Strona 59 z 93

: sob wrz 29, 2007 02:58
autor: jawa
SowaBezOka pisze:Ja zalozylem 370 do ASF 110KM, golf 3 swap MK4 Wszystko super,nie dypi powyzej 2,3 tys.obr/min. ale nie to jest problemem.Na wolnych obrotek pokazuje 1,1tys.obr/min i faluje,co mnie przeraza (czy to juz NASCAR?? hehe) Co to za patent z tymi diodami? jestem elektronikiem hobbystycznym,poprosze o instrukcje lub schemat...dziekuje
Skocz na 44, 45 strone tematu, tam jest wiecej na temat dwoch diod wipetych w obwod. Ja jeszcze nie testowalem u siebie tego patentu, takze zostaje teoria. Gdybys zmontowal taki uklad, to napisz jak to sie sprawdza, przy jakich obrotach zaczyna dzialac itp. Rezystor jest nie do pobicia, nisamowity kop, oby tylko dobrze dobrac wartosc oporu :okej:

: sob wrz 29, 2007 13:13
autor: twardy
P4SEA pisze:zauwazylem ze przy zalaczonym oporze w granicach 3tys. obr. auto przyspiesza falująco
podobny efekt jest przy uslizgach sprzęgiełka :chytry:

: ndz wrz 30, 2007 02:11
autor: Komas
To faktycznie działa. Potwierdzam to na moim silniku AHU. Opornik dalem 390. Nie wiem czy kopci bo testowałem w nocy. Pozdrawiam

Jeszcze tylko musze sie zaopatrzyć w coś takiego bo mam zrobione to na skrętke :)
Obrazek

: ndz wrz 30, 2007 19:27
autor: wojtek1562
Ja u siebie mam koło 500 ohm i mondeo kumpla 1.8 16 v 115 kM nie ma szans zostaje z tyłu :D

: ndz wrz 30, 2007 22:24
autor: Komas
500ohm? Taki wielki?

: ndz wrz 30, 2007 22:35
autor: damcio151
Komas pisze:500ohm? Taki wielki?
przynajmniej nie kopci :P

: ndz wrz 30, 2007 22:36
autor: twardy
Komas pisze:500ohm? Taki wielki?
niby duzy ale zalezy rówiez od dawki jaka ma ustawiona i innych czynników np, stanu wtryskiwaczy , cisnienia paliwa , cisnienia powietrza i innych tego typu.
Nasze silniki juz troche przejechały i były w róznuch rekach uzytkowane i stan ich jest rózny.

: ndz wrz 30, 2007 22:40
autor: damcio151
ale co z tego , że duży :?: przecież to działa odwrotnie ..... im większy opór , tym mniejsza dawka

: ndz wrz 30, 2007 23:22
autor: Komas
damcio151 pisze:ale co z tego , że duży :?: przecież to działa odwrotnie ..... im większy opór , tym mniejsza dawka
i tym mniejsze kopyto :)

: ndz wrz 30, 2007 23:35
autor: damcio151
Komas pisze:i tym mniejsze kopyto :)
hehe no tak :D sam zastanawiam się nad zmniejszeniem oporu ..... jakoś mało odczuwam ten przyrost mocy z opornikiem 470 ohm

: ndz wrz 30, 2007 23:38
autor: twardy
damcio151 pisze:hehe no tak sam zastanawiam się nad zmniejszeniem oporu ..... jakoś mało odczuwam ten przyrost mocy z opornikiem 470 ohm
jle chcesz dać???

: ndz wrz 30, 2007 23:39
autor: damcio151
twardy pisze:jle chcesz dać???
390-400 ohm

: pn paź 01, 2007 00:29
autor: gOOzOl
ja mam 470 i odczuwam dosc solidnie :) gdzies w gliwicach zrobili mi hamownie, musze sie tam wybrac i pobawic na rolkach :)

: pt paź 05, 2007 08:37
autor: banditas
Witam :kufel:

Mam następujące pytanko ... próbowalem wczoraj "zczipowac" audi a3 1.9TDI ALH lub AGR 90PS 202Nm ... lecz nie przynioslo to zamierzonego celu (1kohm ustawiony na ok 390-470Ohm) (potencjometr wpięty w 2-3 pin wg schematu na 1 stronie), czy te silniki są jakieś oporne ... czy poprostu w złe piny się wpialem ..

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź

ps. nie widać żadnej różnicy... zadymiać również nie zadymia ...