Strona 66 z 184

: ndz sty 17, 2010 18:11
autor: fasd
Panowie kupilem icka od iveco ale nie o to tu chodzi moje pytanie brzmi: czy można pomalować ic bez konsekwencji typu strata na chłodzeniu itd. bo nie ukrywam jest on troszke uwalony a bede go czyscil kwasem i chce wypolerować i ewentyalnie pomalować go lakierem bezbarwnym?

: ndz sty 17, 2010 23:46
autor: arwam
fasd, rdzeń zostaw goły ewentualnie szukaj specjalnego lakieru na wymienniki ciepła.

: pn sty 18, 2010 09:24
autor: bieniek1984
koledzy a jaki i od czego FMIC zakładac do golfa 2 ? i jak możeci to napiszcie jakie turbo ma silnik 1V

: pn sty 18, 2010 11:13
autor: To_mas

: pn sty 18, 2010 12:09
autor: bieniek1984
To_mas, dzieki kolego za pouczającą lekcje "szukaj" ale już jej używałe. I cięzko jest dokopać się do odpowiedzie na moje pytanie. No może faktycznie jezeli chodzi o rodzaj turbo to ok mogłem sam doczytać. Ale co do FMIC to nie bardzo jest napisane jaki jest dobry i od czego zakładać.

: pn sty 18, 2010 12:50
autor: To_mas
bieniek1984 pisze:To_mas, dzieki kolego za pouczającą lekcje "szukaj"
spoko :)
bieniek1984 pisze:Ale co do FMIC to nie bardzo jest napisane jaki jest dobry i od czego zakładać.
przecież tego jest sporo !! i tutaj w tym temacie, tylko 3a poczytać i w innych tematach na forum.

: pn sty 18, 2010 12:52
autor: andy_czarny
Siemka ludzie na forum gdzies ostatnio czytalem, ze ktos do mkIV wsadzil IC z iveco 2.8 tdi...pod seryjne zderzak....
nie moge teraz tego znalesc...
Napisze ktos cos o tym IC bo niby jest nawet wydajny i jak wyglada wsadzenei go pod zderzak mk4?

: pn sty 18, 2010 20:23
autor: arwam
bieniek1984, zależy w ile celujesz ale jeśli nie będziesz dmuchał więcej niż 1.6bara to zakładaj od Vectry 2.2DTI

: wt sty 19, 2010 09:54
autor: bieniek1984
nie no myślę tak go zmodzić zeby się zbierał coś poniżej 10s do 100km/h:) I oczywiście nie iwestując wielkich pieniędzy w auto. To ma być taka zabawka ;D

: wt sty 19, 2010 15:24
autor: Dario84
andy_czarny pisze:Napisze ktos cos o tym IC bo niby jest nawet wydajny i jak wyglada wsadzenei go pod zderzak mk4?
Ciezko go upchnac, ale sie da, przeszkadzaja wyjscia pod katem, co za tym idzie czesc rur bedzie wystawac w bocznych kratkach.

Zdjecia chyba wczesniej wklejalem

[ Dodano: 19 Sty 2010 14:24 ]
200KM na hybrydzie dawal rade, wiecej nie probowalem

: wt sty 19, 2010 16:47
autor: arwam
bieniek1984, a jaki masz silnik ?

: śr sty 20, 2010 08:51
autor: bieniek1984
arwam, jeszcze nie mam narazie szukam i zastanawiam się jaki kupić ale nie wiem do końca jaki:/ czy szukac SB czy RA czy JR nie wiem :/ mętlik w głowie :)

[ Dodano: 20 Sty 2010 07:57 ]
kasa tak max 3-3.5 ale wole mniej niż 3 bo zawsze cos na mody będzie a nie chce dużo na auto się wykosztować bo Golf 2 to już nie ma dużej wartości a to ma być taka zabawka a nie auto dla rodziny.

: śr sty 20, 2010 10:52
autor: To_mas
bieniek1984, to ty sie określ czy to ma być zabawka czy chcesz podnieść wartość auta bo raz piszesz ze to ma byćzabawka a za chwilę ze to golf 2 i nie ma dużej wartości.
czy to będzie mk2 czy mk4 to kasy włożonej w auto CI nikt raczej nie zwróci. więc jak myślisz o tym w ten sposób ze potem ktoś Ci to odda to lepiej nie rób.

: śr sty 20, 2010 11:32
autor: Shmatan
Potrzebuje bardzo pomocy z jedną kwestią:

fmic u mnie będzie - jak się tylko zrobi ciepło to wsadzam ic z saaba tbenz 2.0 (bo się zmieści, i ma wejście i wyjście po jednej stronie). Chce wykorzystać oryginalne plastikowe rury do ic, i połączyć je z oryginalnymi plastikowymi wyjściami z ic saaba - jak najlepiej połączyć ze sobą 2 plastikowe rurki? wężem i zaciskami? czy kombinować np. kawałki szybko złączek z oryginalnych instalacji, i je dopiero łączyć? uprzedzam tylko że rurki będą miały do siebie ze 30cm odległości, i będą dochodziły prawie pod kątem prostym.