Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » ndz sty 17, 2010 18:11

Panowie kupilem icka od iveco ale nie o to tu chodzi moje pytanie brzmi: czy można pomalować ic bez konsekwencji typu strata na chłodzeniu itd. bo nie ukrywam jest on troszke uwalony a bede go czyscil kwasem i chce wypolerować i ewentyalnie pomalować go lakierem bezbarwnym?


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

arwam

Post autor: arwam » ndz sty 17, 2010 23:46

fasd, rdzeń zostaw goły ewentualnie szukaj specjalnego lakieru na wymienniki ciepła.



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » pn sty 18, 2010 09:24

koledzy a jaki i od czego FMIC zakładac do golfa 2 ? i jak możeci to napiszcie jakie turbo ma silnik 1V


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn sty 18, 2010 11:13




Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » pn sty 18, 2010 12:09

To_mas, dzieki kolego za pouczającą lekcje "szukaj" ale już jej używałe. I cięzko jest dokopać się do odpowiedzie na moje pytanie. No może faktycznie jezeli chodzi o rodzaj turbo to ok mogłem sam doczytać. Ale co do FMIC to nie bardzo jest napisane jaki jest dobry i od czego zakładać.


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn sty 18, 2010 12:50

bieniek1984 pisze:To_mas, dzieki kolego za pouczającą lekcje "szukaj"
spoko :)
bieniek1984 pisze:Ale co do FMIC to nie bardzo jest napisane jaki jest dobry i od czego zakładać.
przecież tego jest sporo !! i tutaj w tym temacie, tylko 3a poczytać i w innych tematach na forum.



andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: andy_czarny » pn sty 18, 2010 12:52

Siemka ludzie na forum gdzies ostatnio czytalem, ze ktos do mkIV wsadzil IC z iveco 2.8 tdi...pod seryjne zderzak....
nie moge teraz tego znalesc...
Napisze ktos cos o tym IC bo niby jest nawet wydajny i jak wyglada wsadzenei go pod zderzak mk4?



arwam

Post autor: arwam » pn sty 18, 2010 20:23

bieniek1984, zależy w ile celujesz ale jeśli nie będziesz dmuchał więcej niż 1.6bara to zakładaj od Vectry 2.2DTI



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » wt sty 19, 2010 09:54

nie no myślę tak go zmodzić zeby się zbierał coś poniżej 10s do 100km/h:) I oczywiście nie iwestując wielkich pieniędzy w auto. To ma być taka zabawka ;D


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt sty 19, 2010 15:24

andy_czarny pisze:Napisze ktos cos o tym IC bo niby jest nawet wydajny i jak wyglada wsadzenei go pod zderzak mk4?
Ciezko go upchnac, ale sie da, przeszkadzaja wyjscia pod katem, co za tym idzie czesc rur bedzie wystawac w bocznych kratkach.

Zdjecia chyba wczesniej wklejalem

[ Dodano: 19 Sty 2010 14:24 ]
200KM na hybrydzie dawal rade, wiecej nie probowalem


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » wt sty 19, 2010 16:47

bieniek1984, a jaki masz silnik ?



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » śr sty 20, 2010 08:51

arwam, jeszcze nie mam narazie szukam i zastanawiam się jaki kupić ale nie wiem do końca jaki:/ czy szukac SB czy RA czy JR nie wiem :/ mętlik w głowie :)

[ Dodano: 20 Sty 2010 07:57 ]
kasa tak max 3-3.5 ale wole mniej niż 3 bo zawsze cos na mody będzie a nie chce dużo na auto się wykosztować bo Golf 2 to już nie ma dużej wartości a to ma być taka zabawka a nie auto dla rodziny.


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr sty 20, 2010 10:52

bieniek1984, to ty sie określ czy to ma być zabawka czy chcesz podnieść wartość auta bo raz piszesz ze to ma byćzabawka a za chwilę ze to golf 2 i nie ma dużej wartości.
czy to będzie mk2 czy mk4 to kasy włożonej w auto CI nikt raczej nie zwróci. więc jak myślisz o tym w ten sposób ze potem ktoś Ci to odda to lepiej nie rób.



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » śr sty 20, 2010 11:32

Potrzebuje bardzo pomocy z jedną kwestią:

fmic u mnie będzie - jak się tylko zrobi ciepło to wsadzam ic z saaba tbenz 2.0 (bo się zmieści, i ma wejście i wyjście po jednej stronie). Chce wykorzystać oryginalne plastikowe rury do ic, i połączyć je z oryginalnymi plastikowymi wyjściami z ic saaba - jak najlepiej połączyć ze sobą 2 plastikowe rurki? wężem i zaciskami? czy kombinować np. kawałki szybko złączek z oryginalnych instalacji, i je dopiero łączyć? uprzedzam tylko że rurki będą miały do siebie ze 30cm odległości, i będą dochodziły prawie pod kątem prostym.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości