Strona 6 z 9

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

: śr sie 29, 2012 08:22
autor: Dario84
Odradzam Markgumy, były założone w białym i trzeba było użyć ok 100g odważników na koło aby je wyważyć, poza tym hałasują niemiłosiernie, chyba że mają służyć jako koła do przełożenia przed startem to jeszcze można wytrzymać.

Arwam właśnie chodziło mi o obwód toczny koła a nie o szerokość opony.

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

: śr sie 29, 2012 08:42
autor: Fucker
Dario84,

Tylko i wyłącznie do startów.

Koniec OT Panowie.

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

: śr sie 29, 2012 09:15
autor: Ral1n
arwam pisze:Dario84, zresztą nie każdego stać na taki opony...

No ale na Federale 595 RSR już powinno. :bajer:

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

: śr sie 29, 2012 21:57
autor: Fucker
Nowe graty...
Obrazek

Chłodnica znajduje się zaraz za lewym wlotem zderzaka. Kiedyś siedział w tym miejscu seryjny ICEK.
Obrazek


Jazda testowa była. Temp. oleju obniżyła się o co najmniej 12st., przy lekkim bucie utrzymuje się w okolicy 96st. Zauważyłem, że chodniczka oleju, jest już gorąca, jak na MFA wskakuje 70st. W sumie nie powinna, skoro termostat powinien częściowo otwierać się przy 80st.

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

: czw sie 30, 2012 19:14
autor: Max88
Taki mod to dobra sparaw w takim mocnym 1z w ktorym ori wymiennik jest dupny

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

: czw sie 30, 2012 19:27
autor: JohnyWalker
u mnie max na seryjnej chłodniczce złapał w te upały 116 stopni,więc nie jest tak najgorzej i oczywiście na świeżym oleju,bo jak dojdzie trochę km to już temp idzie do góry...

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

: czw sie 30, 2012 21:31
autor: AraL
Wiec tak dzisiaj bylismy na Jezdzie probnej(dzieki za przejazdzke :bigok: :bigok: ) silnik juz na TURBO GTB22 wrazenia z jazdy bezcenne na 1 i 2 biegu trakcji praktycznie brak ale jak juz zalapie pozniej to chwila moment 190km/h buta ma niesamowitego ale napewno bedzie modzone nadal :bigok: bo to nie jest satysfakcjonujacy wynik :food: niepozorny golf a nie jednemu cwaniaczkowi w aucie za 32409238904zl narobil by wstydu :D

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

: czw sie 30, 2012 22:03
autor: JohnyWalker
a jakieś czasy mierzył??ja na razie sprawdziłem swoją trójke z tym,że brd siedzi i 0-180 21 sekund z tym,że doładowanie na razie jest 1,2 bara i 43mg,bo na max dawkach ciężko ze spalaniem wychodziłem,a autem na codzień po 150 km do pracy robie i 9średnio mi palił:)

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

: czw sie 30, 2012 22:03
autor: Fucker
Taki mały zakup...
"chłodniczka" paliwa
Obrazek

lepszego umiejscowienia, to raczej nie ma
Obrazek

po drugiej stronie oleju
Obrazek

Po dzisiejszych upalaniach, stwierdzam, że potrzeba wydajniejszej chłodnicy oleju. Przekroczyłem 105st. w kilka minut. Jak nie miałem w ogóle zewnętrznej chłodnicy, osiągnięcie 130st. dla tego 1Z nie stanowiło problemu.


JohnyWalker,

Samemu sobie czasu nie zmierzę, bo nawet nie nadążam biegów zmieniać do trzeciego biegu, a co dopiero mierzyć. A brać ze sobą balast do mierzenia mija się z celem. Jakiś G-tech, by się przydał.

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

: czw sie 30, 2012 22:15
autor: przemlin
Nagraj jakieś filmy z przyspieszeń!

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

: czw sie 30, 2012 22:35
autor: Max88
Wrzucaj filmy,kazdy chce zobaczyc ta rakiete :)

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

: czw sie 30, 2012 22:47
autor: Fucker
ok, postaram się coś nagrać na dniach.

Re: Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2

: pt sie 31, 2012 16:20
autor: chrzaniu
Fucker pisze:Taki mały zakup...
"chłodniczka" paliwa


Po dzisiejszych upalaniach, stwierdzam, że potrzeba wydajniejszej chłodnicy oleju. Przekroczyłem 105st. w kilka minut. Jak nie miałem w ogóle zewnętrznej chłodnicy, osiągnięcie 130st. dla tego 1Z nie stanowiło problemu.
Chłodniczke podłączyłes miedzy filtr a pompe wtryskową ??

A na jakim oleju jeździsz ?? Ja u siebie mam chłodniczke oleju zrobioną z Wymiennika ciepła klimatyzacji z Opla Calibry - wchodzi 1.3l oleju więcej w układ.
Przy temp otoczenia 25* i nagrzaniu już oleju do 80* po bucie 1 2 3 4 i 5 bieg okolice 200-210km/h mam 95* a olej to Valvoline Durablend 5W40 .

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

: pt sie 31, 2012 20:22
autor: kosa014
no ja też miałem zaszczyt być przewiezionym tym potworem :pub: i wrażenia z jazdy niesamowite :D myślę, że na szerszych kołach będzie mniejszy problem z trakcją i lepsze wrażenie z jazdy chociaż i tak już efekt jest piorunujący :D nie zdążyłem pomyśleć "o kur*a" a już było 190km/h :grin: najlepsze TDI w jakim miałem okazję jechać :okej: czekam na dalsze efekty pracy i kolejne przejażdżki :okej: :pub: