Strona 7 z 25

fala tłokorozdzielacza 11mm

: czw mar 10, 2011 23:49
autor: kosmos5
no włąsnie, ja takową pompe od DTI reno posiadam, ma ona 11 głowiczke, fale DE185 skok fali to 3mm, tak wiec jest dosyc wydajna, a moc silnika to 98km , tak czy siak znacznie mniej jak AFN, a jest ona zajechana bo rozpadła sie fala i rolki, za duże obciązeine - tak jak mówisz zdławione wtryskami, zeby uzyskac lepsze rozpylanie i norme EURO czystości spalin, tak wiec dając coraz wieksze wtryski dajemy pompie "odetchnąc" bo znacznie łatwiej jest przepompowac całe paliwo tłoczone na wtryski a my mamy lepszy masaż pleców :food: , sam kupiłem tłok 11 z taka sama falą od BYKA i specjalnie DE185 , dzieki temu bede mógł zamontowac sprawną całą pompe 11 ori, a co wyjdzie to opiszę w przyszości po modach, narazie kompletuje graty, ale pompa leży w pokoju obadana z każdej strony, jeszcze mnie zastanawia ciśnienie wewnętrzne tej pompy, bo jeśli AFN ma większe to równiez moze wpłynąc na + przy max mocy :satan: wtedy bebechy tylko przełoże , i mam pytanie do znawców tematu- jaki skok ma ori fala AFNa?? pozdro

fala tłokorozdzielacza 11mm

: pt mar 11, 2011 00:15
autor: tomek08
Z tego co wyczytałem właśnie w tym temacie to fala z AFN-a ma 7,75mm.

fala tłokorozdzielacza 11mm

: pt mar 11, 2011 00:47
autor: arwam
bongo, popraw mi internet żeby nie zrywał ani połączenia to będize jak waść chcesz.
a nie nie raz trzeba po kilka razy wysyłać ten sam post wtedy ani nie będą dublowane ani post po poście.


cowboy pisze:ja dodam że warto poczytać ludzi którzy modzili TDI VP juz pare lat temu.. zawsze każdy pisał że najlepsze wyniki są na oryginalnej 107J..
Aligator kiedys kombinował z tłoczkiem 12 miał coś koło 240KM ale najlepsze wyniki osiągnał aw69 i Rob555 z tego co pamiętam i zawsze padało magiczne słowo fala ze 107J ;)

to jest fakt nie zaprzeczalny ale żaden z nich o ile mi wiadomo nie kombinował z falą od transita. bo moment co prawda jest trochę mniejszy ale za to wolniej traci na wartości

ciekawe jak w TDI na pełnej elektronice by to zagadało
cowboy pisze:fale z renówek są niższe, prawdopodbnie jest jakiś model 1.9 DTI
po raz kolejny na piszę że wysokość fali nie wiele ma wspólnego z możliwościami pompy zbudowanej z takąa nie inną falą. bo jeśli liczy sięwysokość to jak pisałem wcześniej równie dobrze można pakować falę z TD "600" zamiast ALH.
jeśłi nadal nie wieżycie to ile z najmocniejszych projektów jeździ na dawkach tak dużych że nie da się już więcej podlać? przynajmniej ja się jeszcze z takim przypadkiem nie spotkałem nawet w sieci. powyzej pewnej dawki jest już tylko gorzej; więcej dymu, większe EGT, że o możliwości przegrzania końcówek wtryskiwaczy nie wspomnę bo o to w TDI znacznie łatwiej niżnp w takiim starym kiblu jakim jest TD :)

fala tłokorozdzielacza 11mm

: pt mar 11, 2011 06:49
autor: cowboy
kosmos5 pisze: ja takową pompe od DTI reno posiadam, ma ona 11 głowiczke, fale DE185 skok fali to 3mm, tak wiec jest dosyc wydajna, a moc silnika to 98km
to chyba najmocniejszy DTI zdaje sie, pozniej renufka przeszła na DCI i to juz chyba common rail..
kosmos5 pisze:jeszcze mnie zastanawia ciśnienie wewnętrzne tej pompy, bo jeśli AFN ma większe to równiez moze wpłynąc na + przy max mocy :satan: wtedy bebechy tylko przełoże
pompa z 1Z ma mniejsze cisnienie wewnętrzne niz ta z AFN
z tego co mi wiadomo na pompie z 1Z udało sie najwięcej wyciagnąc 145-150KM z 216tkami
na AFNach 160, a są takie co i 170KM dały bez wspomagania dodatkowa pompą
arwam pisze:żaden z nich o ile mi wiadomo nie kombinował z falą od transita
aligator kombinował ze wszystkimi mozliwymi kombinacjami, ostatecznie zrobił 240KM w octawi na tłoczku 12mm , prawdopodobnie z transita
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=39878&hl=" onclick="window.open(this.href);return false;
niestety wykres juz niedostepny
problem z tego co pisał że na 12 sie nie da zakręcic wysoko, on coś miał moc max koło 4000 rpm, za to aw69 kręcił tdi do 5000 i moc max wypadała zdaje koło 4400
http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=23" onclick="window.open(this.href);return false;

w opisach obu projektów że pompy z "dodatkowymi modami" ;) :hmm:

fala tłokorozdzielacza 11mm

: pt mar 11, 2011 10:12
autor: arwam
u AW69 piękny przebieg momentu obrotowego.
natomiast i Alieggo nie widzę słowa o pompie z transita. zresztą przy pompach 12mm z trasita jest wtdy inna fala.
nawet jak patrzę w projekt Ventil'a to widać że kształt krzywek jest inny niż w przypadku fali DE619

fala tłokorozdzielacza 11mm

: pt mar 11, 2011 14:19
autor: RSRoss
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=119329" onclick="window.open(this.href);return false;

dobry interes skupować zajechane pompy z dostawczaków za grosze a pozniej odsprzedawać z nich głowice za 400zl w ofercie wyglądającej na jednorazową...

Jeżeli ktoś ma podobne problemy jak ja z reklamacją u Byka21 to prosze o PW.

Przepraszam moderatorów, nie bede juz odchodzil od tematu. nie chcialem zakladac osobnego i wszczynac wojen...

fala tłokorozdzielacza 11mm

: sob mar 12, 2011 23:22
autor: glus
Jak widac kolega BYKU21 handluje na forum forda nastawnikami do reni i fiata,oprocz skupowania pomp!

fala tłokorozdzielacza 11mm

: pn mar 14, 2011 23:12
autor: pinio18
ja w piatek odpaliłem golfa na tłokorozdzielaczu 11mm od baku. jeździ się przyjemnie :hmm:
tylko mam problemy z rozruchem,ale myśle że to wina wycieku z pompy, w środę dam nowe uszczelki,
na zimnym silniku jak próbuje odpalać chwila nic a potem kopci a nie daje znaku życia, z górki się kulnie daje dwójkę pali odrazu albo dawka za duża?? jest 9
ze sprawdzeniem kąt wtrysku, gdy sprawdzam na vagu w grupe 000 auto nagle zaczyna nierówno pracować i pokazuje kąt 000.

fala tłokorozdzielacza 11mm

: wt mar 15, 2011 00:09
autor: Daron7
Jak dawka jest 9, to za mała. Daj na 7mg - optymalna dla 11mm.

A jak masz kąt 000 no to do korekty, bądź N108 walnięty.

fala tłokorozdzielacza 11mm

: wt mar 15, 2011 08:38
autor: Dario84
Do czasu strojenia zostań przy taj dawce lub jeszcze zmniejsz (zwiększ wartość) jeśli samochód już dymi.

Co do kąta wtr to musiał bym to zobaczyć bo nie rozumiem za bardzo.

Jeśli w BS 00 masz dobrze to zobacz pod obciążeniem czy dobrze reguluje, jeśli rano dobrze odpala to tak zostaw.

Może być też N108 walnięty tak jak kolega wyżej pisze.

fala tłokorozdzielacza 11mm

: wt mar 15, 2011 11:07
autor: korfanty
Czy jest szansa wymienić sam tłokorozdzielacz bez wyjmowania pompy (rozpinania rozrządu)

fala tłokorozdzielacza 11mm

: wt mar 15, 2011 15:45
autor: pinio18
ale mnie to dziwi ze silnik chodzi normalnie dopiero jak wejdę na vagu w BS grupę 000 to auto zaczyna kulać itp

fala tłokorozdzielacza 11mm

: wt mar 15, 2011 18:17
autor: Skulek
korfanty, nie ma możliwości...

fala tłokorozdzielacza 11mm

: sob mar 19, 2011 17:00
autor: tomek08
Witam, co sadzicie o takim przypadku jak w tym temacie http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=20703.210" onclick="window.open(this.href);return false; .
Koleś zamontował tłokorozdzielacz z falą 12mm do pompy i po jakimś czasie objechało pasek rozrządu. Na początku myślałem, że za duży opór stawia taki tłoczek lub za duże wzniesienie ma fala. Ale to chyba nie jest przyczyna, bo pompa w środku też zmielona. Mało tego inny gość po zastosowaniu tych samych części, po jakimś czasie miał to samo. Oto drugi przypadek http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=19357.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam.