Strona 6 z 93

: ndz lut 04, 2007 23:21
autor: twardy
seaseacker, Ładny wykresik , za pare złotych to rzeczywiście warte polecenia :bigok:

: pn lut 05, 2007 00:01
autor: żeber
[quote="djtom"]MONTAŻ OPORNIKÓW W KAŻDYM TDI - WARSZAWA CENTRUM LUB MÓJ DOJAZD GRATIS (w ramnach miasta) - UMAWIAMY SIĘ NA PW - KOSZT: TWOJE MATERIAŁY + 0,5 żołądkowej dla mnie za asystę i konsultacje. ZAPRASZAM :bigok:

Da rade z przyciskiem na kierownicy? :P

: pn lut 05, 2007 01:21
autor: kupszczelisty
Robo, pod klakson sobie zapni heheeh

: pn lut 05, 2007 03:35
autor: żeber
Robo, pod klakson sobie zapni heheeh
Szkoda zderzaka :wink:

: pn lut 05, 2007 07:57
autor: McFafik
seaseacker pisze:oto zalążki wykresu - wydruk na papierze i zdjęcie... koło wotrku będzie ładne na kompie...
tez tam byłęm ........ i tez to widzialem :)
piekny był dla mnie tunning za 10 gr ...... ile wam to dało przyrostu kM ??

: pn lut 05, 2007 08:03
autor: djtom
Da rade z przyciskiem na kierownicy?
jaki sobie zakupisz taki będziesz miał :bigok: cokolwiek sobie wymarzysz ;)

: pn lut 05, 2007 09:51
autor: cowboy
djtom, a spojler wysuwany na przycisk w podsufitce też robisz ? :P

: pn lut 05, 2007 11:59
autor: djtom
djtom, a spojler wysuwany na przycisk w podsufitce też robisz ?
oczywiście. do tego automatycznie chowana siatka na grill ;)

: pn lut 05, 2007 13:43
autor: cowboy
cowboy pisze:zaprzal napisał/a:

mozna to regulowac jakims MBC jak w TD? plus ten oporniczek


można dodać kolejny oporniczek przy czujniku ciśnienia doładowania :P
szkoda że nikt się nie zainteresował :(

jest prosty sposób na podniesienie ciśnienia doładowania o 100 lub 200 mBar :) czyli tak jak w wirusie.. :bigok:

na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że trzeba wlutować opornik na płycie sterownika :)

tak jak to już kiedyś pisałem można oszukać MAP sensor :)

rozbierzcie ECU i sprawdźcie jakie macie numerki na swoich map sensorach

Ci którzy mają ostatnie 3 cyferki 210 albo 211 mają do 2,5 bara

Ci co mają 204 do 209 mają pecha :( bo map sensor jest do 2 barów i turbo może powiedzieć papa :P

czyli ci którzy mają dobre MAP sensory i mają jaja jak arbuzy mogą sobie dodać oporniczek do MAP sensora i zmniejszyć opornik na pompie do 300 OHm :P

a wtedy drżyjcie AFN-y :P :bigok:

: pn lut 05, 2007 14:01
autor: zaprzal
cowboy, szkoda, ze nie mam tdi bo bym zbadal chetnie ten temat ;)

: pn lut 05, 2007 14:18
autor: cowboy
zaprzal pisze:szkoda, ze nie mam tdi bo bym zbadal chetnie ten temat
nie mam co do tego wątpliwości..


seaseacker, poświęcisz się dla ogółu i przetestujesz podniesienie cisnienia ?

tylko musisz sobie zainwestować w czujnik cisnienia doładowania - bo na VAGu bedziesz miał 100 mBar mniej niż w rzeczywistości więc lepiej żeby wszystko było under control :P

jak się to powiedzie to jeszcze tylko przyspieszy się kąt wtrysku (na co tez podobno jest sposób :P :bigok: ) i bedzie prawie jak chiptunning :)

: pn lut 05, 2007 14:33
autor: masakra
czyli modyfikacja z 110 km, na potwora to wielki koszt rzedu 10 zl :rotfl:
za pomoca opornikow i kabelkow...... nic tylko brac :okej:
ale jest ryzyko.... ze cos nie tak

nie mniej jednak jest fajnie :)

: pn lut 05, 2007 15:38
autor: seaseacker
cowboy pisze:
zaprzal pisze:szkoda, ze nie mam tdi bo bym zbadal chetnie ten temat
nie mam co do tego wątpliwości..


seaseacker, poświęcisz się dla ogółu i przetestujesz podniesienie cisnienia ?

tylko musisz sobie zainwestować w czujnik cisnienia doładowania - bo na VAGu bedziesz miał 100 mBar mniej niż w rzeczywistości więc lepiej żeby wszystko było under control :P

jak się to powiedzie to jeszcze tylko przyspieszy się kąt wtrysku (na co tez podobno jest sposób :P :bigok: ) i bedzie prawie jak chiptunning :)
ja narzie podziękuję... :D niech autko jeszcze pojeździ... moim zdaniem, jak już grzebać przy kompie to chipa wsadzać...
ale kto wie... jak ktoś to zrobi i pohula to może może... ;d

: pn lut 05, 2007 15:51
autor: cowboy
seaseacker pisze:moim zdaniem, jak już grzebać przy kompie to chipa wsadzać...
moje zdanie jest takie samo :)

jednak jak podlałeś paliwka to dmuchnij więcej turbinką :)

nakład pracy podobny jak w oporniku przy pompie - tylko praca ciutke bardziej delikatna bo tam jest rezystor SMD :P

może ktoś jest chętny - podam szczegóły co i jak, gdzie wlutować i jaki opornik ile podnosi o ~100 a jaki o ~200 mBar :P