Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt sie 24, 2007 08:19

twardy pisze:
damcio151 pisze: dobrym wyjściem jest montaż włącznika i odpalanie auta bez rezystora ...... nie radzę jeździć non stop na rezystorze
mi na właczonym oporniku nie chce odpalić ?
po drugie zauwazylem uslizgi na sprzegle (jazda na 430 ohm) teraz 490 ohm .
to trzeba zmienic sprzeglo a nie zmieniac opornik


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pt sie 24, 2007 09:22

twardy pisze:
damcio151 pisze: dobrym wyjściem jest montaż włącznika i odpalanie auta bez rezystora ...... nie radzę jeździć non stop na rezystorze
mi na właczonym oporniku nie chce odpalić ?
po drugie zauwazylem uslizgi na sprzegle (jazda na 430 ohm) teraz 490 ohm .
sprzeglo to na pewno sie nie objezdza przez rezystorek :bigok: raczej przez to ze troche inaczej operujesz lewa stopa majac troche wieksza moc :P a co do odpalania to moj robi to bez problemu i na rezystorze i bez :pub: z tym ze i tak wlanczam go sobie 1 na tydzien ;]



eku_suci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: czw maja 25, 2006 15:11
Lokalizacja: Kutno/W-wa
Kontakt:

Post autor: eku_suci » pt sie 24, 2007 12:53

Gitner pisze:Ja montujac u kogos sprawdzam zawsze czy po odpaleniu z opornikiem wywalaja sie bledy, po drugie sprawny musi odpalic z opornikiem Suci opychasz auto? Krolo chyba szuka takie cos..

Gitner
no niestety bede musial, trudno bedzie mi go oddac :( ale poki co jeszcze sie ciesze rozkosza jazdy klekotem:):) :bigok: pozdrawiam



voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » pt sie 24, 2007 13:02

hi

to ze niektore modele niechca odpalac na podstawionym oporniku to znany problem.
Zazwyczaj jest to w autach ktore´, jesli opornik jest wlaczony juz przed startem , wywalaja blad.
Najprosciej wtedy albo podpiac wieksza wartosc opornika ( mniejsza moc ) albo dac opornik i szeregowo podlaczyc dwie diody

----->|------
pin 2------|<------ -----opornik ---- pin 3

wtedy wartosac opornika musi byc jeszcze mniejsza niz bez diod

albo zrobic pstryczek i wlanczas po odpaleniu ( po tescie nastawnika )
albo zrobic automat ktory sam wlancza dopiero po odpaleniu

jest jeszcze wiele opci na opornik, wiec sprawa jest rozwojowa :bigok:

A to ze sprzeglo cierpi na oporniku to jest oczywiste ( moze nie padnie od razu , ale cierpi ) wiecej mometu ( a na waszych opornikach ~400-500ohm jest go duzo wiecej )= wieksze obciazenie sprzegla i calego ukladu napedowego


pozdr.
voss

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pt sie 24, 2007 15:12

co do tych sposobow wczesniej bylo o wsadzeniu go pod pedal i dzialalo by to mniej wiecej jak gaz w podloge w automatach:) i problem z odpalaniem itp znika a jak chcemy rzeczywiscie przycisnac to wlaczymy go mocnym nacisnieciem pedalu. roboty troche wiecej ale jak ktos nie chce pstryczka nad popielniczka calkiem rozsadne rozwiazanie :bigok:



Awatar użytkownika
Devil84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lip 17, 2006 16:52
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Devil84 » pn sie 27, 2007 00:21

Witam wszystkich!!
Dziś po południu zabrałem się do założenia opornika...
Bawiłem się w sumie około godziny, sprawdziłem 4 sztuki 360Ohm, 390Ohm, 420Ohm i 480Ohm.
no i badania zakończyłem z opornikiem 390Ohm bo na 360 już za mocno kopcił.
Przełącznik wyprowadziłem na kablu. jest umiejscowiony zaraz obok włącznika od klimatyzacji. Jak tylko będę miał trochę czasu to zrobię parę fotek.
Noooo i jestem pod wielkim wrażeniem!!! Auto zachowuje się jak rakieta!!



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn sie 27, 2007 06:01

zaprzal pisze:to trzeba zmienic sprzeglo a nie zmieniac opornik
_________________
trzeba bedzie ale jak na razie bez opornika jest ok to pewnie jeszcze zaczeka


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pn sie 27, 2007 15:23

Chyba i ja sie skusze... tylko zrobie rozbudowany wariant na przekazniku, zeby nie ciagac tamtych kabli na dluzsza odleglosc do kokpitu ;)



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 27, 2007 15:26

Goofi, jak masz chip to opornik nic Ci nie da ...... może będzie więcej palił ;)



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pn sie 27, 2007 15:33

damcio151 pisze:Goofi, jak masz chip to opornik nic Ci nie da ...... może będzie więcej palił ;)
Zalezy jak chip napisany, potestuje pierw bez ciagania kabli ;)



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 27, 2007 15:39

Goofi pisze:Zalezy jak chip napisany, potestuje pierw bez ciagania kabli ;)
no też prawda :) ..... tylko nie używaj tego rezystora za często ;)



Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

Post autor: Hz » śr wrz 05, 2007 21:03

damcio151 pisze:
Goofi pisze:Zalezy jak chip napisany, potestuje pierw bez ciagania kabli ;)
no też prawda :) ..... tylko nie używaj tego rezystora za często ;)
Jakieś skutki mogą być tego ??


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr wrz 05, 2007 23:29

Hz pisze:
damcio151 pisze:tylko nie używaj tego rezystora za często ;)
Jakieś skutki mogą być tego ??
Eeee chlopaki przesadzaja ;)

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » czw wrz 06, 2007 00:14

Hz, silnik zrobi wielkie bum,
i bedziesz mial wielki złóm :helm:


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości