Strona 7 z 38

: wt sty 20, 2009 18:48
autor: bradley
A ja tu popre kolege Krzylu. To jest na zasadzie "chce ale sie boje". Jak sie boisz to nie rob. Jakby spalanie wzroslo o 3-4l to wtedy mozna sie zastanawiac a jak skoczy o 0,5l czy litr to co? Przeciez cos nie bierze sie z niczego.

"A ile pali? Bo ja bym tak chcial, ale nie wiem bo jak mi ma wiecej palic to nieeee, ale z drugiej strony ta moc. No nie wiem, a moze by tak cos posredniego? " - gorzej niz z baba (a bez baby jeszcze gorzej :grin: )

: wt sty 20, 2009 19:28
autor: eku_suci
chcesz grzać musisz wlać :helm:

: wt sty 20, 2009 19:43
autor: sagon
U mnie po 216tkach nie zauważyle jakiegoś znacznego popytu na on.
Mogę zaryzykować stwierdzenie,ze pali prawie tyle samo ile palił po sofcie.
A palił w cyklu mieszanym w granicach 6l/100.Dodałem końcówki i przy spokojnej jeździe łyka jakieś 0,5l więcej. Przy wstawianiu 7l/100 spali,ale to normalne.
Powiem tak.Moim zdaniem taka różnica w spalaniu to pikuś,w porównaniu z frajdą z jazdy jaką dają 216tki.A potrafią ucieszyć.
Jak już dostroje swoje wozidło to podobnie jak kolega zamieszczę wykresy.
Po sofcie- 141,5@313,5
Po dodaniu 216tek- 160@345
I po strojeniu...

: wt sty 20, 2009 19:57
autor: ksenonn
qrwa panowie o czym w ogole gadacie :grrr:

spytalem z ciekawosci jak teraz wyglada spalanie, a Wy od razu ze jak sie boje wiekszego spalania..bla bla

w moim wypadku to jest kwestia kasy i nie wiem czy nie skoncze zabawy na zrobieniu tylko chipa (obstawiam 140KM i 300NM), koszt jednego i drugiego przedstawia sie podobnie

peace i pozdrawiam :green_fuck:

: śr sty 21, 2009 00:40
autor: Krzylu
qrwa panowie o czym w ogole gadacie

spytalem z ciekawosci jak teraz wyglada spalanie, a Wy od razu ze jak sie boje wiekszego spalania..bla bla

o tym ,że co temat o podnoszeniu osiągów w TDI to znajdzie sie taki kolo jak ty i pyta sie ILE BĘDZIE MI PALIŁ??

: śr sty 21, 2009 10:58
autor: czayen
powiedz teraz jaka roznica w spalaniu?
Powiem tak. Przy normalnej jeździe, czyli tak jak jeździłem na ori wtryskach pali tyle samo. Spali może 0,5l więcej jak zaczniesz mocniej i długo deptać, ale wiadomo coś za coś. Tylko czym jest to 0.5l w porównaniu z frajdą z jazdy :grin:

: śr sty 21, 2009 14:28
autor: ksenonn
Krzylu pisze:
qrwa panowie o czym w ogole gadacie

spytalem z ciekawosci jak teraz wyglada spalanie, a Wy od razu ze jak sie boje wiekszego spalania..bla bla

o tym ,że co temat o podnoszeniu osiągów w TDI to znajdzie sie taki kolo jak ty i pyta sie ILE BĘDZIE MI PALIŁ??
pytam bo temat konkretny i moge liczyc na konkretna odpowiedz od osoby, ktora temat przerobia, a nie gdybanie osob, ktore gdzies cos wyczytali..

: śr sty 21, 2009 18:23
autor: SToRM
ksenonn pisze:pytam bo temat konkretny i moge liczyc na konkretna odpowiedz od osoby, ktora temat przerobia, a nie gdybanie osob, ktore gdzies cos wyczytali..
Toz ci chlopaki mowia. Kazdy kto tu sie wypowiada praktycznie przeszedl ta operacje ;)

Co tamat tuningu TDI, to pada pytanie o spalanie - wiec nie dziw sie chlopakom ze juz maja dosyc tego pytania wkolko ;) Albo chcemy miec jablko, albo chcemy zjesc jablko. Chyba w tuningach nie chodzi o koszta, prawda? :D
Chociaz fakt jest faktem, ze montowanie 0,216 podnosi spalanie w polaczeniu z chipsem dopiero gdy solidnie ugniatamy pedal przyspieszenia. I to nie do wartosci kosmicznych. Moj nie spalil jeszcze wiecej chyba niz 7,5 litra :bigok:
W czasie normalnej jazdy spalanie spada w porownaniu z seria

: śr sty 21, 2009 19:57
autor: Szumal
Nie cykajcie sie tak o te spalanie. Mi odkad kupilem TDi nie udalo sie osiagnac wiecej niz 6.5 litra - seryjną 90-tką nie jezdzilem bo od razu po zakupie wrzucilem 216stki ale ze wskazan komputera poprzedni wlascicel jezdzac na seryjnym setupie lal do baku wiecej niż ja majac ok 50 koni mniej. Wg mnie spalanie wzrasta dopiero przy zalozeniu pompy 11mm. Diesel to takie sprytne urzadzenie ktore moze byc mocniejsze i zarazem oszczedne ;)

: śr sty 21, 2009 20:34
autor: grzegorzp
Szumal pisze:. Wg mnie spalanie wzrasta dopiero przy zalozeniu pompy 11mm.
skąd masz takie informacje?

: śr sty 21, 2009 23:26
autor: ksenonn
jak bede mial kaske to na pewno sie skusze na te wtryski, nie obawiajac sie nawet o troche wieksze spalanie :jezor:
pozdro

: czw sty 22, 2009 00:13
autor: Szumal
grzegorzp pisze:
Szumal pisze:. Wg mnie spalanie wzrasta dopiero przy zalozeniu pompy 11mm.
skąd masz takie informacje?
kolega w ibizie ASV mial setup 216 + pompa 11 i spalanie bylo juz nie male przy wykorzystaniu mocy auta. oczywiscie jak jezdzi sie spokojnie to moze nie byc zadnych roznic.

: czw sty 22, 2009 09:37
autor: Rapix
230 + 11 od 7 litrów w górę, poznałem też magików którym potrafił ponad 15 spalić :green_fuck:

: czw sty 22, 2009 11:49
autor: grzegorzp
no to wiadomo że przy wykorzystywaniu 200KM będzie więcej palił niż przy 170KM ale bez katowania uważasz że poniżej 7 nie zejdzie? chba jednak jak sposób jazdy się nie zmieni to spalanie też?