Strona 70 z 93

: ndz sty 27, 2008 16:35
autor: kamil_p
mam takie pytanko bo nie znalazlem w szukajce czy w AFNie pod kabelki w kostce podpina sie tak samo jak w przypadku 1Z czy tm kolejnosc jest juz zamieniona??

: ndz sty 27, 2008 17:05
autor: Gitner
kamil_p pisze:mam takie pytanko bo nie znalazlem w szukajce czy w AFNie pod kabelki w kostce podpina sie tak samo jak w przypadku 1Z czy tm kolejnosc jest juz zamieniona??
Zle szukales, wystarczylo przeczytac caly ten temat i wiedzialbys ze tak samo jak w 1Z, ALE czy AHU...

: ndz sty 27, 2008 17:24
autor: kamil_p
przyznaje sie bez bicia dzieki za szybka odpowiedz.

: śr lut 06, 2008 23:24
autor: karolp1
Gitner pisze:
karolp1 pisze:mam pytanie czy jak mam przeplywke boscha i nastawnik potencjometryczny to moge taki oporniczek podłączyc????
Gdybys przeczytal caly temat wiedzialbys ze nie.
przeczytalem temat caly i wiem ze nie mozna tylko nikt nprawde nie napisal dlaczego

: śr lut 06, 2008 23:36
autor: Gitner
karolp1 pisze:przeczytalem temat caly i wiem ze nie mozna tylko nikt nprawde nie napisal dlaczego
Ze wzgledu na nastawnik potencjometryczny...

: śr lut 06, 2008 23:46
autor: karolp1
voss pisze:Panowie moze by kto napisal jak dokladnie pracuje nastawnik, dlacze podlancza sie rezystorek, co on falszuje , pod jakie piny mozna go podlaczyc i co to powoduje. Dlaczego podlaczenie pod nastawnik na potencjometrze , przynajmniej pod pin 2-3 nie mam sensu.

moze wtedy mozna bylo by zaoszczedzis sobie wypowiedzi typu .
wiem ze w okragłek wtyczce (nastawnik potencjometryczny) piny 1 2 3 to czujnik połozenia suwaka wyprzedzenia wtrysku (wydaje mi sie ze tu chodzi poprostu o potencjometr) pin 5 i 6 to czuujnik temperatury paliwa a regulatora wydatku paliwa wiem ze 7 i chyba 4 musze jeszcze raz sprawdzic a teraz niech ktos opisze piny w nastawniku indukcyjnym to juz duzo pomoze przynajmniej mi

[ Dodano: 07 Lut 2008 07:29 ]
czytałem na forum Masrersa ze "Zwykły opornik za 10gr (cana brutto) jest wpięty zamiast czujnika temperatury paliwa". to oznacza ze z nastawnikiem potencjometrycznym da rade wpiac tylko trzeba to zrobic pod piny 5 i 6

[ Dodano: 07 Lut 2008 11:48 ]
nikt nie ma rozpiski pinów gniazda od pompy??

[ Dodano: 08 Lut 2008 10:29 ]
pytanie do cowboya o opornik do mapsensora, jak to jest w audi b4 z przepływka bosha bo tam czujnik cisnienia jest nie w ECU tylko kolo zaworków n75 i EGR i czy pod niego nie mozna by jakiegos oporniczka wstawic tak zeby ECU oszukac tzn ze turbo pompuje okolo 1bara i ECU mysli ze jest okolo 0.8 co?????????

: ndz lut 17, 2008 01:05
autor: MKIII
Założyłem 390 ohm. Z 180 v-max poszło na 200. Koni nie wiem ile wiecej . od 40-100 na trzecim biegu bez opornika mam 11,05s z opornikiem 8,45s Obrazek

: ndz mar 02, 2008 00:09
autor: Czerwień
Witam jestem od niedawna szcześliwym posiadaczem golfika mk3 1Z 90ps i również mam zamiar sobie zamontować rezystorek:) ale chce sie podzielić pewnym spostrzeżeniem że spotkałem sie z czymś takim w mercedesie sprinterze 2.9 tdi:D po włączeniu opornika ma takiego kopa ze w tylnym moście aż coś dudni dlatego nie używam tego za często bo boje sie ze coś uszkodzę:P Jeszcze mam takie pytanko czy jest opcja zamontowania takiego czegoś w alhambrze 1.9 tdi 115 ps na pompowtryskach ??

: ndz mar 02, 2008 00:20
autor: grzesiek1990
panowie troche niezgodne z tematem ale co myslicie o tym??
http://www.allegro.pl/item318585398_pod ... 10pin.html

: ndz mar 02, 2008 00:24
autor: unreal2005
takie gotowce zazwyczaj koncza kariere silnika

: ndz mar 02, 2008 00:27
autor: maroTdi
kolo wzia oporniczek wlozyl do skrzyneczki z naklejkami.. dodal 2 kostki i zarabia na tym 200zl

: ndz mar 02, 2008 01:42
autor: Hz
grzesiek1990, Proponuje zrobić już http://www.allegro.pl/item319037177_chi ... _90ps.html
Pozdrawiam kolega zrobił i jeździ i ma kopa nie mogę go dojść

: ndz mar 02, 2008 11:51
autor: grzesiek1990
Hz, i wszystko jak w aukcji opisane?? nic sie nie pie*****?? najbardziej chodzi mi o spalanie bo mój tata mówi ze wraz ze wzrostem mocy zwieksza sie zuzycie paliwa...

: ndz mar 02, 2008 11:53
autor: maroTdi
grzesiek1990, nie kupuj tego.. jak chcesz wieksza moc to uskladaj sobie ok1500zl i zrob to u kogos kto potrafi.. bedziesz mial pomiar na hamowni przed i po i sprawdzenie w czasie jazdy..
jak chcesz takie cos to lepiej zakladaj opornik na wlacznik i wydasz na to 6-8zl.