Strona 51 z 93
: pn sie 13, 2007 11:45
autor: Dario84
Ja tez odpalam z wlaczonym opornikiem. A nie powinno byc tak ze n75 wysteruje cisnienie do takiego jakie ma zadane w mapie ?
: pn sie 13, 2007 11:57
autor: damcio151
Dario84 pisze:Ja tez odpalam z wlaczonym opornikiem. A nie powinno byc tak ze n75 wysteruje cisnienie do takiego jakie ma zadane w mapie ?
a co to ma do rezystora od dawki paliwa
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
: pn sie 13, 2007 12:10
autor: Dario84
No wlasnie nie wiem jak to sie stalo bo dodalem tylko rezystor od dawki paliwa i na wlaczonym turbo dmucha 1,3 bara, a w sterowniku nie montowalem zadnego rezystora od cisnienia doladowania.
: pn sie 13, 2007 12:18
autor: damcio151
Dario84 pisze:No wlasnie nie wiem jak to sie stalo bo dodalem tylko rezystor od dawki paliwa i na wlaczonym turbo dmucha 1,3 bara, a w sterowniku nie montowalem zadnego rezystora od cisnienia doladowania.
rob555 już Ci odpowiedział
Jeżeli nie łapie notlaufa , to znaczy , że tak jest zapisane w mapie
: pn sie 13, 2007 14:10
autor: Dario84
Gdyby tak bylo zapisane w mapie to chyba bez opornika tez by ladowal 1,3 czy sie myle ?
: pn sie 13, 2007 21:23
autor: rob555
Dario84 pisze:Gdyby tak bylo zapisane w mapie to chyba bez opornika tez by ladowal 1,3 czy sie myle ?
W mapie afn ma 1bar zadane
bodajze do 1.2 bara bez notlaufa pojezdzisz, pozniej jak przez kilka sek cisnienie bedzie powyzej tej granicy a wysterowanie zaworka n75 nic nie da sterownik wrzuci notllaufa
: pn sie 13, 2007 23:54
autor: Dario84
Dzis przypatrzylem sie dokladnie jak jest z tym cisnieniem, i dochodzi nawet do 1,4 bara, cisnalem tak ok. pol minuty i nic sie nie dzialo a na pewno sterownik nie wrzucil notlaufa. To jak w koncu to jest z tym cisnieniem ? Z tego co pisze rob to juz dawno powiniem mi sie wrzucic notlauf...
: wt sie 14, 2007 14:41
autor: rob555
Dario84 pisze:Dzis przypatrzylem sie dokladnie jak jest z tym cisnieniem, i dochodzi nawet do 1,4 bara, cisnalem tak ok. pol minuty i nic sie nie dzialo a na pewno sterownik nie wrzucil notlaufa. To jak w koncu to jest z tym cisnieniem ? Z tego co pisze rob to juz dawno powiniem mi sie wrzucic notlauf...
Zobacz czy Vag tyle widzi. Bo wskaznik moze rozne dziwne rzeczy pokazywac
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A moze juz mialel chipsa i ktos limitery przesunał. Pozniej jak sprzedawal mapy paliwa i cisnienia dal seryjne ale limiterow nie ruszyl
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: wt sie 14, 2007 19:55
autor: gOOzOl
dzis dolaczylem do grona posiadaczy TDi + R
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
2 godzinki roboty(z czego najwiecej zajelo mi wciagniecie kabla do srodka:P) i efekt super. przelacznik wyglada jakby tam go seryjnie montowali
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
rezystorow kupilem pare ale juz za pierwszym podejsciem trafilem (470ohm), nie kopcil, dostal powera,notlaufu nie lapie,wiec juz nie kombinowalem
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
uzywac tego na co dzien na pewno nie bede bo paliwo znika w zastraszajacym tempie:P ale na pewno sie przyda:) zhamowac by sie przydalo ale nei wiem gdzie tu u mnie rolki mozna znalesc. thx za temat ogolnie, pozdr:)
p.s
jesczze moze pytanko do doswiadczonych w tej kwestii. czy autko mozna na rezystorze latwo przegrzac? bo butujac go temp wzrosla dosc szybko(ale oczywiscie byla w normie,tzn wł. went) wiec ja tak samo szybko odpuscilem:)
: wt sie 14, 2007 22:56
autor: Gitner
gOOzOl pisze:czy autko mozna na rezystorze latwo przegrzac? bo butujac go temp wzrosla dosc szybko(ale oczywiscie byla w normie,tzn wł. went) wiec ja tak samo szybko odpuscilem:)
Temp szybko wzrasta to fakt ale u mnie jeszcze nie przekroczyla 90C
Gitner
: wt sie 14, 2007 23:17
autor: gOOzOl
Gitner pisze:
Temp szybko wzrasta to fakt ale u mnie jeszcze nie przekroczyla 90C
Gitner
jak to jest przy rozgrzewaniu silnika nie wiem, nie probowalem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
moze troszke zle napisalem o co chodzi, a wiec- silnik rozgrzany, 1-opor, 2-opor, 3- opor,4- opor, temp powyzej polowy i ja szczezre to troszke spanikowalem,za chwilke wentylatorek ostudzil ale wole sie spytac co i jak chociaz wiem ze i tak tak jezdzci nie bede bo po co?;p pobawic sie chcialem:)
: śr sie 15, 2007 12:58
autor: Gitner
Napisalem ze u mnie nie przekroczyla jeszcze 90C. Nawet jezdzac z oporem na rozgrzanym silniku, z butem.
Gitner
: śr sie 15, 2007 15:58
autor: gOOzOl
Gitner pisze:Napisalem ze u mnie nie przekroczyla jeszcze 90C. Nawet jezdzac z oporem na rozgrzanym silniku, z butem.
Gitner
w takim razie jesczze to potestuje i sprawdze czy wszystko ok z moim ukladem chlodzenia, thx za odp
: czw sie 16, 2007 17:34
autor: Dario84
Zrobilem dzis logi dynamiczne z rezystorem i bez, wyniki sa dosc dziwne szczegolnie jesli chodzi o cisnienie doladowania: bez opornika VAG pokazuje 1989 mbar przy 3780 obr, czyli tyle samo co pokazuje wskaznik doladowania, natomiast po zalaczeniu rezystora cisnienie wzrasta nieznacznie w VAGu, 2050 mbar przy 3550 obr, a wskaznik pokazuje 1,3 bara. Potrafi mi ktos wyjasnic skad ta roznica ? Bo juz nic z tego nie wiem
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)