Strona 6 z 7

Re: Zamiana martwego ASZ na BLT

: ndz cze 08, 2014 12:30
autor: paulinka646
Nikt nie doradzi? :smirk:

Zamiana martwego ASZ na BLT

: ndz cze 08, 2014 12:45
autor: -michau-
BLT trochę więcej ogłoszeń niż BTB i rocznikowo będzie młodszy. Cenowo podobnie.

Gdybym miał taką sytuację pomyślałbym nad czymś takim http://allegro.pl/silnik-seat-ibiza-cup ... 31657.html" onclick="window.open(this.href);return false; :satan:

Zamiana martwego ASZ na BLT

: ndz cze 08, 2014 13:38
autor: paulinka646
dzieki Michau za odpowiedz i za linka :bigok: .no o tym silniku tez myslałem.a co powiesz o tym silniku z mojego linka?Dzwonilem do Goscia i w sumie go zaklepałem ale wole sie dowiedziec czy bedzie pasował i czy jest dobry zamiast mojego ARL-A.
http://allegro.pl/btb-vw-silnik-1-9-tdi ... 00204.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Zamiana martwego ASZ na BLT

: pn cze 09, 2014 12:44
autor: xander_88
paulinka646, ja bym szukał jak najswierzszej samej głowicy :) , kolega niedawno wychaczył z 2009r ( nie wiem sam co jeszcze wtedy wychodzilo 105 albo 101 koni) za 100 zl :) i wstawił właśnie do ARLa
Sharan i 115 tys przebiegu, bądzmy realistami ;)
pozdro

Zamiana martwego ASZ na BLT

: pn cze 09, 2014 20:34
autor: Detektor
xander_88 pisze:paulinka646, ja bym szukał jak najswierzszej samej głowicy , kolega niedawno wychaczył z 2009r ( nie wiem sam co jeszcze wtedy wychodzilo 105 albo 101 koni) za 100 zl i wstawił właśnie do ARLa
i to jest najlepsza i zarazem najtansza opcja a jeszcze jak ktoś ma choć trochę pojęcia to samemu
wymieni i za grosze ma znowu jezdzace fajne auto.

Zamiana martwego ASZ na BLT

: pn cze 09, 2014 21:19
autor: paulinka646
co do remontu to robiłbym sam.a słupka szukam dlatego,ze padła głowica prawdopodobnie przez to ze padła turbina i przez brak smarowania.w smoku od pompy oleju jest pełno opiłków metalu.tłok na 1 cylindrze ma odbicia,kompresja po 28 na 1-3 i 31 na 4 cylindrze.niestety nie mierzyłem cisnienia oleju przed demontażem głowicy.na gładzi cylindrów brak rys.ale co mi sie nie podoba to to ze blok był klejony jakims Poxipolem czy kij wie czym i poprostu niechce tekiej rzeżby..a po zamontowaniu nowej głowy okazało by sie ze pompa oleju do smietnika i trzeba szukac nowej.

Zamiana martwego ASZ na BLT

: pn cze 09, 2014 21:38
autor: paulinka646
A co myslicie o tym? http://allegro.pl/show_item.php?item=4276585859" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Zamiana martwego ASZ na BLT

: wt cze 10, 2014 18:35
autor: Detektor
paulinka646 pisze:A co myslicie o tym? http://allegro.pl/show_item.php?item=4276585859" onclick="window.open(this.href);return false;
Polecam, zadzwoń do gościa zapytaj który to rok tego silnika, zbij jeszcze cenę i kupuj.
Było by dobrze gdybyś doprosil się goscia żeby Ci wyslal foto z nr. tego silnika .

Re: Zamiana martwego ASZ na BLT

: wt cze 10, 2014 20:21
autor: paulinka646
pisalem do Niego odnosnie fotki i gwarancji i odpisał-Cytuje ( gwarancja na piśmie oraz dokument zakupu będą dołączone
a co do kodu silnika, to proszę zaufać profesjonalnemu sprzedawcy - to jest silnik BLT - nie trzeba tego po nas potwierdzać ).Tyle w temacie odnosnie tego słupka.co do ceny to zadzwonie i zbacze ile da sie zbic.

Zamiana martwego ASZ na BLT

: wt cze 10, 2014 21:06
autor: Detektor
Nie chodziło mi o kod silnika tylko o jego nr. ktory jest obok kodu chociażby na wlepie na oslonie rozrządu.
Ogladalem dokladnie to foto ale jest zrobione w kiepskiej rozdzielczości i malo widać. Jedyne co udało mi sie
wypatrzeć to to ze na odlewie jest made in germany a nie poland a to już duzy plus dla niego.

Zamiana martwego ASZ na BLT

: wt cze 10, 2014 22:45
autor: paulinka646
aha rozumiem..w takim razie zadzwonie do goscia jutro rano i powiem Mu zeby podał mi ten numer i rok silnika i zobaczymy co z tego wyjdzie

Re: Zamiana martwego ASZ na BLT

: śr cze 11, 2014 20:33
autor: paulinka646
kupiłem ten silnik z linka.dzisiaj byłem go odebrac.po powrocie zdemontowałem pokrywe rozrządu zeby zobaczyc co i jak i powiem Wam ze silnik bez wycieków,normalnie zalany olejem,wałek rozrządu w super stanie bez przetarc,gniazda pompek bez zadnych rys,koniki tak samo,na głowicy pisze Made in Germany.wszystko spiete rozrządem.silnik goły słupek z podstawą filtra oleju.zaraz przesle fotke pokrywy rozrządu.na bloku pisze BLT i numer ale nie miałem jak zrobic fotki.mam do niego gwarancje na pismie na 30dni...
ROK niby 2006.Obrazek

Zamiana martwego ASZ na BLT

: czw cze 12, 2014 21:29
autor: Detektor
paulinka646 pisze:ROK niby 2006.
Niby czy na pewno ? Na bloku silnika tam gdzie jest odlany napis "made in germany " z jego prawej strony jest
odlane koło w którym sa odlane liczby ,ta największa w srodku to rok produkcji. Daj znać jaka tam jest cyferka :hmm:
ale po numerze silnika wychodzi ze faktycznie 2006r.

Zamiana martwego ASZ na BLT

: pt cze 13, 2014 20:26
autor: paulinka646
co do cyferki to dzisiaj sprawdzilem i widnieje 6 mam foto,ale slabej jakosciObrazek