan w zakładzie mówił że to od tego, że mam wywalony katalizator i że wszystko jest dobrze zespawane. Też tak macie??

: pn lis 02, 2009 15:36
autor: Kywak
ziomek1988, mam tak samo i zalozylem nawet o tym temat, ktory notabene zostal szybko zamkniety ;) , ale z tego co napisali koledzy, to faktycznie tak ma byc, bo po prostu slychac turbine teraz :) . Ten dzwiek zapewne u Ciebie, tak jak u mnie pojawia sie przy odpusczeniu gazu, jak zmieniasz na wyzszy bieg :) .

: pn lis 02, 2009 15:41
autor: ziomek1988
Dokładnie mam tak samo...tak więc skoro tak musi być to musi :D


P.S

Mam na zbyciu katalizator jakby ktoś chciał kupić :P

: wt lis 03, 2009 00:38
autor: Haki
Kywak pisze:ziomek1988, mam tak samo i zalozylem nawet o tym temat, ktory notabene zostal szybko zamkniety ;) , ale z tego co napisali koledzy, to faktycznie tak ma byc, bo po prostu slychac turbine teraz :) . Ten dzwiek zapewne u Ciebie, tak jak u mnie pojawia sie przy odpusczeniu gazu, jak zmieniasz na wyzszy bieg :) .
Mam cichą nadzieję kolego Kywak ,że nie masz do mnie pretensji o to co napisałem w Twoim poście.. :bajer:

: wt lis 03, 2009 00:57
autor: Kywak
Haki, nie, nie lajtowo :pub: , tylko staralem sie przeszperac caly temat, ale dzwieku nic konkretnego nie znalazlem :) . A tak nawiasem mowiac to ten dzwiek zaczyna mi sie coraz bardziej podobac od momentu, kiedy wiem, ze to nic zlego :helm: . (jestem tylko ciekawy jak to z zewnatrz slychac :D .

: wt lis 03, 2009 18:18
autor: Haki
Kywak pisze:(jestem tylko ciekawy jak to z zewnatrz slychac :D .
Miłe dla ucha syczenie połączone z lekką nutką świstu :okej:

: pt lis 06, 2009 19:35
autor: miszczmiszc1
Pierwsza prośba - koledzy czy możecie mi podać kwotę za ile skupują zużyte katalizatory bo jutro jadę na wycięcie katalizatora.
Druga prośba - co lepsze - Mechanik który się tylko zajmuje tłumikami od kilku lat powiedział że wspawanie rury plus robocizna to koszt 60 PLN i że będzie głośno ale zaproponował też jakiś tłumik "rozprężający" czy coś w tym stylu (bo trochę mi przerwało rozmowę) za 150 PLN z robocizną.Co lepsze??

: pt lis 06, 2009 19:57
autor: jaro789
pakuj rure nic nie będzie
a on zarobi 60 a nie 150
prosta kalkulacja

sory za pomyłkę

: pt lis 06, 2009 20:10
autor: miszczmiszc1
Chyba miało być że on zarobi 60 a nie 150

: sob lis 07, 2009 07:07
autor: Toledziak
A co jakby wpakować coś takiego??
http://www.allegro.pl/item785048461_tlu ... zator.html
Chyba oto chodziło w poście miszczmiszc1.

: sob lis 07, 2009 09:05
autor: souler
CZY MOŻECIE ZROZUMIEĆ, ZE RURA OZNACZA RURĘ, A NIE STRUMIENICE I POCHODNE!!!

NIE BĘDZIE GŁOŚNO!!! NIKT SIĘ NIE DOCZEPI NA PRZEGLĄDZIE!!!

MA BYĆ RURA!!!!!

zamknąć ten temat :grrr:

: sob lis 07, 2009 20:37
autor: ziomek1988
Ja za robocizne zapłaciłem 50zł a Pan nawet nie raczył wspomnieć żeby mu zostawić katalizator :bigok: dla osób z kuj-pom polecam zakład w Dolnej Grupie k.Grudziądza. Uczciwe podejście do sprawy.

Świst przy jeździe jest faktycznie fajny :)

Wkurza mnie tylko to, że po włączeniu silnika na jałowym biegu słychać gwizd...też tak macie? Świst przy zmianie biegu ok, ale takie gwizdanie na luzie?

: sob lis 07, 2009 21:15
autor: rafalsl
U mnie też jest ten świst na biegu jałowym. Podczas jazdy tylko od 2,5 - 3 tys to delikatnie słychać. Nie wiem jak to słychać na zewnątrz ale musi to fajnie brzmieć.