Strona 8 z 38
: czw sty 22, 2009 13:43
autor: Krzylu
litr w tą czy w tamtą komu to robi różnice jeśli jeździsz autem które ma 2x wiecej mocy niż seria
: czw sty 22, 2009 14:04
autor: Furia
Taka prawda ze majac z 110 odrazu 150km po wtryskach i programie to bedziemy bardziej butowac auto bo lepiej idzie. To chyba normalne ze kazdy sie chce moca nacieszyc
Ale jesli program jest na tyle dobry ze nie ma kosmicznej dawki paliwa i czarnej chmury ognia za nami to nie ma co narzekac. Nikt chyba tu nie robi 100 tys rocznie zeby to wplynelo na jego budzet znaczaco
: czw sty 22, 2009 15:45
autor: grzegorzp
ale wielu robi 50kkm rocznie
: czw sty 22, 2009 16:37
autor: johnson
to moze do kosztu paliwa warto tez doliczyc koszty zuzycia tarcz, klockow bo przeciez trzeba hamowac mocniej, do tego opony bo przeciez czesciej rusza sie ostrzej, ludzie dajcie spokoj z tym liczeniem kosztow, litr paliwa wiecej na 100km to jakies 3,5 zlotego na 100/km wiec 35 na 1000km, latwo policzyc, jak kogos nie stac na dolozenie to tego nie robi i tyle, ten temat zrobil sie tematem pytan o spalanie, nie o to tutaj chodzi, auto pali tyle ile sie wleje, jak komus robi roznice czy spali 6 czy 7 po programie i wtryskach to powinien imho odpuscic, bo jak spali nie daj Boze 8 to co wtedy? po co zwiekszac moc i moment jak sie nie bedzie korzystac bo auto pali wiecej, bez sensu,
: czw sty 22, 2009 17:42
autor: grzegorzp
WRACAMY do tematu 216
wpisujcie wyniki
: czw sty 22, 2009 17:43
autor: Furia
Dokladnie albo ktos to lubi i jest w stanie przymknac oko na spalanie a jesli ktos chce jezdzic 90 w trasie i sie cieszyc z 5L na 100 to jego sprawa
: czw sty 22, 2009 18:54
autor: sagon
Podoba mi się charakterystyka krzywej momentu i jej przebieg.Widać,że program zrobiony z głowa.Da sie zauważyć dbałość o ochronę dwumasu.
Jak dla mnie,to trochę tych niutonów za mało,choć z drugiej strony ładnie,bo równo.
Ale z tego co widzę,to siedzi jeszcze VNT15 i to chyba główny powód takiego stanu rzeczy.
Niemniej jednak,jak na taka turbinkę to wynik zacny,a programik pierwsza klasa.
Brawa dla tunera.
: pt lut 06, 2009 10:52
autor: pavulon11
Mam pytanko może a mianowicie chce podnieść moć w mojej 110 ale nie chce szaleć fgórna granica to 140 koników i teraz jak będzie lepiej i bezpieczniej dla auta sam wirusik czy wtryski plus wirusik??
: pt lut 06, 2009 10:57
autor: sagon
Samym wirusem śmiało dobijesz do 140 koni i będzie bezpiecznie.Jak nie chcesz mieć więcej,to tylko soft.
: pt lut 06, 2009 11:07
autor: grzegorzp
jeżeli naprawdę chcesz zostać przy 140KM to sam program wystarczy
: śr lut 11, 2009 22:00
autor: marco96
mam pytanie co moge zrobic w swoim 1z 1,9 tdi 90kucy zeby podniesc troche mocy ale zeby nie zmieniac kompa na 16bitowy bo z tego co wiem to mam 8bit...max chcialbym na 130kucy ale mniej tez sie zadowole...prosilbym o dorade...mysle o tych 216 wtryskach ale zastanawiam sie czy nie bedda lepsze od 110kucy AFN-a seryjne, bo chce tylko troche podniesc moc...
: śr lut 11, 2009 22:10
autor: zaprzal
od afn beda po prostu stare i zuzyte
: śr lut 11, 2009 22:12
autor: CrocodileReggae
sto dwadzieścia parę da soft...
nie będą lepsze...
stare nie pylą tak dobrze jak nowe...
216 doleją więcej paliwka -- co da więcej mocy
spalanie przy tym samym stylu jazdy nie wzrośnie
: śr lut 11, 2009 22:22
autor: zaprzal
CrocodileReggae pisze:sto dwadzieścia parę da soft...
oj, z 1z samym softem to niemozliwe...