Strona 66 z 100

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt lip 29, 2011 10:59
autor: arwam
TOM28 pisze:Powiedzcie mi jeszcze jak nie mam zamiaru podnosić mocy to opłaca się założyć jednomas czy lepiej dwumas.Niepokoją mnie brzęczenie tycz sprężynek w jednomasie cz to jest takie głośne jak niektórzy piszą na różnych forach

ja bym zakładał jednomas. mniejszy koszt a i tak nie jeżdżę poniżej 1800rpm żeby opłacało się zakładać dwumas.
a samo brzęczenie sprężynek jest tylko skutkiem ubocznym który o niczym nie świadczy.
chyba że wysepuje nie tylko na wolnych obrotach. ja mam sprzęgło od VR'a ze Statima i też brzęczą sprężynki, ale tylko na wolnych obrotach

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: sob lip 30, 2011 16:47
autor: Misza1122
No Panowie, operacja obracania pierścienia udana. Zszedł - normalnie poezja, grzejemy zeby zalozyc, schody, w zaden sposob nie pasuje:D Mysle, no fakt, cos ktos mowil, ze docisk również tylko na jeden sposób pasuje. No to co, szukać położenia zeby jak najwieksza liczba kołeczków i dziur się zgrała. Znalazłem takie położenie, że 6 dziur się zgrało prawie na tip top, dwa kołeczki, a dziurę na jeden niestety musiałem mocno potraktować pilnikiem, ale za to ząbki z drugiej strony ładniejsze:D
Wstawiam zdjęcia:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Dodatkowo pytanie gdzie mogę kupić te śrubki? Czy zamawiać w internecie z ASO czy lepiej szukac kogoś kto mi by kupił i wysłał? Jaki to koszt kompletu? Bo jest troche stron, ale i tak zaraz spróbuję poszukać. Chodzi o jeden i drugi komplet po 6 sztuk.
Pozdrawiam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz lip 31, 2011 13:36
autor: italiano_83
olas_zet pisze:Mam pytanko - czy sprzęgiełko "stwardnieje"?
Za kilka lat, jak się docisk zakurzy i zacznie stawiać większe opory :helm: A tak sobie wszyscy chwalą, że zestaw na jednomasie lekko pracuje "jak w masełko" :hmm:
olas_zet pisze:Poniżej 1200 obrotów niestety słychać grzechotanie (w praktyce tylko jak się toczy na jedynce lub dwójce bez gazu).
A to ciekawa, bo jedna na naście osób wspomina o tym grzechotaniu sprężyn, a inni stwierdzają, że nic takiego nie występuje, więc jak to jest w końcu zestawy sprzęgła wszyscy takie same zakładają :chytry:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz lip 31, 2011 13:41
autor: olas_zet
italiano_83 pisze:A to ciekawa, bo jedna na naście osób wspomina o tym grzechotaniu sprężyn, a inni stwierdzają, że nic takiego nie występuje, więc jak to jest w końcu zestawy sprzęgła wszyscy takie same zakładają :chytry:

..jak się uda (i będzie to czytelne) to postaram się nagranko zrobić przy niskich obrotach i z rozłączonym sprzęgłem dla porównania.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz lip 31, 2011 19:43
autor: $iwy
U mnie najbardziej słychać sprężyny jak wszystko jest zimne.Jak się zagrzeje to cisza.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz lip 31, 2011 20:31
autor: pxx1
U mnie nie słychać żadnych sprężynek, a przejechałem już około 14 tyś. km na jednomasie i sprzęgle sachs.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz lip 31, 2011 23:33
autor: MKIII
@olas_zet te bolce do docisku pasują tylko w jednej pozycji. sprawdzałeś jak się da?

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn sie 01, 2011 01:11
autor: Misza1122
No Panowie, operacja obracania pierścienia udana. Zszedł - normalnie poezja, grzejemy zeby zalozyc, schody, w zaden sposob nie pasuje:D Mysle, no fakt, cos ktos mowil, ze docisk również tylko na jeden sposób pasuje. No to co, szukać położenia zeby jak najwieksza liczba kołeczków i dziur się zgrała. Znalazłem takie położenie, że 6 dziur się zgrało prawie na tip top, dwa kołeczki, a dziurę na jeden niestety musiałem mocno potraktować pilnikiem, ale za to ząbki z drugiej strony ładniejsze:D
Wstawiam zdjęcia:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Więc jak oceniacie Zamach teraz? Możliwe by przez taką operację stracił wyważenie? Przy takiej masie może znaczenie mieć te kilka gram, które spiłowałem? Wątpię, alee wolę zapytać. Z jednej strony tyle co wypiłowałem to pewnie coś koło wagi startych zębów, która poprzednio tak naprawdę nie wpłynęła na wyważenie. Ale pewnie przejadę się i zapłacę za sprawdzenie.

Proszę Panów w temacie o podpowiedź, to dla mnie ważne, bo ciągle martwię się o to wyważenie tego koła;/ Czy nie rozsypie mi silnika, czy nie wiem co jeszcze;/

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn sie 01, 2011 07:25
autor: mxsebek
Ja bym się wogóle tym nie przejmnował. A jak przykręcasz docisk z tarczą to póżniej też się wywarza cały zespół ? Nie, więc nie ma co się chyba aż tak przejmować. Koło dwumasowe jak jest dobite to też raczej z wyważeniem nie wiele wspólnego a ludzie jeżdzą jeszcze na nich długo.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn sie 01, 2011 10:15
autor: Misza1122
Ciesze się, że ktoś popiera moje rozumowanie:) Dzięki.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt sie 02, 2011 15:37
autor: Jacques
Witam, padlo mi lozysko oporowe w moim AFN-ie, jednak do urlopu mialem jeszcze 2 dni, wiec jezdzilem na tym te 2 dni i teraz sytuacja jest taka ze nie jestem w stanie wbic zadnego biegu, mozliwe ze cos jeszcze kleklo poza tym lozyskiem?

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt sie 02, 2011 18:26
autor: mxsebek
Jak zatarłeś łożysko na amenn to jest opcja że słoneczko na docisku też starłeś :grin: i dlatego nie ma teraz co wycisnąć docisku, rozbiórka i tak nieunikniona.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt sie 02, 2011 20:00
autor: Jacques
czyli musze kupic nowe lozysko i docisk, moze ktos podac nr czesci lozyska i docisku do AFN-a jakiej firmy polecacie, bo to co wygrzebalem na necie to:
LUK łożysko – 500044010

Łożysko oporowe
15-0004 KAGER

3151000388 SACHS

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt sie 02, 2011 21:14
autor: fusse
chlopie, masz rozwalone lozysko, i docisk to przy okazji wymien tez tarcze i nigdy do tego nie wracaj. jak sypnelo sie to wszystko to tarcza pewnie tez juz ma dosyć.