Strona 56 z 100

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt mar 22, 2011 18:58
autor: wesol
tak 28 ma miec VPek. 23 maja PD 115 KM np. itd.

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw mar 24, 2011 20:08
autor: $iwy
Panowie... Rok temu założyłem koło G60+ Sprzęgło G60 z Luka.
Zrobiłem ok 30-40 tys.Wcześniej na Serii z boxem (niemieckim...) ok grudnia założyłem 216 od Cowboya i zrobiłem softa... auto nie było hamowane, jeździło ok.Kilka dni temu założyłem koła letnie z oponami 215/45/17.Wypadła mała ustawka, kilka razy strzeliłem ze sprzęgła i podczas sprintu sprzęgło mi się śliznęło na 3 biegu.Wtedy odpuściłem już i pojechałem do domu.Dzisiaj pierwszy raz od tamtej pory odpaliłem auto i na mieście chciałem na 2 przyśpieszyć i jest uślizg :| czyżby sprzęgło się kończyło??!! :panna:
Aha pacjent to Mk4 ASV 2001r.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw mar 24, 2011 20:38
autor: Shmatan
$iwy, zrobiłeś softa na 216 - najprawdopodobniej jakiś średnio sprytny tuner rzucił wysokim momentem z samego dołu. Gdyby był wykres to można by to potwierdzić.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw mar 24, 2011 20:45
autor: $iwy
Na tym co jest teraz i tak już nie ulepię żadnego wykres :/
Ale nie sądziłbym że to wina softa, Robił mi go znajomek który zajmuje się tym praktycznie na codzień.Kumple też śmigają na softach od Niego i nikt nie miał problemów.
U mnie efekt jest taki że jak go cisnę to przyśpiesza ale czuć uślizg sprzęgła :( szlag mnie już z tym trafia.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw mar 24, 2011 21:56
autor: hakerrlz
koledzy mam takie pytanko odnosnie sprzegla. oryginalne odmawia posłuszeństwa tzn przyspiesza ale czuc uslizg wczesniej na 4, 5 biegu a teraz to i na 3, dodam ze dwumas zdrowy - nie ma wibracji. i tu dylemat czy pomoze zmiana tarczy i ewentualnie docisku czy przejsc na jednomas tylko ze obawiam sie tych grajacych sprezynek na jałowym.

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw mar 24, 2011 22:29
autor: $iwy
No i kaplica.Byłem teraz sprawdzić jeszcze i na każdym biegu się ślizga.Jak wyjechałem z podwórka i był zimny to kleił a po chwili znowu uślizg.Jutro zamawiam Vr'a

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw mar 24, 2011 22:56
autor: jaro789
a może płyn hydrauliczny wycieka z wysprzęglnika?
bo żeby na niskich 1,2 biegach się ślizgało to musi być bardzo spalona
u mnie się ślizgało a po wyjęciu sprzęgła było widać płyn i na obudowie skrzyni też

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt mar 25, 2011 23:00
autor: $iwy
Jednak wina sprzęgła.Założyłem teraz Sachsa G60 zobaczymy jak będzie się spisywał. (wcześniej był Luk g60)

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: sob mar 26, 2011 19:29
autor: kicukicu
arwam pisałeś wczesniej że wrzuciłeś sprzegło STATIMA, jak możesz to napisz jak to sie sprawuje i przy jakiej mocy (ewentualnie chyba uzytkownik Michał_1977 też ma statim niech sie wypowie), czy jednak inwetsować w SACHS? Mam teraz sprzegło LUKA dedykowane do G60 i slizga mi sie na 4 i 5, fakt nie jest juz pierwszej młodosci, no i ma co robić przy 220KM i 415NM. Chce wrzucic teraz sprzegło od VR6 ale czy mogłby jakis uzytkownik takiego setapu podzielic sie opinia jak to jest z tym hałasowanie, bo nie ma konkretnej odpowiedzi w temacie. Bo przy moim setapie nie ma co sie bawić chyba w G60 tym bardziej że apetyt rośnie.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr mar 30, 2011 23:55
autor: Marduc
Siwy ja tez mam LUKA G60 auto wystrojone na 161 kucy,320 niuta i tez sie slizga wiec pewnie trzeba bedzie kupic SACHSA mam nadzieje ,ze to zalatwi problem

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn kwie 04, 2011 22:01
autor: Gogo_2008
Witam Panowie

Od tygodnia stałem sie szczęśliwym posiadaczem jednomasa plus g60. Mój dwumas wołał o pomste do nieba wyjechałem go do cna.Co mogę powiedzieć:

Autko (golf IV Ahf) sofcik,cat i egr out,
lepiej zbiera sie z dołu
fajnie lepi sprzęgło
łatwiej zapala zimny silnik
spadło spalanie teraz przy normalnej jeźdzzie ok 5,5 przedtem siężko miałme uzyskać taki wynik

ale żeby nie było tak pieknie to hałas jest na birhu jałowym dość słyszalny taki mataliczny stukat wyraźnie dochodzący z okolic tarczy sprzęgłowej czyli bedą to sprezynki.Hałas znika od razu po wciśnięciu sprzęgła nawet bardzo lekko. Po rozgraniu silnika i przejechaniu 10- 12 km hałas jest bardzo zredukowany. Czy jest może jakiś sposób na to hałasowanie??/
Zastanawiam sie czy to nie wina wysprzęglika albo pompki sprzegła na pedale . Kolega ma jeednomas taki jak ja i u niego to stuki sa dużo mniejsze.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pn kwie 04, 2011 22:53
autor: Fahoo
zmien łozysko w skrzyni

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt kwie 05, 2011 11:09
autor: $iwy
Marduc pisze:Siwy ja tez mam LUKA G60 auto wystrojone na 161 kucy,320 niuta i tez sie slizga wiec pewnie trzeba bedzie kupic SACHSA mam nadzieje ,ze to zalatwi problem
Ja od założenia sachsa zrobiłem lekko ponad 1000 km i jest gitara.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw kwie 14, 2011 17:37
autor: zebra2008
czy lozysko oporowe o tych numerach bedzie dobre do kompletu g60
02A-141-165-G