Strona 57 z 93

: ndz wrz 16, 2007 14:06
autor: Mariio81
Witam natknąłem się przypadkiem na ten temat i opisujecie tu założenie tego do aut z silnikiem diesla a do benzyny też takie coś można założyć nawet gdy silnik jest już zchipowany?

: ndz wrz 16, 2007 17:43
autor: damcio151
Mariio81 pisze:a do benzyny też takie coś można założyć nawet gdy silnik jest już zchipowany?
a czytałeś ten temat :?:

: ndz wrz 16, 2007 20:32
autor: Piter_270
Nie wiem o ktorych uszczelkach piszesz. Mialem problem z uszczelkami pod nastawanikiem to wsadzilem jakies uniwersalne i jest ok. Mozna kupic. wydaje mi sie ze przy pompie lepiej silikonu nie stosowac.


Uszczelka pokrywy nastawnika i pod nastawnikiem - teraz to się już poci nawet bez opornika . Silikon specjalny do uszczelniania silników
dwusuwowych , wytrzymuje temperaturę do 400 stopni . Jak możesz to napisz co to za uszczelka ?

Mario - oczywiście że nie , jak masz wirusa to masz parametry , również pompe ustawioną inaczej - nie warto . Sam opornik to niezły eksperyment !

VW Bodzio - oroty ci falują bo pompa rozszczelniona na bank .

: ndz wrz 16, 2007 20:56
autor: Mariio81
No tak było już to pisane a są jakies rozwiązania tego typu do benzyny? bo widziałem na allegro jakieś Power Boxy do benzyny ale nie wiem czy jest sens sie w to bawić. a było juz w tym temacie coś pisane o tyrystorze z kondensatorem ale nic mi to nie mówi i nie wiem czy to prawda czy sobie jaja robili z tego kolesia.

: ndz wrz 16, 2007 22:26
autor: Piter_270
P4SEA, Dzięki , jutro lecę do sklepu po oring , starą uszczelkę rozciągnę zmierzę i dokupie toszkę grupszy oring , :chytry: :chytry: :chytry: !

: wt wrz 18, 2007 12:14
autor: wojtek1562
heh zajeło mi 2 godz to wszystko przeczytać dokładnie ale wniosek jest jeden...jak tylko zalicze sesje popr. to biore sie za to :D, oczywiscie z przełącznikiem

: śr wrz 19, 2007 12:51
autor: tchopz
A mnie już przełącznik zmęczył i włożę przycisk pod pedał gazu.
Dodatkową zaletą będzie normalne spadanie obrotów.

Powodzenia w zakładaniu ;)

: śr wrz 19, 2007 22:11
autor: twardy
tchopz pisze:A mnie już przełącznik zmęczył i włożę przycisk pod pedał gazu
mnie też meczy jak jade szybciej i czesto wyprzedzam co rusz wciskać przełacznik.
Trzeba chyba sie zato zabrac i wcisnac przełacznik pod pedał. :chytry:

: śr wrz 19, 2007 22:13
autor: damcio151
twardy pisze:tchopz napisał/a:
A mnie już przełącznik zmęczył i włożę przycisk pod pedał gazu

mnie też meczy jak jade szybciej i czesto wyprzedzam co rusz wciskać przełacznik.
Trzeba chyba sie zato zabrac i wcisnac przełacznik pod pedał. :chytry:
to jak będziecie już robić to strzelcie kilka fotek :helm:

: śr wrz 19, 2007 22:33
autor: twardy
damcio151 pisze:to jak będziecie już robić to strzelcie kilka fotek
jasne :grin:
trzeba zaczać od sklepu i kupić włacznik monostabilny chyba tak sie nazywa :bajer:
własnie sie dowiedziałem od kolegi że taki przycisk jest w mietkach z automatem .
Po depnieciu do końca skrzynia daje mniejszy bieg do wyprzedzania.

: czw wrz 20, 2007 23:36
autor: Komas
Witam maniaków tuningu :) Troche mi zjamie przeczytanie wszystkiego dla tego pytam sie od razu. Zrobił juz ktos taki rezystorek w silniku AHU?

Pozdrawiam

: pt wrz 21, 2007 08:50
autor: damcio151
Komas pisze:Witam maniaków tuningu :) Troche mi zjamie przeczytanie wszystkiego dla tego pytam sie od razu. Zrobił juz ktos taki rezystorek w silniku AHU?
przecież to jest prawie ten sam silnik co 1Z

: pt wrz 21, 2007 12:03
autor: Komas
No własnie prawie. Nie wiem czym sie rozni jest troche nowszy ale gdzie?

: pt wrz 21, 2007 14:44
autor: damcio151
Komas pisze:No własnie prawie. Nie wiem czym sie rozni jest troche nowszy ale gdzie?
montuj i nie pytaj ;) wtyczka od pompy jest chyba taka sama