Strona 68 z 93
: czw gru 20, 2007 23:56
autor: damcio151
Piotrek89 pisze:Mam pare pytac czy urzywanie tego moze miec jakies negatywne skutki co do sprawnosci silnika
jakieś zawsze .... dlatego radzę rzadko używać
oraz czy po podlaczeniu tego moze samochod troszke glosniej chodzic bo ja mam takie wrazenie
obroty wzrastają więc głośniej chodzi
: pn gru 24, 2007 02:02
autor: jawa
Witam wszystkich. Opornik służy mi juz od dwoch m-cy i zlego slowa o nim powiedziec nie moge. Kopniecie autko ma nieporownanie wieksze przy praktycznie zerowych kosztach wzmacniania silnika. Jeszcze raz wielkie dzieki dla autora(ow) tego tematu
Mam jeszcze jedno pytanie - kiedys byl poruszany temat oszukiwania komputera (dokladniej czujnika cisnienia doladowania) za pomoca wpiecia w ECU rezystora. Czy ktos probowal to praktycznie w swoim grzechotniku, czy to dziala i jak dziala? Wiecej ropki + wiecej paliwka = wiekszy banan na twarzy
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Zycze wszystkim WESOLYCH SWIAT
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: pn gru 24, 2007 16:13
autor: gOOzOl
jawatdi pisze: Wiecej ropki + wiecej paliwka = wiekszy banan na twarzy
wiecej ropki to wlasnie jest wiecej paliwka
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
co do pytania to bylo opisane jak to zrobic w okolicach 6 strony w temacie. wesolych !
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: wt gru 25, 2007 01:48
autor: jawa
gOOzOl, a no faktycznie chodzilo mi chyba o powietrze
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Najbardziej interesuje mnie opinia praktyczna kogos, kto to ma zrobione i w jakim zakresie +100 czy +200mbar. VWesolych Swiat!
: śr gru 26, 2007 02:32
autor: Rafit
Zna ktoś numery tej wtyczki z ASO (żeńskiej i męskiej), aby zrobić taką przejściówkę nie wcinając się w kabel?
: ndz sty 13, 2008 00:00
autor: Rafit
Dzięki wielkie
damcio151, będę to znajomemu robił i do tego zakupimy te wtyczki
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja tam mam AFN to 110 mam od razu, ciekawe ile przyrostu by się z tego wyczarowało
[ Dodano: Nie Sty 13, 2008 12:57 ]
A tak z ciekawości. Minął już ponad rok od założenia tematu. Czy ktoś odczuł jakieś skutki uboczne?
Sprawdzam (tescik) TDI + R
: wt sty 15, 2008 12:23
autor: MrGarfield
Do mego 1z w Mk IV dorzuciłem rezystorek najpierw 470 ohm i było fajnie (miało kopa) ale kusiło mnie by dorzucić coś wiecej mocy zainstalowałem szereg rezystorów o łączej oporności 432 ohm z kablami wychodzi 435 ohm i musze powiedzieć ze ma kopa !
Dziekuje forumowiczom za porady i analizy (oby tylko mis ie ten silnik nie rozpier... ) nie jestem znawcą...
aaaAAAA
mam fajny pomysł... dla tych co chcą ukryć polecam pod mieszek od drążka zmiany biegów...
Nie każdy musi wiedzieć ze mamty taki przycisk i w razie sprzedaży nie będzie krzywych min...
no ale jak kto woli
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pozdrawiam Glofiarzy !
zaglądne tu za jakiś czas i zdam relacje co i jak... puki co jestem wciśnięty w fotel
TDI + R działa... lepiej niż sie spodziewałem
(tak myślę sobie ludzie 390 400 ohmów to mało dawajcie coś miedzy 430 a 500 tak będzie bezpieczniej dla nas wszystkich dla slinika również... ) do usłyszenia !
![Obrazek](http://images34.fotosik.pl/108/514347bfeb51f431m.jpg)
: wt sty 15, 2008 13:03
autor: damcio151
Rafit pisze:A tak z ciekawości. Minął już ponad rok od założenia tematu. Czy ktoś odczuł jakieś skutki uboczne?
raczej nie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja myślałem , że przez rezystor coś z nastawnikiem się dzieje ... ale po wyczyszczeniu już dłuuugo jeżdże i jest ok
MrGarfield pisze:Do mego 1z w Mk IV
Swap był
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
seryjnie 1Z nie montowano w MK4
: wt sty 15, 2008 13:52
autor: Rafit
damcio151 pisze:
Swap był
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
seryjnie 1Z nie montowano w MK4
Dokładnie. W MK4 seryjnie były 90 konne: ALH i AGR
Macie racje !:)
: śr sty 16, 2008 00:35
autor: MrGarfield
sprawdzałem dawno temu jaki silnik i nie moze to jednak być 1z.
nie wiem tak czy siak zamontowałem to pod mieszkiem w moim cudaku... i powiem tak
Zapier...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
koła mielą na 3 biegu no co prawda opony mam do wymiany ale mielą..
Zamieszcze niebawem zdjęcia jak to wygląda w środku
Puki co jestem bardzo zadowolony (troche mniej ze spalania) ale czego się nie robi dla kawałka adrenaliny
Pozdrawiam golfiarzy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: śr sty 16, 2008 12:49
autor: ringel
Rafit pisze:A tak z ciekawości. Minął już ponad rok od założenia tematu. Czy ktoś odczuł jakieś skutki uboczne?
Ja jeżdze ponad 2 lata ciagle na rezystorku, zrobilem 60tys km, narazie nic. Robie dlugie wycieczki za granice i naprawde rezystor sie sprawdza, mi załącza sie rezystorek automatycznie, mam go zsynchronizowany z pedalem gazu:)
Wartosc rezyst 41ohm, troche inaczej mam rezystor zastosowany niz koledzy z forum dlatego taka mała wart.
: śr sty 16, 2008 15:11
autor: twardy
Mam jeszcze jedno pytanie - kiedys byl poruszany temat oszukiwania komputera (dokladniej czujnika cisnienia doladowania) za pomoca wpiecia w ECU rezystor
Miałem jeszcze taki pomysł żeby zamiast oszukać ECU rezystorem to poprostu zastosować
reduktorek do pneumatyki i wtedy zamiast w przewodzie do ECU a dokładnie do czujnika ciśnienia miało iść ciśnienie 0,8 bara to po zastosowaniu
reduktora ustawiamy o np , 0,2 bara mniej . A w rzeczywistości w kolektorze mamy wieksze doładowanie. Jesli ktoś zna sie na pneumatyce powinien wiedziec o czym mniej wiecej pisze . Ja narazie nie jeżdzę TDI i chyba nie zrealizuje nie sprawdze tej przeróbki ale jesli ktos chce sprubowac to życze
powodzenia i służę pomoca
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: śr sty 16, 2008 19:02
autor: damcio151
twardy pisze:Ja narazie nie jeżdzę TDI i chyba nie zrealizuje nie sprawdze tej przeróbki
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
a taką miałem nadzieję
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
: śr sty 16, 2008 20:04
autor: twardy
damcio151 pisze:![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
a taką miałem nadzieję
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
spoko sprubuje zamówic kilka gratów i sprawdzić . jesli sie nie myle to potrzebne będzie przewód 8mm , reduktor jak najmniejszy z manometrm przed i po . Przeciagnać przewód do kabiny i w czasie jazdy z butem sprubować jak to wyjdzie.
Może ktos na forum zna sie lepiej na pneumatyce i pomoże doradzi.