Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz lut 04, 2007 23:21

seaseacker, Ładny wykresik , za pare złotych to rzeczywiście warte polecenia :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
żeber
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt sty 23, 2007 01:09
Lokalizacja: Truskaw
Kontakt:

Post autor: żeber » pn lut 05, 2007 00:01

[quote="djtom"]MONTAŻ OPORNIKÓW W KAŻDYM TDI - WARSZAWA CENTRUM LUB MÓJ DOJAZD GRATIS (w ramnach miasta) - UMAWIAMY SIĘ NA PW - KOSZT: TWOJE MATERIAŁY + 0,5 żołądkowej dla mnie za asystę i konsultacje. ZAPRASZAM :bigok:

Da rade z przyciskiem na kierownicy? :P


Diesel Power!!!
Kupie dokładke GTI lub zamienie
Mój golficz - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91600
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=45

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » pn lut 05, 2007 01:21

Robo, pod klakson sobie zapni heheeh



Awatar użytkownika
żeber
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt sty 23, 2007 01:09
Lokalizacja: Truskaw
Kontakt:

Post autor: żeber » pn lut 05, 2007 03:35

Robo, pod klakson sobie zapni heheeh
Szkoda zderzaka :wink:


Diesel Power!!!
Kupie dokładke GTI lub zamienie
Mój golficz - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91600
http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=45

McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » pn lut 05, 2007 07:57

seaseacker pisze:oto zalążki wykresu - wydruk na papierze i zdjęcie... koło wotrku będzie ładne na kompie...
tez tam byłęm ........ i tez to widzialem :)
piekny był dla mnie tunning za 10 gr ...... ile wam to dało przyrostu kM ??


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32752
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pn lut 05, 2007 08:03

Da rade z przyciskiem na kierownicy?
jaki sobie zakupisz taki będziesz miał :bigok: cokolwiek sobie wymarzysz ;)


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 05, 2007 09:51

djtom, a spojler wysuwany na przycisk w podsufitce też robisz ? :P



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32752
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pn lut 05, 2007 11:59

djtom, a spojler wysuwany na przycisk w podsufitce też robisz ?
oczywiście. do tego automatycznie chowana siatka na grill ;)


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 05, 2007 13:43

cowboy pisze:zaprzal napisał/a:

mozna to regulowac jakims MBC jak w TD? plus ten oporniczek


można dodać kolejny oporniczek przy czujniku ciśnienia doładowania :P
szkoda że nikt się nie zainteresował :(

jest prosty sposób na podniesienie ciśnienia doładowania o 100 lub 200 mBar :) czyli tak jak w wirusie.. :bigok:

na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że trzeba wlutować opornik na płycie sterownika :)

tak jak to już kiedyś pisałem można oszukać MAP sensor :)

rozbierzcie ECU i sprawdźcie jakie macie numerki na swoich map sensorach

Ci którzy mają ostatnie 3 cyferki 210 albo 211 mają do 2,5 bara

Ci co mają 204 do 209 mają pecha :( bo map sensor jest do 2 barów i turbo może powiedzieć papa :P

czyli ci którzy mają dobre MAP sensory i mają jaja jak arbuzy mogą sobie dodać oporniczek do MAP sensora i zmniejszyć opornik na pompie do 300 OHm :P

a wtedy drżyjcie AFN-y :P :bigok:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lut 05, 2007 14:01

cowboy, szkoda, ze nie mam tdi bo bym zbadal chetnie ten temat ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 05, 2007 14:18

zaprzal pisze:szkoda, ze nie mam tdi bo bym zbadal chetnie ten temat
nie mam co do tego wątpliwości..


seaseacker, poświęcisz się dla ogółu i przetestujesz podniesienie cisnienia ?

tylko musisz sobie zainwestować w czujnik cisnienia doładowania - bo na VAGu bedziesz miał 100 mBar mniej niż w rzeczywistości więc lepiej żeby wszystko było under control :P

jak się to powiedzie to jeszcze tylko przyspieszy się kąt wtrysku (na co tez podobno jest sposób :P :bigok: ) i bedzie prawie jak chiptunning :)



Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » pn lut 05, 2007 14:33

czyli modyfikacja z 110 km, na potwora to wielki koszt rzedu 10 zl :rotfl:
za pomoca opornikow i kabelkow...... nic tylko brac :okej:
ale jest ryzyko.... ze cos nie tak

nie mniej jednak jest fajnie :)



seaseacker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: seaseacker » pn lut 05, 2007 15:38

cowboy pisze:
zaprzal pisze:szkoda, ze nie mam tdi bo bym zbadal chetnie ten temat
nie mam co do tego wątpliwości..


seaseacker, poświęcisz się dla ogółu i przetestujesz podniesienie cisnienia ?

tylko musisz sobie zainwestować w czujnik cisnienia doładowania - bo na VAGu bedziesz miał 100 mBar mniej niż w rzeczywistości więc lepiej żeby wszystko było under control :P

jak się to powiedzie to jeszcze tylko przyspieszy się kąt wtrysku (na co tez podobno jest sposób :P :bigok: ) i bedzie prawie jak chiptunning :)
ja narzie podziękuję... :D niech autko jeszcze pojeździ... moim zdaniem, jak już grzebać przy kompie to chipa wsadzać...
ale kto wie... jak ktoś to zrobi i pohula to może może... ;d



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 05, 2007 15:51

seaseacker pisze:moim zdaniem, jak już grzebać przy kompie to chipa wsadzać...
moje zdanie jest takie samo :)

jednak jak podlałeś paliwka to dmuchnij więcej turbinką :)

nakład pracy podobny jak w oporniku przy pompie - tylko praca ciutke bardziej delikatna bo tam jest rezystor SMD :P

może ktoś jest chętny - podam szczegóły co i jak, gdzie wlutować i jaki opornik ile podnosi o ~100 a jaki o ~200 mBar :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości