Strona 6 z 9

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: wt lis 15, 2011 00:55
autor: tomek08
Witam, pany to ja moim lichawym seatem, na mokrym na 5biegu, przy 140stu, ale lekko podskoczyło na nierównej nawierzchni i TCS się oświecił. :bigok: A i na pompie 10tce :popcorn:
Pozdrawiam.

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: wt lis 15, 2011 01:04
autor: Daron7
_Bolec_ pisze:
Daron7 pisze:AHU (36mg przy 4V) i 0.85b
napięcie to 3,726 V a powietrza jest nawet i 0,924 jeśli wszystkie warunki zostaną spełnione :bajer:
Pierwszy log AHU z brzegu http://vaglog.rtnet.pl/brycek1_12018.html .

Dawkę, napięcie oraz boost podaje się przy 4tyś obr (gdzie moc max). Więc pokaż mi log AHU gdzie przy 4000tyś jest 0.924b i do tego tylko 3.726V.

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: wt lis 15, 2011 01:19
autor: _Bolec_
Daron7, instnieją korekcje :) wsada sobie zobacz :) ja mówiłem o koncówce Bf jak coś :)

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: wt lis 15, 2011 09:42
autor: spawacz
hmm, dziwna akcja tym filmie, ten zgrzyt i da spora ilosc dymu. Jak dalem na niebieska to wysterowanie bylo 3-5% ( 2.2 BTDC) i vag pokazal 52, jak dalem nad czerwona to jest teraz 1.3st i zaworek pracuje na 55-60% czyli jak powinno byc, vag pokazuje 54 dziwna sprawa . Jak bylo ponad niebieska to przy dodaniu gazu grzechotal strasznie, ktorko mowiac za duzo wyprzedzil.

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: wt lis 15, 2011 12:24
autor: ksenon
spawacz pisze:vag pokazuje 54 dziwna sprawa
Dziwna,ciekawe dlaczego?
spawacz pisze:Jak bylo ponad niebieska to przy dodaniu gazu grzechotal strasznie, ktorko mowiac za duzo wyprzedzil.
Cały czas staram Ci się wytłumaczyć,że masz problem z odpowiednim wyprzedzeniem kąta wtrysku.
Nie jest dla Ciebie dziwnym fakt,że dopiero po znacznym opóźnieniu silnik pracuje normalnie?
Czy to naturalne :banghead: ??
Przecież nie jesteś tępy,znasz się trochę na tym i owym,to dlaczego nie możesz zatrybić?
Do tej pory nie chcesz się przyznać do tego,że coś mówiąc łagodnie spierniczyłeś,skoro masz takie jazdy z kątem wtrysku.
Na pompie ve nie będziesz miał oczekiwanych przyrostów,jak nie ogarniesz tematu timing'u.
A to,że po maksymalnym opóźnieniu wyprzedza o marne 8 stopni w porównaniu z 18'toma po sofcie,to nie powód do radości.
Cofnąłeś wałek,to jeszcze ma możliwość to ogarnąć.
Taką wartość to sobie jeszcze n 108 nadrobi,jazdy zaczną się później.
Zabraknie Ci regulacji,żeby to opanować,a przeskakiwanie o ząbek tylko sprawę pogorszy.
Ustaw sobie na niebieską linię i wtedy zaloguj 004,zobaczysz jak sobie będzie radził n 108 z tymi 8'mioma stopniami.
Ale skoro jesteś pewny,że wszystko będzie cacy,to trzymaj się swojego.
Ja życzę powodzenia.
tomek08 pisze: pany to ja moim lichawym seatem, na mokrym na 5biegu, przy 140stu, ale lekko podskoczyło na nierównej nawierzchni i TCS się oświecił. :bigok: A i na pompie 10tce

Masakra,amorki wymień,bo już nie trzymają,skoro podskakuje.
Aaa i zapomniałeś dodać,że z pedałem gazu w podłodze,przy wyprzedzaniu i max.boost.

Re: Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: wt lis 15, 2011 14:42
autor: spawacz
hehe. ksenon, ja wiem o co Ci chodzi , bardzo dobrze zdaje sobie sprawe ze kat nie jest jaki powinien, a to z bardzo prostej przyczyny, ori fala asv narasta bardziej stromo niz ta z reni, i sprezyna w przyspieszaczu jest twarda i dlatego musi byc kat opóźniony proste, jakby kąt w ecu poprawic do fali to by bylo milo. Zreszta ksenon ja nic nie spier... to bylo wiadome ze tak bedzie i liczylem sie z tym ze na innej fali bedzie robil mete. No nic podjade na softa zobaczymy co sie bedzie dzialo.

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: wt lis 15, 2011 15:25
autor: ksenon
spawacz pisze: i sprezyna w przyspieszaczu jest twarda i dlatego musi byc kat opóźniony proste,
Tak renia ...988,jak i asv,agr,alh,afn,avg itd mają identyczne sprężyny przestawiacza 1 464 619 938,nawet pompa 0 460 414 987 ma taką samą.
Gdyby była twardsza,to nie było by tendencji do tak znacznego wyprzedzania kąta,tylko do jego opóźniania.
Dlaczego?
Otóż przestawiacz miałby problem z odpowiednio szybkim wprowadzeniem kosza w ruch,a to dlatego,że twardsza sprężyna stawia większe opory.
N 109 reguluje przestawiaczem za pomocą ciśnienia paliwa.
Jeżeli przy stałym,wynikającym z przelicznika ciśnieniu dasz twardszą sprężynę,to kąt będzie za słabo przyśpieszany,a Ty takiego zjawiska nie masz.
U Ciebie kąt z racji beznadziejnej,nie dość,że niższej jak w asv de 110,to jeszcze o innej charakterystyce krzywki,fali jest najzwyczajniej dużo bardziej wyprzedzany.
Tak,jak pisałem,przy seryjnej wartości z takim opóźnieniem w tdi timing jeszcze n 109 to wysteruje,ale już przy zwiększonym stopniu wyprzedzenia będzie znacznie ciekawiej :jezor: .
No chyba,że tuner wyprzedzi Ci kąt o 10 stopni,ale wtedy poza kupą dymu nic więcej nie ugrasz.
spawacz pisze: sprezyna w przyspieszaczu jest twarda i dlatego musi byc kat opóźniony proste,
Jak wspomniałem,gdyby tak było,to musiałbyś go przyśpieszać,a nie opóźniać :hmm: .
Jeszcze na temat zasady działania pomp i timingów musisz trochę poczytać :pub: .
Gdybyś wiedział,co i jak,to byś nigdy de 185 nie wsadził,ale od czego jest forum.
Ta fala najzwyczajniej kradnie Ci cenne stopnie wyprzedzenia kąta wtrysku,których przy sofcie raczej nie odzyskasz.
A jeżeli wkładałeś ją licząc na większe przyrosty,to popełniłeś błąd,jest niższa jak de 110,a to w przypadku 11'tki duży minus.
Zwłaszcza przy finalnym strojeniu.
Pozdrawiam.

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: śr lis 16, 2011 20:03
autor: spawacz
Zawsze mozna "zmanipulowac" cisnienie w pompie lub, miec ch-ke falki z ori stera to to az takie trudne nie bedzie.

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: śr lis 16, 2011 22:46
autor: ksenon
spawacz,zmanipulować to można wyniki wyborów na Białorusi,nie ciśnienie.
Zabawa z ciśnieniem paliwa w pompie tylko pod nadzorem manometru,tylko.
W Twoim przypadku zabawa z ciśnieniami niewiele da,bo masz nieodpowiednią falę.
Zwiększenie ciśnienia,bo tylko to możesz zrobić,spowoduje jeszcze większe wyprzedzenie kąta,więc zabraknie Ci już regulacji na fasolkach.
Zmniejszenie natomiast,poprzez wymianę zaworków,może spowodować straty,które odczujesz zarówno na drodze,jak i zauważysz na hamowni.
Ale jak widzę,jesteś mówiąc ładnie "niereformowalny",więc rób co chcesz.
Pozdrawiam i powodzenia życzę.

Aaa,nie zapomnij pochwalić się wynikiem po strojeniu,chętnie popatrzę,być może Tobie pierwszemu uda się to,czego inni dokonać nie mogli :pub: .

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: śr lis 16, 2011 23:13
autor: voodi22
witam mam pytanie pod tłoczkoroździelacz z renaulta fala z AFN bedzie odpowiednia czy lepiej szukac or od 11 VW (dawca pompa z AFN ori)

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: śr lis 16, 2011 23:43
autor: JohnyWalker
Fala de110 z afn to jedna z lepszych pod tłok 11,a najlepiej jakbyś kupił de143 to wtedy można wydajnością przegonić ori z ahh,ale taka fala nowa to koszt 550złotych bądź szukać używki:)

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: czw lis 17, 2011 11:15
autor: tomek08
Witam,
ksenon pisze:Masakra,amorki wymień,bo już nie trzymają,skoro podskakuje.
, 10.11.2011r. byłem na przeglądzie i nic na temat amorków chłopak nie powiedział.
ksenon pisze:Aaa i zapomniałeś dodać,że z pedałem gazu w podłodze,przy wyprzedzaniu i max.boost
,
Jak byś mi to z ust wyjął :bigok: .
Pozdrawiam.

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: czw lis 17, 2011 16:48
autor: fusse
co do amorów to daruj sobie opinie osob pracujacych na stacjach, oni nie maja pojecia o samochodach.

Pompa 11 orginal Reno czy przerobka ASV???

: czw lis 17, 2011 19:38
autor: spawacz
Ksenon niech strace :P przez swoja "niereformowalność" .