Strona 7 z 15

: ndz kwie 26, 2009 13:56
autor: Kaktus_dj
lolo_golf pisze:To ja zapytam jaka jest cena ARLa z kolektorem ale bez oddania swojej ?

Bo z oddaniem widze ze 900zł.
ja także jestem ciekawy tej odpowiedzi

: pn kwie 27, 2009 15:30
autor: lolo_golf
Kaktus_dj pisze:
lolo_golf pisze:To ja zapytam jaka jest cena ARLa z kolektorem ale bez oddania swojej ?

Bo z oddaniem widze ze 900zł.
ja także jestem ciekawy tej odpowiedzi
1000zł

: pn kwie 27, 2009 18:52
autor: morfeusz86r
wirus_kamil pisze:Teraz jeszcze jedno pytanie bo mam dylemat miedzy GT 17/20 a 18/20. Duża różnica będzie w wydajności ? I jak wygląda sprawa z rzeźba ? Domyślam się że 17/20 podchodzi P&P a jak to w przypadku 18/20 ??
też jestem ciekawy tego, może jakiś guru sie wypowie

: pn kwie 27, 2009 22:14
autor: kozak
18/20 chyba ma roztoczona strone goraca zeby wszedl wirnik od gt 18, wiec rzezby zadnej nie ma, bo reszta zostaje jak w AWX/ARL zalezy czy z kolektorem czy bez. Poza tym grubszy walek siedzi w obu.

: pn kwie 27, 2009 22:35
autor: morfeusz86r
a jak z wydajnością GT 17/20 a 18/20?

: pt maja 01, 2009 11:36
autor: Owen
Dokonałem zakupu turbiny gt 1749v u autokaramol i jak narazie jestem zadowolony. Wszystko w jak najlepszym porządku. Polecam

: pt maja 01, 2009 16:28
autor: Gacekk
Jak u was jest bo u mnie turbo awx/arl od 2200 obr sie rozkreca, tak ma byc?
Ogolnie jestem takze zadowolony z zakupu :green_fuck:

: pn maja 04, 2009 07:56
autor: Dario84
sagon pisze:W passatach B5 z silnikami AFN map sensor wbudowany był już w rurę,więc wystarczyło tylko zmienić go na inny i poprawić mapkę.
Tylko w nowszych AFNach tak bylo.

: pn maja 04, 2009 10:41
autor: cowboy
18/20 chyba ma roztoczona strone goraca zeby wszedl wirnik od gt 18, wiec rzezby zadnej nie ma, bo reszta zostaje jak w AWX/ARL zalezy czy z kolektorem czy bez. Poza tym grubszy walek siedzi w obu.
czyli GT18/20 ma czesc gorącą z AWX ?

a czy jest taka hybryda GT18/22 - tak żeby czesc zimna miała mocowanie rury na opaske a nie na ta szybkozlaczkę ?

moja hybryda AWX/ARL cos zaczyna pogwizdywac i czuje ze ma powoli dosc po 2 latach i zastanawiam sie nad czyms na jakies 1,7-1,8 Bara z dobrym dołem, bo jak mi przyjdzie do glowy zalozyc pompe 11 i wtryski 230 to zeby dala rade tak lajtowo na 180-190KM

no i zastanawiam sie nad 17/20 lub 18/22 czy moze 18/20 ?

jak z jakoscia teraz u karambola ? ja trafilem w miare dobrze, niby teraz lepiej ale ostatnio przeczytalem ze wirnik obcieral o obudowe...

: pn maja 04, 2009 11:03
autor: kozak
18/20 ma zimna na opaske, taka mi zrobil karambol.

ja bym bral 18/22 zapas zawsze bedzie, a rwyjscie na IC mozna przereobic tak zeby pasowalo na opaske ;)

: pn maja 04, 2009 11:41
autor: mirass
kozak pisze:18/20 ma zimna na opaske, taka mi zrobil karambol.

ja bym bral 18/22 zapas zawsze bedzie, a rwyjscie na IC mozna przereobic tak zeby pasowalo na opaske ;)
18/22 ma większego laga co odczuwa sie na miescie, wiec jak kto woli..moim zdanie 18/200 jest gicio

: pn maja 04, 2009 11:41
autor: Dario84
cowboy pisze:a czy jest taka hybryda GT18/22 - tak żeby czesc zimna miała mocowanie rury na opaske a nie na ta szybkozlaczkę ?
Wszystkie 18/22 karambolowe maja wyjscie na opaske bo strona zimna to GT25 rozwiercone pod wirnik z 22.

18/22 musisz sie liczyc z tym ze dol bedzie na pewno gorszy niz awx/arl i tym podobne turbiny.

Jest to roznica odczuwalna.

: pn maja 04, 2009 14:27
autor: kozak
A no to co innego, myslalem, ze w gt 18/22 jeszcze tak bardzo sie tego nie odczuwa.

Cowboy, bierz gt 18/20, u mnie smiga i jest poki co dobrze :bajer:

: pn maja 04, 2009 18:39
autor: wirus_kamil
Ja dziś zamówiłem GT18/20 :) Tylko nie wiem czy brać od razu z kolektorem czy nie