Strona 7 z 30

: wt gru 01, 2009 15:48
autor: panSeba
te wyniki fabrycznie to czasami co dziwne odbiegają troche, teorytycznie 1.6D nie powinno jechac wiecej niz 150 czy jakos tak, bez wiekszego problemu pobijam tą predkosc o 20, na niemieckiej drodze udało sie o 30. I tez uwazam ze zbiera sie lepiej niz 20 lat jak to opisane gdzies jest ze fabrycznie. Ale pomiarów fachowych nierobiłem, przepraszam za małe ot odnosnie stanu faktycznego a cyferek fabrycznych.

: wt gru 01, 2009 19:09
autor: goodhope
stare prędkościomierze na linkę dają sporo do życzenia.

: wt gru 08, 2009 22:07
autor: arwam
panowie co myślicie o takich czasach?
0-100km/h -7,8s
elastyczność od 80-120mk/h:
na czwartym biegu:6,4s
na piątym biegu: 8,1s
narazie nie mam możliwości zmieżenia G-techem bo się nie widziałem z kolegą który mi ostatnio go użyczył.
auto to golf MK2 silnik 1Z plus pompa 11mm i turbo GT2052V, skrzynia ASD
pełny bak paliwa.
różnica między moim golfem a MK3 z silnikiem AFN to niecałe 80KG.
narazie nie stać mnie na pomiar więc wpadłem na pomysł pomierzyć czasy i niech się wypowiedzą właściciele golfów MK3 z silnikami TDI którzy mieli podobne czasy jakie mieli wtedy parametry

: śr gru 09, 2009 00:40
autor: bradley
arwam, to musza byc wartosci ok 160KM

: śr gru 09, 2009 00:49
autor: arwam
bradley,

0-100km/h to nadrabiam obrotami bo już tą prędkość łapię na dwójce ale bardziej mi chodzi o moment obrotowy.

: śr gru 09, 2009 08:41
autor: MZiobro
arwam myślę że w dieslu na takie osiągi trzeba tak 340Nm...

: pt gru 11, 2009 00:22
autor: arwam
panowie co myślicie o tym?



[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]

: pt gru 11, 2009 11:54
autor: wronek1
pieknie idzie, a jakie masz tam turbo ? wczesnie wstaje ?bo gora potezna

: pn sty 18, 2010 00:40
autor: arwam
wronek1, Turbo GT2052V i wtryski jeszcze ori od 1Z'a :D
ale chodzi gorzej niż mój poprzedni motor.

jak nie wierzysz że TD lepiej jeździło to sam sprawdź w moim temacie
wronek1 pisze:wczesnie wstaje ?bo gora potezna
w dolnych obrotach trochę się zastanawia ale tylko dlatego że na ograniczniku są kierownice bardziej otwarte dlatego żeby nie połamać wału a jak masz przynajmniej 1800-2000rpm to już szybko w staje powyżej 2500 laga nie obserwuję


panowie na ile oceniacie na razie takie osiągi jak dostanę w swoje ręce większe wtryski wtedy jadę na hamownię.

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... &start=870

: pn sty 18, 2010 12:18
autor: Marcin_ko7
arwam, ja mam AFNa zmierzonego na 160KM/330NM i czas 0-100 jest podobny (ok 8s) wiec masz około 330NM. Masz pompe 11 a ja 10 :)

: pn sty 18, 2010 20:28
autor: arwam
Marcin_ko7, ja mam taki czas bo mi trakcji skutecznie brakuje na pierwszych dwóch biegach i nie mam jak się odbić, dzisiaj mierzyłem kilka razy elastyczność i na czwartym biegu ze ślizgającym się sprzęgłem jest to 80-120km/h a czas na czwartym biegu to 4,4s na piątce jak spróbowałem mierzyć to natychmiast w kabinie się smród sprzęgła taki rozszedł że będę musiał wietrzyć wnętrze.

[ Dodano: 18 Sty 2010 19:32 ]
Marcin_ko7, i czas od momentu puszczenia pedału sprzęgła jest poniżej 7s a dokładniej 6,5s szkoda że teraz nie mam jak założyć szerszych laczków bo bym na suchym sprawdził jak się buja autko

: pn sty 18, 2010 22:04
autor: Marcin_ko7
arwam, respect :bigok:

: pn sty 18, 2010 22:07
autor: luki-TDI
To i ja sie pochwalę, mierzone na Gtech PRO RR - sprawdzony z TAGHAUER -(0,1-0,2sek różnicy na kożyść). 5,7-5,8 na slickach i 6,2-6,5sek do 100km/h. Autko to GOLF 4 ASZ 240km

0-100km/h jakie macie czasy

: czw gru 01, 2011 12:30
autor: tito00
vw golf 4 ahf + chip 139km 316nm 9.6s do 100 kmh mierzone programem w telefonie