Strona 68 z 93

: czw gru 20, 2007 23:56
autor: damcio151
Piotrek89 pisze:Mam pare pytac czy urzywanie tego moze miec jakies negatywne skutki co do sprawnosci silnika
jakieś zawsze .... dlatego radzę rzadko używać ;)
oraz czy po podlaczeniu tego moze samochod troszke glosniej chodzic bo ja mam takie wrazenie
obroty wzrastają więc głośniej chodzi

: pn gru 24, 2007 02:02
autor: jawa
Witam wszystkich. Opornik służy mi juz od dwoch m-cy i zlego slowa o nim powiedziec nie moge. Kopniecie autko ma nieporownanie wieksze przy praktycznie zerowych kosztach wzmacniania silnika. Jeszcze raz wielkie dzieki dla autora(ow) tego tematu :bigok:

Mam jeszcze jedno pytanie - kiedys byl poruszany temat oszukiwania komputera (dokladniej czujnika cisnienia doladowania) za pomoca wpiecia w ECU rezystora. Czy ktos probowal to praktycznie w swoim grzechotniku, czy to dziala i jak dziala? Wiecej ropki + wiecej paliwka = wiekszy banan na twarzy :grin: Zycze wszystkim WESOLYCH SWIAT :bigok:

: pn gru 24, 2007 16:13
autor: gOOzOl
jawatdi pisze: Wiecej ropki + wiecej paliwka = wiekszy banan na twarzy
wiecej ropki to wlasnie jest wiecej paliwka :) co do pytania to bylo opisane jak to zrobic w okolicach 6 strony w temacie. wesolych ! :bigok:

: wt gru 25, 2007 01:48
autor: jawa
gOOzOl, a no faktycznie chodzilo mi chyba o powietrze :helm: Najbardziej interesuje mnie opinia praktyczna kogos, kto to ma zrobione i w jakim zakresie +100 czy +200mbar. VWesolych Swiat!

: śr gru 26, 2007 02:32
autor: Rafit
Zna ktoś numery tej wtyczki z ASO (żeńskiej i męskiej), aby zrobić taką przejściówkę nie wcinając się w kabel?

: ndz sty 13, 2008 00:00
autor: Rafit
Dzięki wielkie damcio151, będę to znajomemu robił i do tego zakupimy te wtyczki :-)
Ja tam mam AFN to 110 mam od razu, ciekawe ile przyrostu by się z tego wyczarowało ;-)

[ Dodano: Nie Sty 13, 2008 12:57 ]
A tak z ciekawości. Minął już ponad rok od założenia tematu. Czy ktoś odczuł jakieś skutki uboczne?

Sprawdzam (tescik) TDI + R

: wt sty 15, 2008 12:23
autor: MrGarfield
Do mego 1z w Mk IV dorzuciłem rezystorek najpierw 470 ohm i było fajnie (miało kopa) ale kusiło mnie by dorzucić coś wiecej mocy zainstalowałem szereg rezystorów o łączej oporności 432 ohm z kablami wychodzi 435 ohm i musze powiedzieć ze ma kopa ! :)

Dziekuje forumowiczom za porady i analizy (oby tylko mis ie ten silnik nie rozpier... ) nie jestem znawcą...

aaaAAAA

mam fajny pomysł... dla tych co chcą ukryć polecam pod mieszek od drążka zmiany biegów...

Nie każdy musi wiedzieć ze mamty taki przycisk i w razie sprzedaży nie będzie krzywych min...
no ale jak kto woli :) pozdrawiam Glofiarzy ! :)


zaglądne tu za jakiś czas i zdam relacje co i jak... puki co jestem wciśnięty w fotel :)

TDI + R działa... lepiej niż sie spodziewałem :)

(tak myślę sobie ludzie 390 400 ohmów to mało dawajcie coś miedzy 430 a 500 tak będzie bezpieczniej dla nas wszystkich dla slinika również... ) do usłyszenia ! :) Obrazek

: wt sty 15, 2008 13:03
autor: damcio151
Rafit pisze:A tak z ciekawości. Minął już ponad rok od założenia tematu. Czy ktoś odczuł jakieś skutki uboczne?
raczej nie ;) Ja myślałem , że przez rezystor coś z nastawnikiem się dzieje ... ale po wyczyszczeniu już dłuuugo jeżdże i jest ok
MrGarfield pisze:Do mego 1z w Mk IV
Swap był :?: seryjnie 1Z nie montowano w MK4

: wt sty 15, 2008 13:52
autor: Rafit
damcio151 pisze: Swap był :?: seryjnie 1Z nie montowano w MK4
Dokładnie. W MK4 seryjnie były 90 konne: ALH i AGR

Macie racje !:)

: śr sty 16, 2008 00:35
autor: MrGarfield
sprawdzałem dawno temu jaki silnik i nie moze to jednak być 1z.
nie wiem tak czy siak zamontowałem to pod mieszkiem w moim cudaku... i powiem tak
Zapier... :) koła mielą na 3 biegu no co prawda opony mam do wymiany ale mielą..

Zamieszcze niebawem zdjęcia jak to wygląda w środku

Puki co jestem bardzo zadowolony (troche mniej ze spalania) ale czego się nie robi dla kawałka adrenaliny

Pozdrawiam golfiarzy :)

: śr sty 16, 2008 12:49
autor: ringel
Rafit pisze:A tak z ciekawości. Minął już ponad rok od założenia tematu. Czy ktoś odczuł jakieś skutki uboczne?
Ja jeżdze ponad 2 lata ciagle na rezystorku, zrobilem 60tys km, narazie nic. Robie dlugie wycieczki za granice i naprawde rezystor sie sprawdza, mi załącza sie rezystorek automatycznie, mam go zsynchronizowany z pedalem gazu:)
Wartosc rezyst 41ohm, troche inaczej mam rezystor zastosowany niz koledzy z forum dlatego taka mała wart.

: śr sty 16, 2008 15:11
autor: twardy
Mam jeszcze jedno pytanie - kiedys byl poruszany temat oszukiwania komputera (dokladniej czujnika cisnienia doladowania) za pomoca wpiecia w ECU rezystor
Miałem jeszcze taki pomysł żeby zamiast oszukać ECU rezystorem to poprostu zastosować reduktorek do pneumatyki i wtedy zamiast w przewodzie do ECU a dokładnie do czujnika ciśnienia miało iść ciśnienie 0,8 bara to po zastosowaniu reduktora ustawiamy o np , 0,2 bara mniej . A w rzeczywistości w kolektorze mamy wieksze doładowanie. Jesli ktoś zna sie na pneumatyce powinien wiedziec o czym mniej wiecej pisze . Ja narazie nie jeżdzę TDI i chyba nie zrealizuje nie sprawdze tej przeróbki ale jesli ktos chce sprubowac to życze powodzenia i służę pomoca :bigok:

: śr sty 16, 2008 19:02
autor: damcio151
twardy pisze:Ja narazie nie jeżdzę TDI i chyba nie zrealizuje nie sprawdze tej przeróbki
:( a taką miałem nadzieję :crazy:

: śr sty 16, 2008 20:04
autor: twardy
damcio151 pisze::( a taką miałem nadzieję :crazy:
spoko sprubuje zamówic kilka gratów i sprawdzić . jesli sie nie myle to potrzebne będzie przewód 8mm , reduktor jak najmniejszy z manometrm przed i po . Przeciagnać przewód do kabiny i w czasie jazdy z butem sprubować jak to wyjdzie.

Może ktos na forum zna sie lepiej na pneumatyce i pomoże doradzi.