Strona 7 z 93
: pn lut 05, 2007 15:55
autor: twardy
cowboy, Zrobiłbyś , wlutował opornik?
: pn lut 05, 2007 16:05
autor: zaprzal
aj tam, ludze montuja nie wiadomo jakie boxy i jezdza, a wy sie boicie
: pn lut 05, 2007 16:05
autor: cowboy
twardy pisze:Zrobiłbyś , wlutował opornik?
ja nie musze mam zmieniony program
ale moge Ci podać co i jak
dla gościa który miał do czynienia z lutownicą to 15 minut roboty
dobrze mieć wskaźznik doładowania żeby skontrolować o ile się zwiąkszyło doładowanie pod obciążeniem
[ Dodano: Pon Lut 05, 2007 15:07 ]
najlepiej shamować potem auto po fakcie
i zobaczymy jaki efekt... szkoda że autor tematu nie chce ciągnąc tematu dalej... w sumie jak podlał paliwka to aż się prosi troszkę dmuchnąć więcej
: pn lut 05, 2007 16:07
autor: zaprzal
cowboy pisze:tylko praca ciutke bardziej delikatna bo tam jest rezystor SMD
jak juz sie umie dobrze lutowac to mozna tanio wgrac program. Niektorzy tunerzy "obrabiaja" programy na odleglosc, trzeba miec programator i umiec lutowac. Jeszcze jak sie diagnostyke wczesniej we wlasnym zakresie zrobi to wogole full wypas
: pn lut 05, 2007 16:08
autor: cowboy
zaprzal pisze:ludze montuja nie wiadomo jakie boxy i jezdza,
dokładnie, ja podam dokładną wartość opornika, więc nie będzie tu szukania na ślepo
[ Dodano: Pon Lut 05, 2007 15:10 ]
zaprzal pisze:jak juz sie umie dobrze lutowac to mozna tanio wgrac program
he he można kupić gotowe kości na Allegro za 300 PLN_ów i obędzie się bez programatora
: pn lut 05, 2007 16:11
autor: zaprzal
cowboy pisze:he he można kupić gotowe kości na Allegro za 300 PLN_ów i obędzie się bez programatora
ale lutowac i tak trzeba umiec
: pn lut 05, 2007 16:14
autor: cowboy
zaprzal pisze:ale lutowac i tak trzeba umiec
no właśnie
a opornik nie trzeba SMD lutować, więc łatwiej zrobić obejście istniejącej ścieżki niż wlutować kości..
: pn lut 05, 2007 16:19
autor: zaprzal
ale co program to program
a lutuje sie chyba takie cos:
a takie w starszych
: pn lut 05, 2007 16:20
autor: djtom
aj tam, ludze montuja nie wiadomo jakie boxy i jezdza, a wy sie boicie
dokładnie
: pn lut 05, 2007 16:27
autor: twardy
cowboy, Chyba sie skuszę ale jeszcze muszę się uporać z N75 , który czasem wariuje auto wpada w tryb .
Nie wiem czy dam rade z lutowaniem (jakieś tam diody wlutowac potrafie )
Może trzeba by sprawdzić turbo czy da rade? Wskażnik w aucie mam.
: pn lut 05, 2007 16:42
autor: cowboy
twardy pisze:muszę się uporać z N75 , który czasem wariuje auto wpada w tryb
koniecznie !!
twardy pisze:diody wlutowac potrafie
dasz radę
twardy pisze:sprawdzić turbo czy da rade?
spoko da rade
twardy pisze:Wskażnik w aucie mam
no to gitara
jak będziesz gotów do akcji to przygotuj się do akcji a ja Ci napisze PW co i jak
dobrze by było żebyś shamował sobie autko, 3 pomiary:
1. seria
2. seria + 400 OHM
3. seria + 300 OHM + ???????? OHM w sterowniku
: pn lut 05, 2007 16:52
autor: twardy
cowboy, OK
Gdybyś jechał na Wałbrzych daj znać , przejedziesz sie moim 1z i ocenisz.
: pn lut 05, 2007 20:39
autor: janek822
dziś zamontowałem oporniczek 390ohm wrażenia naprawde rewelacja tylko z tyłu tumany dymu, przełącznik miałem w środku także włanczałem i wył kiedy chciałem.
: pn lut 05, 2007 21:30
autor: cowboy
twardy pisze:Gdybyś jechał na Wałbrzych daj znać , przejedziesz sie moim 1z i ocenisz
bede na weekend - możemy stanąć na kresce
a na serio to raczej nie bede miał czasu - możemy spiknąc siewe Wrocku
janek822 pisze:wrażenia naprawde rewelacja tylko z tyłu tumany dymu
bo trzeba jeszcze zwiększyć doładowanie
o czym pisałem pare postów wyżej