Garrett GTB do TDI PD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Garrett GTB do TDI PD
cobreti, na zagranicznych forach potrafią wydusić z motoru kolice 280-290KM i to bez metanolu więc z metanolem podejrzewam że bez większych problemów pęknie granica 300KM jesłi układ paliwowy wydoli i na wydechu jeśli nie będzie blokady
Garrett GTB do TDI PD
ja mówiłem o turbinach z audi A6 i A8
jak znajdę fotki to jutro wrzucę i pokażesz mi jakim cudem może się zapierać o blok.
to jest nie możliwe
jak znajdę fotki to jutro wrzucę i pokażesz mi jakim cudem może się zapierać o blok.
to jest nie możliwe
- cobreti
- Sprzedawca
- Posty: 74
- Rejestracja: pn wrz 03, 2007 20:25
- Lokalizacja: Piaseczno
- Auto: Skoda Octavia 2 FL
- Silnik: BLT
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
Ktora z GTB2260VK jest najlepsza bo sa 3 numery:
059 145 722R
059 145 722S i
059 145 722L.
Ta z literka S i L sa niby z A4, A5 i Q5 240 KM a ta z literka R jest z A6, Q7 i Tuareg 210 KM i nie wiem co brac najlepiej??
059 145 722R
059 145 722S i
059 145 722L.
Ta z literka S i L sa niby z A4, A5 i Q5 240 KM a ta z literka R jest z A6, Q7 i Tuareg 210 KM i nie wiem co brac najlepiej??
Skoda Octavia 2FL kombi powered by PowerTDI 365KM&664Nm
Wtryskiwacze, Turbiny, Sprzęgła i inne - http://powertdi.pl
REGENERACJA WTRYSKIWACZY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p6915064
Wtryskiwacze, Turbiny, Sprzęgła i inne - http://powertdi.pl
REGENERACJA WTRYSKIWACZY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p6915064
- cobreti
- Sprzedawca
- Posty: 74
- Rejestracja: pn wrz 03, 2007 20:25
- Lokalizacja: Piaseczno
- Auto: Skoda Octavia 2 FL
- Silnik: BLT
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
Kupiona 059 145 722 R gdyz 059 145 722 M zostalo zamienione na 059 145 722 R wiec jest to ta sama turbina z A6 dokladnie:)
Turbinka dzisiaj zawitala do mnie:
Teraz potrzebuje tylko chetnej osoby zeby mi to przerobila
Turbinka dzisiaj zawitala do mnie:
Teraz potrzebuje tylko chetnej osoby zeby mi to przerobila
Skoda Octavia 2FL kombi powered by PowerTDI 365KM&664Nm
Wtryskiwacze, Turbiny, Sprzęgła i inne - http://powertdi.pl
REGENERACJA WTRYSKIWACZY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p6915064
Wtryskiwacze, Turbiny, Sprzęgła i inne - http://powertdi.pl
REGENERACJA WTRYSKIWACZY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p6915064
- cobreti
- Sprzedawca
- Posty: 74
- Rejestracja: pn wrz 03, 2007 20:25
- Lokalizacja: Piaseczno
- Auto: Skoda Octavia 2 FL
- Silnik: BLT
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
Fahoo, firma Moto-Wydech pod Konstancinem a pospawal mi za 10 zl chyba no moze 20 zl Tak po znajomosci:)
Skoda Octavia 2FL kombi powered by PowerTDI 365KM&664Nm
Wtryskiwacze, Turbiny, Sprzęgła i inne - http://powertdi.pl
REGENERACJA WTRYSKIWACZY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p6915064
Wtryskiwacze, Turbiny, Sprzęgła i inne - http://powertdi.pl
REGENERACJA WTRYSKIWACZY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p6915064
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
tak wstaje gtb2260vk w afn:
http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_49872.html" onclick="window.open(this.href);return false;
sterowanie podcisnieniowo
http://vaglog.rtnet.pl/evolution1980_49872.html" onclick="window.open(this.href);return false;
sterowanie podcisnieniowo
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Garrett GTB do TDI PD
cobreti,
nie ma potrzeby niczego spawać poza down pipe.
zrób tylko flanszę między kolektor a turbo i już siedzi.
evolution, po tych logach śmiem twierdzić że albo jest za mało podlane albo nie co za bardzo otwarte kierownice. te turbiny wstają znacznie lepiej.
zobacz jak wstaje u kolegi GTB1756VK Mrozoo czy w drugim projekcie GTB2260VK na silnku AVB gdzi moment obrotowy był sztucznie ograniczany ze względu na układ korbowo-tłokowy i sprzęgło.
o ile GTB1756VK potradi juzna wolnych obrotach po zamknięciu kierownic robić surge bez dotykania gazu to większe może już nie ale nie jest leniem
z tym że w GTB2260VK masz również ogranicznik którym się trzeba pobawić żeby to ładnie wstawało na silniku 1.9TDI
a sposób sterowania nie ma nic do wstawania czy będzie sterowana elektrycznie jak oryginał czy podciśnieniowo jeśli ogranicznik nie będzie ruszany będzie wstawać tak samo , będzi tylko różny czas realizacji poleceń wydawanych z ECU a realizowanych przez N75 lub przez siłownik elektryczny
nie zmienia to faktu że ładnie trzyma ciśnienie.
drobna zabawa z ogranicznikiem po winna poprawić wstawanie z dolnych obrotów ale nie zmienia faktu że jest ładnie.
tak z ciekawości ile wykrzesałeś z tego AFN'a i na jakiej pompie i wtryskach jeśli to nie tajemnica?
nie ma potrzeby niczego spawać poza down pipe.
zrób tylko flanszę między kolektor a turbo i już siedzi.
evolution, po tych logach śmiem twierdzić że albo jest za mało podlane albo nie co za bardzo otwarte kierownice. te turbiny wstają znacznie lepiej.
zobacz jak wstaje u kolegi GTB1756VK Mrozoo czy w drugim projekcie GTB2260VK na silnku AVB gdzi moment obrotowy był sztucznie ograniczany ze względu na układ korbowo-tłokowy i sprzęgło.
o ile GTB1756VK potradi juzna wolnych obrotach po zamknięciu kierownic robić surge bez dotykania gazu to większe może już nie ale nie jest leniem
z tym że w GTB2260VK masz również ogranicznik którym się trzeba pobawić żeby to ładnie wstawało na silniku 1.9TDI
a sposób sterowania nie ma nic do wstawania czy będzie sterowana elektrycznie jak oryginał czy podciśnieniowo jeśli ogranicznik nie będzie ruszany będzie wstawać tak samo , będzi tylko różny czas realizacji poleceń wydawanych z ECU a realizowanych przez N75 lub przez siłownik elektryczny
nie zmienia to faktu że ładnie trzyma ciśnienie.
drobna zabawa z ogranicznikiem po winna poprawić wstawanie z dolnych obrotów ale nie zmienia faktu że jest ładnie.
tak z ciekawości ile wykrzesałeś z tego AFN'a i na jakiej pompie i wtryskach jeśli to nie tajemnica?
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
arwam, widac ze nie miales gtb2260vk w lapkach
po primo nie ma zadnych ogranicznikow, czy na zamknieciu maks czy maks otwarciu wiec sterowanie podcisnieniowo musisz wykonac tak by bylo stabilne i nie wywolalo zamkniecia calkowitego kierownic jak ich zbyt duzego otwarcia. po drugie nie porownuj silnika VP z PD w vp masz poza roznica stopni sprezania cisnienia wtrysku miedzy innymi takze inny czasoprzekroj zaworow. wszystko to ma wplyw na wstawanie dmuchawy.
ponadto sam juz powinienes sie nauczyc ze ja mam mocno wylane na moment obrotowy przy 2krpm i nie potrzeba mi wielkiego momentu nisko a co najwyzej duza moc wysoko zeby auto dobrze jezdzilo wszystkie moje projekty maja max moment w okolicach 2700 3100 rpm niewazne jak wczesnie wstaje turbo, wiec jak mam zyskac 200 rpm wstawania turbiny nizej w zakresie ktory nic mi nie daje poza masazem plecow i obciazaniem napedu kosztem wystapienia surge czy pracy na jego granicy.... NIE ZE MNA TE NUMERY...BRUNER
Auto nie wyhamowane.. sprzeglo przy 3200 puszcza
po primo nie ma zadnych ogranicznikow, czy na zamknieciu maks czy maks otwarciu wiec sterowanie podcisnieniowo musisz wykonac tak by bylo stabilne i nie wywolalo zamkniecia calkowitego kierownic jak ich zbyt duzego otwarcia. po drugie nie porownuj silnika VP z PD w vp masz poza roznica stopni sprezania cisnienia wtrysku miedzy innymi takze inny czasoprzekroj zaworow. wszystko to ma wplyw na wstawanie dmuchawy.
ponadto sam juz powinienes sie nauczyc ze ja mam mocno wylane na moment obrotowy przy 2krpm i nie potrzeba mi wielkiego momentu nisko a co najwyzej duza moc wysoko zeby auto dobrze jezdzilo wszystkie moje projekty maja max moment w okolicach 2700 3100 rpm niewazne jak wczesnie wstaje turbo, wiec jak mam zyskac 200 rpm wstawania turbiny nizej w zakresie ktory nic mi nie daje poza masazem plecow i obciazaniem napedu kosztem wystapienia surge czy pracy na jego granicy.... NIE ZE MNA TE NUMERY...BRUNER
Auto nie wyhamowane.. sprzeglo przy 3200 puszcza
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Garrett GTB do TDI PD
evolution, masz racje z tym ze gość w rękach nie tryzmał gtb2260vk my dostawialiśmy ogranicznik bo sie surge robiło zaraz po puszczeniu gazu teraz pieknie jest ustawiona szczelinka i bangla
Garrett GTB do TDI PD
co do ogranicznika mój błąd pomyliłem z KKK z 3.0TDI
a tu foto GTB2260VK tu z zamontowaną gruszką podciśnieniową. miała być dla mnie ale plany się zmieniły
szukam czegoś z tej serii ale większego
a tu foto GTB2260VK tu z zamontowaną gruszką podciśnieniową. miała być dla mnie ale plany się zmieniły
szukam czegoś z tej serii ale większego
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Garrett GTB do TDI PD
a co myslicie o turbinie kkk z audi 3,0tdi? bv50, jak sie ona ma w stosunku do gtb?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości