Strona 56 z 93

: ndz wrz 09, 2007 00:34
autor: damcio151
Piter_270 pisze:poborem powietrza steruje turbina - spaliny - wydech jak założysz przelot trzy cale to huku ale i osiągi się porawią
poprawią ..
Piter_270 pisze:ten dolot musi mieć znaczenie
eh.. turbina i tak napompuje tyle na ile ECU jej pozwoli :P chcesz coś poprawić w dolocie to tak jak napisałem , wyczyść kolektor , lub go wymień na lepszy

: ndz wrz 09, 2007 00:47
autor: Piter_270
Z dołu 950 w górę masz wolnossący do kiedy załącza się turbina . I o ten dół mi chodzi . Jak założysz kompresor to masz płynne przyspieszenie bez turbo dziury ( może modyfikacja dolotu coś poprawi )

: ndz wrz 09, 2007 00:50
autor: damcio151
Piter_270, nie będę o tym już gadał :P wszystko jest na forum
chcesz podnieść moc to zawirusuj go , zmień turbo , wsadź FMIC , wtryski z ASV , lub hybrydowe i na pewno się nie zawiedziesz :satan:

: ndz wrz 09, 2007 00:56
autor: Piter_270
Dzięki za cierpliwość . Cóż mogę powiedzieć moje teorie wymagają doświadczalnego sprawdzenia . Zapewne w ostatnim poście co do podniesinia mocy masz rację , ale charakterystyka przebiegu momentu obrotowego to już inna zabawa . Pozdro

: sob wrz 15, 2007 07:40
autor: olek256
ja juz go mam ...hmmmmm.....juz nie pamietam. uzywam go sporadycznie i nic sie jeszcze nie stalo... :bajer:

: sob wrz 15, 2007 09:17
autor: twardy
u mnie chyba troche sprzegło ucierpiało , ale i tak kiedyś trzeba bedzie je zmienić.
:bajer:

: sob wrz 15, 2007 09:26
autor: olek256
twardy, no sprzeglo to wiadomo, nawet o tym nie wspominalem bo myslalem ze to oczywiste :grin: ale jesli chodzi o silnik to zadnych skutkow ubocznych :)

: sob wrz 15, 2007 10:21
autor: Gitner
Ja nie narzekam..

: sob wrz 15, 2007 18:25
autor: VaFe
ja dzisiaj polatalem troszke na 390Ohm pieknie daje buta ma lekki dymek ale nie zeby jakis batory nic z tego :bajer: na włączonym mam minimalnie wieksze obroty to znaczy normalnie mam jakos 900 na rezystorku stoją na 1000 ale stabilne :bigok: kurcze niewierzyłem w pierszym momęcie ze jade swoim autkiem diametralna różnica:D:D:D dodam ze uklad wydechowy mam całkowity przelot wywaliłem kata i środkowego :food: koncówka Mugen dobrze miec taki zapas pod butem hehehhe szkoda ze niemam w okolicy hamowni napewno bym pojechal sprawdzic ile przybyło;(

: sob wrz 15, 2007 21:31
autor: Piter_270
Ja tam wk....iony jestem tą pompą że mi leje bo w aso brak samych uszczelek , trzeba silikon
zastosować ale podejżewam że po wirusie też by lała ( problem z napinaczem paska usunięty
rolka 80 zł , napinacz zam. 120 zł , ramię napinacza 130 zł tylko org. fuckkkk , tulejki 2x 16 zł , wymiana teraz już 20 minut :grin: )

: ndz wrz 16, 2007 12:33
autor: VW_Bodzio
Witam. Założyłem ze 3 miesiące temu opornik 422 ohm i wszystko było oki jakiś tydzień temu włączyłem opornik i zaczeły mi dosyć mocno falować obroty i sam zgasł nie wiem dlaczego. Zauważyłem również że zaczeła mi sie pocić pompa czy to przez to mogą mi na oporniku falować obroty??

: ndz wrz 16, 2007 12:54
autor: damcio151
VW_Bodzio pisze:czy to przez to mogą mi na oporniku falować obroty??
masz złe połączenia

: ndz wrz 16, 2007 13:08
autor: VW_Bodzio
A jak okaże sie że połączenia są dobre to co to może być??

: ndz wrz 16, 2007 13:10
autor: damcio151
VW_Bodzio pisze:A jak okaże sie że połączenia są dobre to co to może być??
włącznik .... ale i tak obstawiam połączenia