Strona 58 z 93

: sob wrz 22, 2007 19:49
autor: Gitner
damcio151 pisze:
Komas pisze:No własnie prawie. Nie wiem czym sie rozni jest troche nowszy ale gdzie?
montuj i nie pytaj ;) wtyczka od pompy jest chyba taka sama
Taka sama, w AFN tak samo.. podsumowujac w kazdej VP

: pn wrz 24, 2007 00:22
autor: gOOzOl
jak nie zostawiasz za soba zaslony dymnej to spoko. jesli tak- zwieksz opor.

: pn wrz 24, 2007 08:54
autor: Komas
Ok panowie zakladam w swoim AHU dam znac jak wrazenia.
Ale mam jeszczy pyt. Jakie mocy ma byc ten opornik piszecie o opornosci a jaka moc? I jeszcze jedno pytanie jak zamontuje 4 oporniki po 100ohm to wyjdzie w sumie 400? Pozdro

: pn wrz 24, 2007 10:57
autor: damcio151
Komas pisze:Jakie mocy ma byc ten opornik piszecie o opornosci a jaka moc?
obojętnie :P ja mam jakiś malutki i dobrze się trzyma :D
Komas pisze:I jeszcze jedno pytanie jak zamontuje 4 oporniki po 100ohm to wyjdzie w sumie 400? Pozdro
jak szeregowo to tak :)

: pn wrz 24, 2007 22:51
autor: Komas
A ja mam jeszcze pytanie do panow elektronikow. Kupilem jeden zwykly opornik 390ohm i drugi z potencjometrem z zakresem 0-470. Teraz tak ten zwykly na dwie nogi i nie ma problemu ale ten z potencjomerem ma 3. I ktory kabelek do ktorej nogi podpiąć?

: pn wrz 24, 2007 22:57
autor: szorstki
rezystor 390 ohm, facet chyba teraz nie wyrobi z naklejaniem znaczków !! hehe
http://www.allegro.pl/item244493080_rez ... 0szt_.html

: pn wrz 24, 2007 22:58
autor: Adam 211
Do środkowej i bocznej, zależnie w którą będziesz kręcił stronę to albo zmaleje opór albo wzrośnie.

: śr wrz 26, 2007 23:35
autor: jawa
Panowie,rewelacja!! Taka mala rzecz, a cieszy :grin: Dalem na potecjometrze (0-500Ohm) i wyregulowałem tak, zebym szybko nie zmienil koloru zderzaka na czarny. Troche wolniej schodzi na wolne obroty, ale staje na 850rpm i nie gasnie. Zreszta i tak uzywam tylko przy wyprzedzaniu. Poczytam jeszcze o wersji z 2ma diodami, zeby wogole nie martwic sie o niskie obroty. Polecam jako tania (prawie darmowa) alternatywe virusa. Pozdro dla wszystich VWgolfiarzy!! :bigok:

: czw wrz 27, 2007 15:56
autor: twardy
ciekawe jle już jezdzi VW z załozonymi opornikami , widze że rezystorków szybko przybywa :grin:

: czw wrz 27, 2007 22:09
autor: SowaBezOka
Ja zalozylem 370 do ASF 110KM, golf 3 swap MK4 Wszystko super,nie dypi powyzej 2,3 tys.obr/min. ale nie to jest problemem.Na wolnych obrotek pokazuje 1,1tys.obr/min i faluje,co mnie przeraza (czy to juz NASCAR?? hehe) Co to za patent z tymi diodami? jestem elektronikiem hobbystycznym,poprosze o instrukcje lub schemat...dziekuje

: czw wrz 27, 2007 22:31
autor: szorstki
zawirusowałem swojego klekotacza, dostał +30KM, a mi ciągle mało...
Czy to zadziała w moim przypadku? Próbował już ktoś z was "zoporować" już przeprogramowaną jednostkę ??

: czw wrz 27, 2007 22:35
autor: twardy
Ja zalozylem 370 do ASF 110KM, golf 3 swap MK4 Wszystko super,nie dypi powyzej 2,3 tys.obr/min. ale nie to jest problemem.Na wolnych obrotek pokazuje 1,1tys.obr/min i faluje,co mnie przeraza
370 ohm to chyba troche za mało zwieksz na wiekszy opornik to powinno przestać falować. U mnie też tak było 430 ohm dałem 490 i teraz mniej odczuwam potęnciał opornika (dawki paliwa) ale za to nie kopci i auto trzyma obroty.

: czw wrz 27, 2007 22:51
autor: Komas
A ile kosztuje zawirusowanie kompa? I gdzie we wrocku mi to zrobia?

: czw wrz 27, 2007 22:57
autor: szorstki
Robiłem w łomży, ponoć chłopaki wiedzą o co chodzi, są w tej branży od co najmniej kilku jak nie kilkanaście lat. Koszt nie jest mały bo 1000 pękło...
Można to zrobić taniej, np w Bydgoszy za około 750-800