Strona 57 z 93
: ndz wrz 16, 2007 14:06
autor: Mariio81
Witam natknąłem się przypadkiem na ten temat i opisujecie tu założenie tego do aut z silnikiem diesla a do benzyny też takie coś można założyć nawet gdy silnik jest już zchipowany?
: ndz wrz 16, 2007 17:43
autor: damcio151
Mariio81 pisze:a do benzyny też takie coś można założyć nawet gdy silnik jest już zchipowany?
a czytałeś ten temat
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
: ndz wrz 16, 2007 20:32
autor: Piter_270
Nie wiem o ktorych uszczelkach piszesz. Mialem problem z uszczelkami pod nastawanikiem to wsadzilem jakies uniwersalne i jest ok. Mozna kupic. wydaje mi sie ze przy pompie lepiej silikonu nie stosowac.
Uszczelka pokrywy nastawnika i pod nastawnikiem - teraz to się już poci nawet bez opornika . Silikon specjalny do uszczelniania silników
dwusuwowych , wytrzymuje temperaturę do 400 stopni . Jak możesz to napisz co to za uszczelka ?
Mario - oczywiście że nie , jak masz wirusa to masz parametry , również pompe ustawioną inaczej - nie warto . Sam opornik to niezły eksperyment !
VW Bodzio - oroty ci falują bo pompa rozszczelniona na bank .
: ndz wrz 16, 2007 20:56
autor: Mariio81
No tak było już to pisane a są jakies rozwiązania tego typu do benzyny? bo widziałem na allegro jakieś Power Boxy do benzyny ale nie wiem czy jest sens sie w to bawić. a było juz w tym temacie coś pisane o tyrystorze z kondensatorem ale nic mi to nie mówi i nie wiem czy to prawda czy sobie jaja robili z tego kolesia.
: ndz wrz 16, 2007 22:26
autor: Piter_270
P4SEA, Dzięki , jutro lecę do sklepu po oring , starą uszczelkę rozciągnę zmierzę i dokupie toszkę grupszy oring ,
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
!
: wt wrz 18, 2007 12:14
autor: wojtek1562
heh zajeło mi 2 godz to wszystko przeczytać dokładnie ale wniosek jest jeden...jak tylko zalicze sesje popr. to biore sie za to
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
, oczywiscie z przełącznikiem
: śr wrz 19, 2007 12:51
autor: tchopz
A mnie już przełącznik zmęczył i włożę przycisk pod pedał gazu.
Dodatkową zaletą będzie normalne spadanie obrotów.
Powodzenia w zakładaniu
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: śr wrz 19, 2007 22:11
autor: twardy
tchopz pisze:A mnie już przełącznik zmęczył i włożę przycisk pod pedał gazu
mnie też meczy jak jade szybciej i czesto wyprzedzam co rusz wciskać przełacznik.
Trzeba chyba sie zato zabrac i wcisnac przełacznik pod pedał.
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
: śr wrz 19, 2007 22:13
autor: damcio151
twardy pisze:tchopz napisał/a:
A mnie już przełącznik zmęczył i włożę przycisk pod pedał gazu
mnie też meczy jak jade szybciej i czesto wyprzedzam co rusz wciskać przełacznik.
Trzeba chyba sie zato zabrac i wcisnac przełacznik pod pedał.
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
to jak będziecie już robić to strzelcie kilka fotek
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
: śr wrz 19, 2007 22:33
autor: twardy
damcio151 pisze:to jak będziecie już robić to strzelcie kilka fotek
jasne
trzeba zaczać od sklepu i kupić włacznik monostabilny chyba tak sie nazywa
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
własnie sie dowiedziałem od kolegi że taki przycisk jest w mietkach z automatem .
Po depnieciu do końca skrzynia daje mniejszy bieg do wyprzedzania.
: czw wrz 20, 2007 23:36
autor: Komas
Witam maniaków tuningu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Troche mi zjamie przeczytanie wszystkiego dla tego pytam sie od razu. Zrobił juz ktos taki rezystorek w silniku AHU?
Pozdrawiam
: pt wrz 21, 2007 08:50
autor: damcio151
Komas pisze:Witam maniaków tuningu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Troche mi zjamie przeczytanie wszystkiego dla tego pytam sie od razu. Zrobił juz ktos taki rezystorek w silniku AHU?
przecież to jest prawie ten sam silnik co 1Z
: pt wrz 21, 2007 12:03
autor: Komas
No własnie prawie. Nie wiem czym sie rozni jest troche nowszy ale gdzie?
: pt wrz 21, 2007 14:44
autor: damcio151
Komas pisze:No własnie prawie. Nie wiem czym sie rozni jest troche nowszy ale gdzie?
montuj i nie pytaj
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
wtyczka od pompy jest chyba taka sama