Strona 7 z 52

Garrett GTB do TDI PD

: pn cze 06, 2011 21:05
autor: Fahoo
arwam, przestan
,
turbo z audi q7 gtb2260vk silnik 3.0 tdi 245ps

Garrett GTB do TDI PD

: pn cze 06, 2011 23:32
autor: arwam
cobreti, na zagranicznych forach potrafią wydusić z motoru kolice 280-290KM i to bez metanolu więc z metanolem podejrzewam że bez większych problemów pęknie granica 300KM jesłi układ paliwowy wydoli i na wydechu jeśli nie będzie blokady

Garrett GTB do TDI PD

: pn cze 06, 2011 23:35
autor: arwam
ja mówiłem o turbinach z audi A6 i A8

jak znajdę fotki to jutro wrzucę i pokażesz mi jakim cudem może się zapierać o blok.
to jest nie możliwe

Garrett GTB do TDI PD

: ndz cze 19, 2011 20:46
autor: cobreti
Ktora z GTB2260VK jest najlepsza bo sa 3 numery:
059 145 722R
059 145 722S i
059 145 722L.

Ta z literka S i L sa niby z A4, A5 i Q5 240 KM a ta z literka R jest z A6, Q7 i Tuareg 210 KM i nie wiem co brac najlepiej??

Garrett GTB do TDI PD

: pn cze 20, 2011 21:29
autor: arwam
cobreti pisze:059 145 722R

ma być 059 145 722 M

Garrett GTB do TDI PD

: śr cze 22, 2011 18:41
autor: cobreti
Kupiona 059 145 722 R gdyz 059 145 722 M zostalo zamienione na 059 145 722 R wiec jest to ta sama turbina z A6 dokladnie:)


Turbinka dzisiaj zawitala do mnie: Obrazek

Teraz potrzebuje tylko chetnej osoby zeby mi to przerobila :los2:

Garrett GTB do TDI PD

: śr cze 22, 2011 21:54
autor: Fahoo
cobreti, kto gdzi ei za ile ci pospawał stal do żeliwa ?

Garrett GTB do TDI PD

: pt cze 24, 2011 20:04
autor: cobreti
Fahoo, firma Moto-Wydech pod Konstancinem a pospawal mi za 10 zl chyba no moze 20 zl :okej: Tak po znajomosci:)

Garrett GTB do TDI PD

: sob cze 25, 2011 22:22
autor: evolution
tak wstaje gtb2260vk w afn:
http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_49872.html" onclick="window.open(this.href);return false;
sterowanie podcisnieniowo

Garrett GTB do TDI PD

: ndz cze 26, 2011 08:31
autor: arwam
cobreti,

nie ma potrzeby niczego spawać poza down pipe.
zrób tylko flanszę między kolektor a turbo i już siedzi.


evolution, po tych logach śmiem twierdzić że albo jest za mało podlane albo nie co za bardzo otwarte kierownice. te turbiny wstają znacznie lepiej.
zobacz jak wstaje u kolegi GTB1756VK Mrozoo czy w drugim projekcie GTB2260VK na silnku AVB gdzi moment obrotowy był sztucznie ograniczany ze względu na układ korbowo-tłokowy i sprzęgło.


o ile GTB1756VK potradi juzna wolnych obrotach po zamknięciu kierownic robić surge bez dotykania gazu to większe może już nie ale nie jest leniem
z tym że w GTB2260VK masz również ogranicznik którym się trzeba pobawić żeby to ładnie wstawało na silniku 1.9TDI

a sposób sterowania nie ma nic do wstawania czy będzie sterowana elektrycznie jak oryginał czy podciśnieniowo jeśli ogranicznik nie będzie ruszany będzie wstawać tak samo , będzi tylko różny czas realizacji poleceń wydawanych z ECU a realizowanych przez N75 lub przez siłownik elektryczny

nie zmienia to faktu że ładnie trzyma ciśnienie.
drobna zabawa z ogranicznikiem po winna poprawić wstawanie z dolnych obrotów ale nie zmienia faktu że jest ładnie.

tak z ciekawości ile wykrzesałeś z tego AFN'a i na jakiej pompie i wtryskach jeśli to nie tajemnica?

Garrett GTB do TDI PD

: ndz cze 26, 2011 14:25
autor: evolution
arwam, widac ze nie miales gtb2260vk w lapkach
po primo nie ma zadnych ogranicznikow, czy na zamknieciu maks czy maks otwarciu wiec sterowanie podcisnieniowo musisz wykonac tak by bylo stabilne i nie wywolalo zamkniecia calkowitego kierownic jak ich zbyt duzego otwarcia. po drugie nie porownuj silnika VP z PD w vp masz poza roznica stopni sprezania cisnienia wtrysku miedzy innymi takze inny czasoprzekroj zaworow. wszystko to ma wplyw na wstawanie dmuchawy.
ponadto sam juz powinienes sie nauczyc ze ja mam mocno wylane na moment obrotowy przy 2krpm i nie potrzeba mi wielkiego momentu nisko a co najwyzej duza moc wysoko zeby auto dobrze jezdzilo wszystkie moje projekty maja max moment w okolicach 2700 3100 rpm niewazne jak wczesnie wstaje turbo, wiec jak mam zyskac 200 rpm wstawania turbiny nizej w zakresie ktory nic mi nie daje poza masazem plecow i obciazaniem napedu kosztem wystapienia surge czy pracy na jego granicy.... NIE ZE MNA TE NUMERY...BRUNER :pub:
Auto nie wyhamowane.. sprzeglo przy 3200 puszcza

Garrett GTB do TDI PD

: ndz cze 26, 2011 23:13
autor: Fahoo
evolution, masz racje z tym ze gość w rękach nie tryzmał gtb2260vk my dostawialiśmy ogranicznik bo sie surge robiło zaraz po puszczeniu gazu teraz pieknie jest ustawiona szczelinka i bangla

Garrett GTB do TDI PD

: pn cze 27, 2011 06:32
autor: arwam
co do ogranicznika mój błąd pomyliłem z KKK z 3.0TDI

a tu foto GTB2260VK tu z zamontowaną gruszką podciśnieniową. miała być dla mnie ale plany się zmieniły

szukam czegoś z tej serii ale większego

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Garrett GTB do TDI PD

: pn cze 27, 2011 10:40
autor: tomogolf2
a co myslicie o turbinie kkk z audi 3,0tdi? bv50, jak sie ona ma w stosunku do gtb?