mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv na 4motion

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Post autor: arwam » ndz lis 29, 2009 17:43

cowboy pisze:jeżeli brakuje gnoju to widać ze 9 pompa sie konczy i trzeba większej ;)
jest całe 11mm :D przy 2000rpm zaczyna sobie ładnie poczynać ale błyskawicznie po dojściu do 2400 rpm moment spada i w miarę jako tako ciągnie do 4500rpm a potem jest już spadek wszystkiego.
sprzęgło w stanie idealnym już si coraz częściej zaczyna ślizgać w tym przedziale obrotów.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lis 29, 2009 17:46

arwam pisze:zapewniam Cię że wstanie już przy 1500rpm
ja nie mam pytan, jak moze w silniku o mniejszej pojemnosci czyli 1,6 turbina wstac przy mniejszych obrotach niz zwykle to robi w 1,9... ty cos wogole wiesz czy udajesz...
a co do braku dymu u ciebie.. wymien pompe bo pewnie zdechla... :bajer: lub tez jest zle poskladana/ustawiona
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 17:46 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

arwam

Post autor: arwam » ndz lis 29, 2009 18:01

evolution pisze:a nie mam pytan, jak moze w silniku o mniejszej pojemnosci czyli 1,6 turbina wstac przy mniejszych obrotach niz zwykle to robi w 1,9... ty cos wogole wiesz czy udajesz...
miałem tą turbinę u siebie na silniku JR i wiem ja się ona zachowuje na tym silniku. .
Jeśli mówisz że nie wstanie to albo nie miałeś nigdy do czynienia z takim silnikiem uzbrojonym w tą turbinę albo nie wiesz za bardzo na czym rzecz polega żeby powodować szybsze /wolniejsze wstawanie turbiny.
oprócz regulacji długości sztangi masz jeszcze regulację maksymalnego zamknięcia kierownic i to właśnie ten ogranicznik odpowiada za to jak szybko wstanie turbo.
czym bardziej przymykasz kierownice tym wcześniej turbina wstaje i więcej pompuje przy małych obciążeniach tak że praktycznie odrazu N75 musiałby korygować ciśnienie doładowania.

[ Dodano: 29 Lis 2009 17:08 ]
a co do braku dymu u ciebie.. wymien pompe bo pewnie zdechla... :bajer: lub tez jest zle poskladana/ustawiona
tu jeszcze mam pole do popisu jak przerobię dźwignię dozownika ale tą chcę sobie nazaś zostawić i szukam innej żeby tej oszczędzić.
co do tłoko rozdzielacza nie jest źle poskładana bo na tej pompie w TD to by już korbowody na wierzch wyłaziły jak glizdy po deszczu :D.
a co do kondycji tłoko-rozdzielacza jest git.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lis 29, 2009 18:10

arwam, nadal masz seryjne wtryski 1z i sie dziwisz, ze nie ma mocy?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

arwam

Post autor: arwam » ndz lis 29, 2009 18:28

zaprzal pisze:arwam, nadal masz seryjne wtryski 1z i sie dziwisz, ze nie ma mocy?
akurat temu sięnie dziwię tylko temu że tak nisko moc jest i tak drastycznie spada. co do momentu tak samo w przedziale 2000-2400rpm jest nawet miło bo nie powiem że świetnie ( AAZ lepiej jeździł z Gt2052V w tym przedziale obrotów) ale powyżej drastycznie spada. i to mnie właśnie zastanawia. i nie wiem czy to że tak duże spadki parametrów są czy to wina wtryskiwaczy czy czegoś innego.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lis 29, 2009 19:39

arwam pisze:to wyjaśnij dlaczego JR na pompie 9mm
arwam pisze:jest całe 11mm :D
to ja juz nie nadązam za Tobą TD czy TDI ? ciezko naprawde załapac o Co pytasz ;)
zaprzal pisze:nadal masz seryjne wtryski 1z i sie dziwisz, ze nie ma mocy?
czyli mówimy o TDI :bigok:
arwam pisze:powyżej drastycznie spada. i to mnie właśnie zastanawia. i nie wiem czy to że tak duże spadki parametrów są czy to wina wtryskiwaczy czy czegoś innego.
:) :helm:

no to juz pisane było czemu spada :) przez takie otworki to nawet 12 nie przepompuje gnoju :)

musisz zapodac wtryski 230 z cisnieniami 220/300 i zobaczysz że sie TDI bedzie kręciło do 5000 rpm bez problemu :)



arwam

Post autor: arwam » ndz lis 29, 2009 19:57

to ja juz nie nadązam za Tobą TD czy TDI ? ciezko naprawde załapac o Co pytasz ;)
w tym aucie były już silniki JR na setupie z GT2052V, CY uturbiony z turbem T3( też jeździł całkiem przyjemnie, ale to było tymczasowe rozwiązanie na czas remontu silnika JR), potem znowu szczep na JR, doprowadzony do stanu idealnego, AAZ+GT2052V, potem w tym AAZ'cie zmiana turba na T3 i pompa 11mm, przez krótki czas jeździł z pompą 11mm na turbie K14 ale to porażka była, silnik został sprzedany, i teraz siedzi 1Z ze skrzynią ASD w między czasie padło turbo K03 które miało być na dotarcie silnika i zostało założone znów GT2052V :D
pozwala ono czasem sobie wyzwolićszeroki uśmiech na ryjku kierownika jeśli chodzi o elastyczność zwłaszcza przy niskich obrotach i z racji że nie obciąża silnika na wydechu tak jak K03 również przy tankowaniu. gdzie średnie spalanie oscyluje nie co poniżej 4l/100km :lol:

myślę że nie źle mi idzie jak na pótora roku posiadania tego egzemplarza auta :D

cowboy pisze:musisz zapodac wtryski 230 z cisnieniami 220/300 i zobaczysz że sie TDI bedzie kręciło do 5000 rpm bez problemu :)
230 małe będą lepiej już 260 bo pompe będę przyszłościowo robił pod TD czyli 12mm i najwyższą i o jak największych kątach wzniosu krzywek :wink:
może zostanę przy nim jeśli będzie miał konkretny moment obrotowy którego nie ukruci zbytnio skrzynia DRW.
jak nie będzie to jeździć to wtedy silnik out z auta, i będzie TD z tą skrzynią; pierwsze cztery biegi będę służyły do dynamicznego zwiększania prędkości a ostatnie dwa będą służyły do zmniejszania zużycia paliwa na trasach
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 20:04 przez arwam, łącznie zmieniany 2 razy.



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » czw gru 03, 2009 14:46

jako ze flansza juz dokonczona
zamieszczam zdjecia (wykonana recznie)
ewentualnym chetnym moge podeslac projekt z autocada
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 14:50 przez psikuta19, łącznie zmieniany 1 raz.



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » czw gru 03, 2009 14:56

:bajer: to ja bym poprosil o projekt tej flanszy na maila [ mrozoo@wp.pl ]


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » czw gru 03, 2009 15:11

mrozoo pisze::bajer: to ja bym poprosil o projekt tej flanszy na maila [ mrozoo@wp.pl ]
poszlo
Pozdrawiam



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » czw gru 03, 2009 15:13

dzieki kolego :pub:


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » wt gru 15, 2009 14:50

skompletowałem troszkę gratów
po niedzieli biorę się za montaż w aucie turbo
i za spawanie wydechu 3" down pipe reszta 2,5" na przelotowym tłumiku końcowym
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt gru 15, 2009 14:54 przez psikuta19, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » wt gru 15, 2009 15:51

psikuta19, skad taki tlumik koncowy wytrzasnoles?? jaka cena? :bajer:



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » wt gru 15, 2009 22:50

Włochaty pisze:psikuta19, skad taki tlumik koncowy wytrzasnoles?? jaka cena? :bajer:
na alledrogo wyszperalem goscia co robi na zamowienie
wyszedl mnie 230zl www.rm-motors.pl
pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości