Strona 7 z 10

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: sob lut 28, 2015 01:40
autor: Marcin TDI
idź na całość :D rura od początku do końca. Wywal środkowy najpierw i zostaw sam końcowy. Przejedź się i wywal końcowy i będziesz miał porównanie. U mnie powyżej 3 tys. obrotów jest głośno ,ale jak jadę trasą i trzymam prędkość to jest dobrze tylko jak dodaję gazu to jest głośno. Mam samą rurę

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: sob lut 28, 2015 03:16
autor: zgredd
Jak będą tłumiki to nie będzie tego efektu upuszczania. Ale z czasem Ci się to znudzi i na całym przelocie w trasie głowa boli, ale jak masz czas to testuj :crazy:

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: wt mar 03, 2015 10:57
autor: DjExit
Witam koledzy. Muszę wymienić cały układ wydechowy w moim Golfie MK4, 1.9 TDI (ARL), układ oryginalny, katalizator cały ale samochód ma 12lat i na liczniku już ponad 300 tys km w związku z czym katalizator na pewno idzie na handel, natomiast reszta wydechu do zrobienia i teraz pytanie. Nie planuje więcej mocy jak 220KM w związku z czym nie widzę sensu jak kolega wcześniej napisał powiększania średnicy układu. Chciałbym wymienić elementy na nowe zamienniki ze zwykłej stali a końcowy tłumik dać Ultera:
http://allegro.pl/dedykowany-sportowy-u ... 65611.html
Nie mogę natomiast znaleźć na Allegro gotowca downpipe z tłumikiem przelotowym albo chociaż puszką zamiast katalizatora, pomoże mi ktoś namierzyć? Poza tym co o tym pomyśle sądzicie?

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: wt mar 03, 2015 18:02
autor: stefano189
jeśli cały wydech z nierdzewy średnicy 63mm, na 2 tłumikach przelotowych kosztuje okolice 1500 zł max, to kupowanie jednego tłumika za 600 zł mija się z celem :D

DjExit pisze:Chciałbym wymienić elementy na nowe zamienniki ze zwykłej stali
Nie lepiej ciutkę dołożyć i mieć "WW" :hmm: :hmm: : Wydech Wiekuisty. Wszystkie tłumiki dostępne na rynku, zrobione są z takiej stali, że ręce opadają :D

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: wt mar 03, 2015 20:37
autor: DjExit
Gdzie robią kompletny wydech z kwasówki za 1500zł? Jak się orientowałem we własnym zakresie to raczej było 2500-2700zł.

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: wt mar 03, 2015 20:48
autor: stefano189
napisz PW. :hmm:

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: wt mar 03, 2015 20:49
autor: nanon
a jesli by wywalic srodkowy bo i tak brzeczy ale wstawic koncowy przelotowy zamiast golego przelotu cos to da zmniejszy to w jakis znacznym stopniu hałas ?

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: pt mar 06, 2015 15:22
autor: macieej
Zdecydowanie, mam tak u siebie na 2,75" przelot + końcowy przelotowy 2,75" i jest bardzo dobrze, mruczy do 2500, powyżej drze ryja :satan:

Obrazek
Obrazek

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: pt mar 06, 2015 17:57
autor: stefano189
znam to darcie ryje. optymalnym rozwiązaniem jest 2,5" na 2 przelotowych tłumikach. 2,75" na jednym tłumiku, i powyżej 140km/h chce łeb urwać :kac: :kac:

Re: Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: pt mar 06, 2015 19:06
autor: daniel.wwe
Sprowadzilem niedawno mk4 ASV, przelot 2,5" + koncowy przelotowy i jak wracalem nim z DE to w polowie drogi wymieklem... pozostala droge wracalem swoim a w tamtym meczyl sie ktos inny :-). Podziwiam tych ktorzy maja takie ryjki zamontowane... chyba ze jezdza wokol trzepaka to moze jeszcze jakos mozna przezyc ale w trasie to mordeka, przynajmniej dla mnie... chyba sie starzeje ;-)

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: pn mar 09, 2015 14:40
autor: DjExit
Czytając cały temat mam nadal wątpliwości. Chcyałbym, żeby mój ARL brzmiał poprostu dobrze, tzn lekko basowy pomruk + świszczenie turbo ale tak umiarkowanie, żeby dało się normalnie jeździć w trasie. Cały przelot na pewno odpada.. Czy brak katalizatora + końcowy tłumik sportowy da taki efekt? Czy lepiej zrobić zamiast kata mały tłumik przelotowy i zamiast końcowego też przelotowy? Myślałem też nad rozwiązaniem brak kata (rura) ale tłumik końcowy oryginalny.

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: pn mar 09, 2015 16:22
autor: stefano189
dać rurki 2,5", duży tłumik w tunelu środkowy, bez kata. Będzie świstać, ale łba nie urwie.

Re: Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: pn mar 09, 2015 17:41
autor: macieej
Ja miałem też taką konfigurację, przelot i końcowy oryginalny i była cisza

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Re: Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: pn mar 09, 2015 22:53
autor: DjExit
macieej pisze:Ja miałem też taką konfigurację, przelot i końcowy oryginalny i była cisza

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
A jak brzmienie?