Strona 68 z 100

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: sob sie 13, 2011 19:04
autor: wesol
Moge zmierzyc ale powiem ze to bedzie nieco lipne porownanie. Naprawde niewiele trzeba zeby juz bylo kolo do wyrzucenia.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz sie 14, 2011 02:27
autor: Misza1122
Na jakiej podstawie to opierasz? Byłbym bardzo wdzięczny za zmierzenie. Mimo wszystko wnioskuje, że po minimalnym wytarciu koła i tarczy za sprawą działania siły tarcza z jaką wzajemnie oddziałują już te wszystkie elementy dyskwalifikuje... Trochę mnie to smuci i lekko też dziwi

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz sie 14, 2011 09:09
autor: krzysiek1aa
Hey mam koło z ALH sprawne 100% moze na jakies fotce koła zrobisz kresko odkąd dokąt mam to zmierzyć.
Ps. jeśli ktoś potrzeboje koło 2 masowe to sprzedam, umnie załozyłem 1 mas z powodu modyfikacji :D

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz sie 14, 2011 10:07
autor: wesol
Obrazek

Wstawiam fotke by wiadomo bylo jak robilem pomiar. Jako liniał użyłem duzej suwmiarki ktora to ma frubość 3,8 mm. Druga suwmiarka mierzymy glebokosciomierzem przykladajc koniec suwmiarki do tego liniału prostopadle i wychodzi wynik 16,4 mm. Zatem glebokosc odsadzenia w zamachu od przylgni wienca co czesci gdzie dociska tarcza to 16,4-3,8 =12,6 mm.
Dlaczego mowie ze lipny ten pomiar. hmm moze nie dokonca bo faktycznnie da jakis obraz porownawczy tylko trzeba pamietac ze zawsze jest jais blad pomiaru itp a niestety wciskajac pedal sprzegla tworzacy sie luz na dociskanej tarczy ( miedzy dociskiem a zamachem) nie jest jakis duzy wiec milimetr w tym przypadku to bardzo duzo a nawet mniej niz 1 mm. Moze powodowac, ze sprzeglo bedzie niedociskane i bedzie se slizgac lub jesli zbierzemy na tokarce ta czesc wienca to nie bedzie wysprzeglac do konca. w sumie to nie jest moze jeszcze az tak strasznie bo przeciez tarcza sprzeglowa sie tez zuzywa i robi coraz cieńsza a sprzeglo nadal trzyma dobrze. Wniosek taki ze delikatne lizniecie nie powinno miec wplywu ale jak ktos zjedzie 1mm to moga byc zonki.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz sie 14, 2011 13:06
autor: Misza1122
Wyszło mi tą samą metodą jakieś 13.1mm, a więc więcej, chociaż to tylko 0,5mm. Przy grubości, sciralności tarczy i docisku uważam, że nie jest to wiele. Można to wliczyć nawet w zużycie przez używanie. Prosiłbym by kolega wyżej też jeszcze zmierzyl jeśli może, a ja pokombinuje czy w każdej konfiguracji wychodzi ten sam pomiar.

Dodam, że wykonawałem operację obracania wieńca zębatego, stąd ta różnica też może wynikać i odrobine jeszcze może zostać skorygowana przy dokręcaniu docisku śrubami:)

Pozdrawiam i dziękuję.

PS. Jestem dobrej myśli już:D

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz sie 14, 2011 20:53
autor: wesol
jeszcze raz mierzylem i wyniki te same. Zamach mam w idealnym stanie w 100% sprawne nie wyeksploatowane. Czy 0,5 mm to duzo czy nie to nie wiadomo ale chyba gdzies bylo na forum ze kots deczko liznal wlasnie zamach i juz sie uslizgiwalo sprzegielko. Miejmy nadziej ze bedzie okej i raczje tak bedzie. Zalozyc to bedzie wiadomo.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz sie 14, 2011 23:33
autor: Misza1122
Nie uważam żeby to było dużo. Skłoniłbym się nawet do wersji, że koło tak naprawdę zabielone nie było:D Chociaż wyglądało ładnie.
Myślę, że 0.5mm róznicy to mało i taka różnica mogła powstac nawet przez to, że przy obracaniu pierścienia zębatego nie dociągnęliśmy go śrubami tylko minimalnie delikatnie stukając młotkiem osadziliśmy. A u Ciebie nie był ruszany, więc siedzi pewnie i tak jak go dociągnięto przy poprzednim przykręcaniu docisku, więc wręcz 100-tu procentowo.
Dobrze będzie, teraz tylko liczyć pieniążki na wymianę:D

Tak na boku, możesz mi podpowiedzieć co wymienić przy okazji? Bodajże chodzi o uszczelniacze wału i skrzyni, warto? Drogo? Nie orientuje się, a widzę, że Ty masz pojęcie. Żeby nie robić bałaganu bardzo byłbym wdzieczny nawet za wiadomość PW.
Pozdrawiam.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn sie 15, 2011 21:15
autor: Semian
Panowie mam taka sytuacje po wymianie na jednomas , drzy mi pedal gazu i sprzegla oraz drazek zmiany biegow , zakladalem komplet sachsa.
Sam juz nie wiem , czy to przypadkiem nie opony ,ktore tez zmienilem prawie wymiana sprzegla , przeszedlem z balonu 195/65 na 205/50.
Niby felgi nie maja duzego bicia , czy mozliwe jest tez ,ze poduszki sa do wymiany.
Dodam ze wczesniej jak padal dwumas jedynym objawem byly drgania na drazku zmiany biegow i halasujacy dwumas nic wsumie wiecej.

Co radzicie ?

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: sob sie 20, 2011 12:04
autor: zebra2008
Powiem tak:
u mnie przy 187 na 1 i2 slizga sie
do wmiare spokojnej jezdy styknie
ale do hard nein!!
siedzi G60

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: sob sie 20, 2011 15:09
autor: jaaano
zebra tu nie kunie mają główne znaczenie ale Nm,ja po wymianie jestem bardzo zadowolony,na czwórce jeżdzi sie jak automatem :helm:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn sie 22, 2011 17:25
autor: TOM28
Pomóżcie czy zestaw sprzęgła od silnika AXR będzie pasował do AHF http://allegro.pl/sprzeglo-tarcza-docis ... 24207.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn sie 22, 2011 19:31
autor: italiano_83
TOM28 pisze:Pomóżcie czy zestaw sprzęgła od silnika AXR będzie pasował do AHF
Powinien pasować, dwumasa do AXR- AHF jest taka sama, więc jednomasa kompletnego spokojnie zaadaptujesz.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn sie 22, 2011 22:38
autor: Fahoo
zebra2008, a jaki docisk? jakie numerki??

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt sie 23, 2011 15:36
autor: toffic
Misza1122 pisze:Nie uważam żeby to było dużo. Skłoniłbym się nawet do wersji, że koło tak naprawdę zabielone nie było:D Chociaż wyglądało ładnie.
Myślę, że 0.5mm róznicy to mało i taka różnica mogła powstac nawet przez to, że przy obracaniu pierścienia zębatego nie dociągnęliśmy go śrubami tylko minimalnie delikatnie stukając młotkiem osadziliśmy. A u Ciebie nie był ruszany, więc siedzi pewnie i tak jak go dociągnięto przy poprzednim przykręcaniu docisku, więc wręcz 100-tu procentowo.
Dobrze będzie, teraz tylko liczyć pieniążki na wymianę:D

Tak na boku, możesz mi podpowiedzieć co wymienić przy okazji? Bodajże chodzi o uszczelniacze wału i skrzyni, warto? Drogo? Nie orientuje się, a widzę, że Ty masz pojęcie. Żeby nie robić bałaganu bardzo byłbym wdzieczny nawet za wiadomość PW.
Pozdrawiam.
Niestety cie zmartwie, jesteś w błędzie odnośnie dopuszczalnych wartości "głębokości" koła