MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

edek111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt gru 28, 2012 18:28
Lokalizacja: Zukowo . trójmiasto

MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Post autor: edek111 » śr mar 27, 2013 21:04

Witam mam pytanie da się podnieść moc w 1.9 TDI 90 ps samemu bez ingerencji w komputer ?? Dodam że silnik jest w MK2



zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Post autor: zgredd » czw mar 28, 2013 13:24

Tak musisz założyć większe wtryski lub większą pompę wtryskową.



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Post autor: EnejVW » czw mar 28, 2013 14:32

edziu111, viewtopic.php?f=82&t=80749" onclick="window.open(this.href);return false;



edek111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt gru 28, 2012 18:28
Lokalizacja: Zukowo . trójmiasto

MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Post autor: edek111 » czw mar 28, 2013 21:51

od 2.5 TDI 150 koni wystarczą ??



Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Post autor: EnejVW » czw mar 28, 2013 22:30

No właśnie w tdi jest ten mały problem że chodź byś miał pompę 14mm wtryski 260tki i turbo ze scani, to i tak nie będzie to jeździło tak jak powinno bo komp tego nie ogarnie, pewnie przybędzie kilka km ale może zacząć kopcić itp, jak już coś robić z tdi to i tak jechać to zwirusować :helm:



Awatar użytkownika
jackdaniel1125
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr cze 10, 2009 08:19
Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
Kontakt:

MK2 1,6 td swap na 1,9 TDI !z 90km

Post autor: jackdaniel1125 » pt maja 03, 2013 23:06

Siema.
Słuchajcie jestem w trakcie swapa na 1.9tdi ARL w mk2.Jest to już drugi swap tego silnika jak i wiązki więc jest troche namieszane w elektryce ale do rzeczy
Auto nie chciało odpalać na początku po podaniu prądu na zaworek wszystko niby działa poprawnie.Ale musialem pociągnąć prąd po stacyjce do zaworka żeby można było nim jeździć.Reaguje na pedał gazu.Nie pali się kontrolka od świec żarowych przy uruchomieniu silnika, mam nie podłączone czujniki hamulca.Ale najgorsze jest to że przez chwile turbina pompuje a później jak by się odłączała(nie czuć żeby puchły węże) i jedzie jak zwykłe sdi.Nie czuć powera.Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?Ecu wchodzi w tryb awaryjny?Jutro będę podłączał pod VAG-a.A i jeśli można by było to w jakie piny w Ecu sie wpiąć żeby podłączyć złącze diagnostyczne?


http://vagszczytno.vgh.pl/forum/index.php

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=399933&p=4881165#p4881165

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości