Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
numer mojego kompletu luk 623 1089 00 audi / vw
ZASTOSOWANIE:
AUDI A3 (8L1)
1.9 TDI 09.96 - 07.01 66KW
SEAT CORDOBA (6K2/C2)
2.0 i 16V 08.96 - 06.99 110KW
1.9 TDI 08.96 - 06.99 66KW
SEAT CORDOBA Vario (6K5)
1.9 TDI 08.96 - 06.99 66KW
SEAT CORDOBA (6K2)
1.9 TDI 06.99 - 10.02 66KW
SEAT CORDOBA Vario (6K5)
1.9 TDI 06.99 –> 66KW
SEAT IBIZA II (6K1)
2.0 i 16V 08.96 - 08.99 110KW
1.9 TDI 08.96 - 08.99 66KW
SEAT IBIZA III (6K1)
1.9 TDI 08.99 - 02.02 66KW
VW CADDY II kombi (9K9B)
1.9 TDI 10.96 - 01.04 66KW
VW CADDY II nadwozie pełne (9K9A)
1.9 TDI 10.96 - 01.04 66KW
VW CORRADO (53I)
1.8 G60 09.88 - 09.93 118KW
2.0 i 04.93 - 12.95 85KW
2.0 i 16V 08.91 - 12.95 100KW
VW GOLF II (19E, 1G1)
1.8 GTI G60 04.90 - 07.91 118KW
1.8 GTI G60 Syncro 08.88 - 07.91 118KW
VW GOLF III (1H1)
2.0 Syncro (1HX1) 08.95 - 08.97 85KW
2.0 GTI 16V 08.92 - 08.97 110KW
1.9 TDI 09.93 - 08.97 66KW
1.9 TDI Syncro (1HX1) 08.95 - 08.97 66KW
VW GOLF III Variant (1H5)
2.0 Syncro 08.95 - 04.99 85KW
1.9 TDI 03.94 - 04.99 66 90KW
1.9 TDI Syncro 07.95 - 04.99 66KW
VW GOLF IV Cabriolet (1E7)
1.9 TDI 06.98 - 06.02 66KW
VW PASSAT (3A2, 35I)
1.8 G60 Syncro 08.88 - 08.96 118KW
2.0 03.95 - 08.96 79KW
2.0 02.90 - 08.96 85KW
2.0 Syncro 10.90 - 08.96 85KW
2.0 16V 01.94 - 08.96 110KW
1.9 TDI 10.93 - 08.96 66KW
VW PASSAT Variant (3A5, 35I)
1.8 G60 Syncro 08.88 - 05.97 118KW
2.0 03.95 - 08.96 79KW
2.0 02.90 - 05.97 85KW
2.0 Syncro 10.90 - 05.97 85KW
2.0 16V 01.94 - 05.97 110KW
1.9 TDI 10.93 - 05.97 66KW
VW POLO CLASSIC (6KV2)
90 1.9 TDI 09.96 - 09.01 66KW
VW POLO Variant (6KV5)
1.9 TDI 05.97 - 09.01 66KW
VW TRANSPORTER T4 autobus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW)
2.5 11.90 - 04.03 81KW
2.5 Syncro 11.92 - 04.03 81KW
2.5 08.96 - 04.03 85KW
2.5 Syncro 07.96 - 04.03 85KW
2.4 D 09.90 - 04.03 57KW
2.4 D Syncro 10.92 - 04.03 57KW
SKODA OCTAVIA (1U2)
1.9 TDI 09.96 –> 66KW
W SESTAW WCHODZI :
Tarcza dociskowa sprzęgła
Tarcza sprzęgła
Łożysko zwalniające
ŚREDNICA 228 MM
DANE Z ALLEGRO
http://moto.allegro.pl/item754211483_sp ... 9_tdi.html
A TU KOŁO OD CORRADO G 60
http://moto.allegro.pl/item754211483_sp ... 9_tdi.html
SZUKAJCIE A BĘDZIE WAM DANE ....
ZASTOSOWANIE:
AUDI A3 (8L1)
1.9 TDI 09.96 - 07.01 66KW
SEAT CORDOBA (6K2/C2)
2.0 i 16V 08.96 - 06.99 110KW
1.9 TDI 08.96 - 06.99 66KW
SEAT CORDOBA Vario (6K5)
1.9 TDI 08.96 - 06.99 66KW
SEAT CORDOBA (6K2)
1.9 TDI 06.99 - 10.02 66KW
SEAT CORDOBA Vario (6K5)
1.9 TDI 06.99 –> 66KW
SEAT IBIZA II (6K1)
2.0 i 16V 08.96 - 08.99 110KW
1.9 TDI 08.96 - 08.99 66KW
SEAT IBIZA III (6K1)
1.9 TDI 08.99 - 02.02 66KW
VW CADDY II kombi (9K9B)
1.9 TDI 10.96 - 01.04 66KW
VW CADDY II nadwozie pełne (9K9A)
1.9 TDI 10.96 - 01.04 66KW
VW CORRADO (53I)
1.8 G60 09.88 - 09.93 118KW
2.0 i 04.93 - 12.95 85KW
2.0 i 16V 08.91 - 12.95 100KW
VW GOLF II (19E, 1G1)
1.8 GTI G60 04.90 - 07.91 118KW
1.8 GTI G60 Syncro 08.88 - 07.91 118KW
VW GOLF III (1H1)
2.0 Syncro (1HX1) 08.95 - 08.97 85KW
2.0 GTI 16V 08.92 - 08.97 110KW
1.9 TDI 09.93 - 08.97 66KW
1.9 TDI Syncro (1HX1) 08.95 - 08.97 66KW
VW GOLF III Variant (1H5)
2.0 Syncro 08.95 - 04.99 85KW
1.9 TDI 03.94 - 04.99 66 90KW
1.9 TDI Syncro 07.95 - 04.99 66KW
VW GOLF IV Cabriolet (1E7)
1.9 TDI 06.98 - 06.02 66KW
VW PASSAT (3A2, 35I)
1.8 G60 Syncro 08.88 - 08.96 118KW
2.0 03.95 - 08.96 79KW
2.0 02.90 - 08.96 85KW
2.0 Syncro 10.90 - 08.96 85KW
2.0 16V 01.94 - 08.96 110KW
1.9 TDI 10.93 - 08.96 66KW
VW PASSAT Variant (3A5, 35I)
1.8 G60 Syncro 08.88 - 05.97 118KW
2.0 03.95 - 08.96 79KW
2.0 02.90 - 05.97 85KW
2.0 Syncro 10.90 - 05.97 85KW
2.0 16V 01.94 - 05.97 110KW
1.9 TDI 10.93 - 05.97 66KW
VW POLO CLASSIC (6KV2)
90 1.9 TDI 09.96 - 09.01 66KW
VW POLO Variant (6KV5)
1.9 TDI 05.97 - 09.01 66KW
VW TRANSPORTER T4 autobus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW)
2.5 11.90 - 04.03 81KW
2.5 Syncro 11.92 - 04.03 81KW
2.5 08.96 - 04.03 85KW
2.5 Syncro 07.96 - 04.03 85KW
2.4 D 09.90 - 04.03 57KW
2.4 D Syncro 10.92 - 04.03 57KW
SKODA OCTAVIA (1U2)
1.9 TDI 09.96 –> 66KW
W SESTAW WCHODZI :
Tarcza dociskowa sprzęgła
Tarcza sprzęgła
Łożysko zwalniające
ŚREDNICA 228 MM
DANE Z ALLEGRO
http://moto.allegro.pl/item754211483_sp ... 9_tdi.html
A TU KOŁO OD CORRADO G 60
http://moto.allegro.pl/item754211483_sp ... 9_tdi.html
SZUKAJCIE A BĘDZIE WAM DANE ....
Audi_Sportback
Sporo info na temat - luk czy sasch:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=221810
Jak i info co do kół zamachowych
Większość stawia jednak na sachsa, ja też postawiłem! To coś jakby audi/vw czy seat/skoda, takie odnosze wrażenie!!
Oczywiście wybór należy do każdego indywidualnie!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=221810
Jak i info co do kół zamachowych
Większość stawia jednak na sachsa, ja też postawiłem! To coś jakby audi/vw czy seat/skoda, takie odnosze wrażenie!!
Oczywiście wybór należy do każdego indywidualnie!!
Ostatnio zmieniony pn paź 26, 2009 18:14 przez rav_tdi, łącznie zmieniany 1 raz.
Te koła to prawdopodobnie różnią się masą, gdzieś ktoś kiedyś pisał. VW 037 105 273C te są niby lżejsze od tych VW 028 105 269 B, ale w 1z te pierwsze też były montowane bo ja sam mam takie.
Mnie tam też wszystko pasowało, więc albo miałeś inny zestaw kolego albo sam nie wiem.
Postawiłem na luka bo tańsze o ponad 100,- a po drugie to już wiele razy słyszałem od mechaników że sachs potrafi wsadzać do opakowania sprzęgła luka i nawet na własne oczy widziałem tarcze luka w opakowaniu sachsa, więc po co płacić za opakowanie No i trzecia sprawa to podrobki Ja wymieniałem sam i wcale nie jestem Turbo Dymo Menem Roboty dużo nie ma przez cały dzień spokojnie można to zrobić, ale minimum we 2 bo sam na pewno nie dasz rady no chyba że jesteś jednak Turbo Dymo Men albo Chuck Norris
Mnie tam też wszystko pasowało, więc albo miałeś inny zestaw kolego albo sam nie wiem.
Postawiłem na luka bo tańsze o ponad 100,- a po drugie to już wiele razy słyszałem od mechaników że sachs potrafi wsadzać do opakowania sprzęgła luka i nawet na własne oczy widziałem tarcze luka w opakowaniu sachsa, więc po co płacić za opakowanie No i trzecia sprawa to podrobki Ja wymieniałem sam i wcale nie jestem Turbo Dymo Menem Roboty dużo nie ma przez cały dzień spokojnie można to zrobić, ale minimum we 2 bo sam na pewno nie dasz rady no chyba że jesteś jednak Turbo Dymo Men albo Chuck Norris
Ni tylko masa statyczna sie liczy ale tez i dynamiczna tak wiec nie mozna cos wnioskowac. Tak czy siak wydaje mi sie ze roznicy jako takiej odczuwalnej nie bedzie jesli akurta oto sie rozchodzi. zarowno silnik benzynowy nie jest maly jak i dieslowski 1Z tez nie jest delikatny.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Koło zamachowe jest lżejsze od dwumasy chyba o 0,6 kg czyli na zdrowy rozum to przekładając silnik ma lżej zakręcić zamachem a niżeli dwumasą Ja po zmianie na zamach odczuwam kapitalna różnice. Na obroty się wkręca dużo szybciej niż na dwumasie no i leciutko działający pedał sprzęgła , ale jest jeszcze druga rzecz mój dwumas był w bardzo złym stanie, więc to także mogło być przyczyną gorszego wkręcania się na obroty (strasznie telepotało całym samochdem wał dostawał rotacji no i nie chodziło to tak jak powinno). Więc to czy jest różnica we wkręcaniu się na obroty może określić taka osoba która miała zdrowy dwumas
Sumując ja szacuję tę całą zmianę na wielki plus, krótko mówiąc: tanio, solidnie i na lata Polecam każdemu taką kombinację
Sumując ja szacuję tę całą zmianę na wielki plus, krótko mówiąc: tanio, solidnie i na lata Polecam każdemu taką kombinację
trzeba by zwazyc kolo dwumasowe z tarcza i tka samo jednomas z tarcza ze sprezynkami. Dociski sa jednakowej masy wg moich ogledzin. Takjak pisalem to z ejest roznica 0,5 kg to jeszcze nic nie mowi ale jesli bedzie lzejsze kolo ale masa skoncentrowana raczje w czesci zewnetrznej zamachu (po obwodzie) to bedzie sie zachowywac jakby bylo ciezsze. Tak jak sie mowi ze zwalenie z roweru 2 kg to tak jak zwalenie z kół 100-200 gramow. Zawsze mowie ze sypiacy sie dwumas potrafi ostro mieszac, tak jak sie jezdzi z luzami na sworzniach czy tulejach wahaczow to dostaje cala reszta- amory, koncowki drazkow itd. jedno wplywa na drugie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
A jam ma pytanie bo patrzyłem w katalogu i wychodzi mi, że w G60 i 1z są identyczne sprzęgła. Co wy na to?
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Czyli logicznie to ujmując to g60 czyli seria sprzęgło.
Valeo pokazuje mi te same nr sprzęgieł, LUK trochę inne.
To chyba na większe moce jedynie ma sens zmiana na takie od vr6
[ Dodano: 04 Lis 2009 15:27 ]
w LUKu inne tarcze pokazuje.
wg. katalogu to samo co do 1z jeszcze idzie do ABF,AGG
AAA,ABV tylko łożysko jest to samo
Valeo pokazuje mi te same nr sprzęgieł, LUK trochę inne.
To chyba na większe moce jedynie ma sens zmiana na takie od vr6
[ Dodano: 04 Lis 2009 15:27 ]
w LUKu inne tarcze pokazuje.
wg. katalogu to samo co do 1z jeszcze idzie do ABF,AGG
AAA,ABV tylko łożysko jest to samo
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
i jeszcze w syncro przy 2.0 też jest to samo tylko kolega evolution pisał w innym temacie że sachs najmocniej trzyma 450 nm bez problemu gdzie konkurencja ponoć nie daje rady ja osobiście miałem kiedyś uturbione 2.0 syncro waliłem ze sprzęgła z ponad 5000 tyś i nigdy mi sprzęgło nie zaśmierdziało nie mówiąc o poślizgu za to cztery koła się ślizgały... a miałem właśnie założonego sachs-a
No ja w razie co nad valeo sie zastanawiam w razie co, bo sachsa nie mam w swojej ofercie na stanie, g60 kpl. 350zl, vr6 550zl, docelowa moc bedzie 150-160km 300+Nm, mysle, ze chyba vr6 jest pewniejsze jednak niz te g60.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Chodzi mi o to, że jeżeli sprzęgło nie podoła to kupowania od g60-1z trochę może minąć się z celem. Oczywiście mogę być w błędzie i nie jest powiedziane z góry, że ono nie wytrzyma.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości