Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » czw mar 26, 2009 00:06

keepR pisze:fakt faktem ze ori to ori ale kolega chcial wkladac tloczek 11mm do pompy 1z , proponuje mu zrobic to z afn pompa, wtedy przynajmniej lepiej na tym wyjdzie, ale ori to ori. pozdro
Tu się zgodzę ... bo pompa z 1Z to w ogóle pomyłka jeśli chodzi o wydajność :grin:



keepR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr mar 25, 2009 11:10
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: keepR » czw mar 26, 2009 00:22

wogle, AFN 110 koni pali mniej o 0.1 l / 100km niz 90km 1z :) to jest ciekawe



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » czw mar 26, 2009 20:16

keepR pisze:fakt faktem ze ori to ori ale kolega chcial wkladac tloczek 11mm do pompy 1z , proponuje mu zrobic to z afn pompa, wtedy przynajmniej lepiej na tym wyjdzie, ale ori to ori. pozdro
ja jezdze na pompie AFN i pojechał na niej na 167km



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt mar 27, 2009 16:53

Dario84, lape pod pompe z MK4?? i chcesz to wpakowac do 1Z? powodzenia ;p

[ Dodano: Pią Mar 27, 2009 3:54 pm ]
keepR, kolo od AHF ASV ALH AGR bedzie takie samo bo takie same pompy siedzialy

lapa Ci z tych silniko nie podejdzie bo jest jedna duza (na caly slupek i na caly osprzet przedni)

trzeba by ja obcinac, a latwiej kupic druga ori od 1Z i dac otwor do roztoczenia


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

keepR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr mar 25, 2009 11:10
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: keepR » sob mar 28, 2009 09:55

"...latwiej kupic druga ori od 1Z i dac otwor do roztoczenia" - podziekowal Panu. Ide szukac lapy. :bigok: Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz mar 29, 2009 13:43

Adamm pisze:Dario84, lape pod pompe z MK4?? i chcesz to wpakowac do 1Z? powodzenia ;p
Nie zwrocilem uwagi ;)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wirus_kamil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt lut 12, 2008 12:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wirus_kamil » sob kwie 25, 2009 10:59

Czy pompa 11 od AHH i ALH się czymś różnią ?? chodzi mi o pompę do AFN



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob kwie 25, 2009 11:16

nie różnią się niczym ale jeśli chcesz ją wstawić do AFN to musisz zrobić tak jak pisze Adamm na poprzedniej stronie o silniku 1Z.


Obrazek

Awatar użytkownika
wirus_kamil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt lut 12, 2008 12:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wirus_kamil » sob kwie 25, 2009 11:28

czytałem ale wydaje mi się że różnią się mocowaniem te pompy



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz kwie 26, 2009 19:33

wirus_kamil, cos slabo czytales - pompy 11 miedzy soba sie nie roznia ale roznia sie od tej z AFNa mocowaniem


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Magic-Cookie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pn sie 21, 2006 16:05
Lokalizacja: PK/PPL
Kontakt:

Post autor: Magic-Cookie » pn lis 23, 2009 01:27

odkopuję bo nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie.. kupiłem pompę 11 do swojego ASV, czy trzeba wymieniać rozrząd przy wymianie pompy wtryskowej ?? gdzieś przeczytałem że jak się ruszy rozrząd to lepiej go wymienić i sam nie wiem. od poprzedniej wymiany mam przejechane 40tys.
Ostatnio zmieniony pn lis 23, 2009 01:28 przez Magic-Cookie, łącznie zmieniany 1 raz.


ASV + gt22,11,230,2.5",FMIC itd

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lis 23, 2009 08:54

Magic-Cookie pisze:od poprzedniej wymiany mam przejechane 40tys.
to wymien zapobiegawczo caly rozrzad przy tym przebiegu


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn lis 23, 2009 09:17

Magic-Cookie pisze:odkopuję bo nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie.. kupiłem pompę 11 do swojego ASV, czy trzeba wymieniać rozrząd przy wymianie pompy wtryskowej ?? gdzieś przeczytałem że jak się ruszy rozrząd to lepiej go wymienić i sam nie wiem. od poprzedniej wymiany mam przejechane 40tys.
na 11mm rozrzad co 60 tys.


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » pn lis 23, 2009 11:55

mirass pisze:
na 11mm rozrzad co 60 tys.
He he i dobry pasek bardzo zalecany :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 60 gości