Strona 63 z 93

: ndz paź 14, 2007 12:04
autor: gOOzOl
olek256 pisze:
gOOzOl pisze:ja z dawka nic nie kombinowalem zeby byla jasnosc
hehe no wlasnie (s)kombinowales dajac opornik :P
:pub:

: ndz paź 14, 2007 12:05
autor: damcio151
olek256 pisze:damcio151, ano :D tylko zeby takie rozregulowanie bylo???? eeeeee :)
no tak :D chcesz to zobacz jaką dawkę masz w serii i porównaj z innym 1Z

: śr paź 17, 2007 21:26
autor: maroTdi
a mam pytanko.. czy nie wiecie jak bedzie jezdzic autko z automatem po takim tuningu?

: śr paź 17, 2007 23:17
autor: Komas
Ja mam silnik AHU, wsadzony oporniczek 390ohm, róznica jest dosc mocno odczuwalna no i wydaje mi sie ze nawet mniej kopci hehe :)

[ Dodano: Sro Paź 17, 2007 23:19 ]
Zapomnialem dodac ze po wlaczeniu opornika obroty podskakuja do ponad 1000rpm a i silnik szybko sie wkreca do 4500rpm

: ndz paź 21, 2007 13:28
autor: gOOzOl
maroTdi pisze:a mam pytanko.. czy nie wiecie jak bedzie jezdzic autko z automatem po takim tuningu?
szybciej :)

: ndz paź 21, 2007 14:57
autor: maciek-w123
Witam wszystkich.
Obserwowałem ten temat od dluzszego czasu i dzisiaj bedąc na gieldzie elektronicznej zakupilem potrzebne artykuły. Na prube 402, 422, 464 po 4szt na wszelki wypadek. do tego włącznik. Zamontowalem 422 i stwierdzilem ze te dwa skrajne zaloze jak mi sie nie spodoba efekt.
Spodziewalem się poprawy osiągów ale to co mi sie stało z samochodem wbiło mnie w szok. Efekt więcej niż zadowalający, zimówki nie nadażają. już nic nie kombinuje. Wszystkim łamiący sie z decyzją o montarzu POLECAM!!!
Mój tuning kosztował 2zł. i godz pracy. :bigok:

: ndz paź 21, 2007 15:15
autor: Komas
maciek-w123, :bigok: ja teraz planuje zamontowac taki wlacznik pod pedalem :)

: ndz paź 21, 2007 16:28
autor: maroTdi
gOOzOl, juz wiem ze szybciej.. zrobilem 1 test tyle ze juz na zimowych i urwalem od 0-100 troszke ponad 2s.. :) przy 390ohm

: ndz paź 21, 2007 17:16
autor: gOOzOl
maroTdi pisze:gOOzOl, juz wiem ze szybciej.. zrobilem 1 test tyle ze juz na zimowych i urwalem od 0-100 troszke ponad 2s.. :) przy 390ohm
:pub:

[ Dodano: 21 Paź 2007 17:20 ]
Komas pisze:maciek-w123, :bigok: ja teraz planuje zamontowac taki wlacznik pod pedalem :)
no to milej zabawy :) ja jesczze chyba dodam do tego ukladu cos co bedzie go moglo deatywowac, ten pod pedalem, bo np zrobienie logow moze byc trudne :P

: ndz paź 21, 2007 17:59
autor: maroTdi
jak ktos bedzie jeszcze pytal to do automatow tez mozna ladowac opornik..
skrzynia zmienia biegi normalnie.. :)

: pn paź 22, 2007 18:26
autor: v122
ja zamontowałem 490ohm juz jakis czas temu no i różnica jest spora i troche dymi.I raz spróbowałem podłączyc 390ohm zapaliłem włączyłem opornik i troche gazu dodałem(na bigu jałowym) jak nagle zaczeło szarpać silnikiem :x , wystraszyłem sie zgasilem i powróciłem do 490ohm choć na ostatnim biegu sprzęgło sie ślizga :grin:

: śr paź 24, 2007 12:49
autor: PietRas17
Mam pytanie w sklepie elektronicznym chcialem kupić sobie rezystor a tam mnie pytaja czy duzej czy malej mocy. Roznia sie tym ze malej mocy to takie male oporniczki a wieksszej mocy np. 1W 470 Ohm to taki troszke wiekszy. Więc jaki potrzebny?

: śr paź 24, 2007 12:56
autor: gOOzOl
nie tylko wielkoscia sie roznia :) ale wykladow tu nei ma sensu pisac :P wystarczy ci malej mocy :)

: śr paź 24, 2007 15:18
autor: PietRas17
a jesli bym dal duzej mocy bedzie jakas roznica?