Strona 6 z 10

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: pn kwie 01, 2013 12:48
autor: Przemula
Yaro > nowe rury czyli włożyłeś takie jak są w ori o śred 55mm ??? i zakończyłeś w okolicach tylnej belki ? i nie wali do środka spalinami , bo diesel bez kata i ostatniego tłumnika wydaje mi się że będzie więcej kopcił . Jakoś nie moge sobie wyobrazić dzwięku diesla bez kata i żadnego tłumnika :P moze i u siebie takiego moda zrobie .

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: pn kwie 01, 2013 13:59
autor: Yaro1981
dżwięk na wolnych obrotach jak traktor ale nie ma tragedii mi odpowiada tak rura 55 zakończyłem przed belką nic nie wali do środka

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: śr kwie 10, 2013 18:53
autor: szczuru92
Hej :)
Orientuje się ktoś ile potrzebuję materiału na kompletny przelotowy układ wydechowy? Golfik AHF 3 drzwiowy o ile to ma jakieś znaczenie :)
Pytam ponieważ noszę się z zamiarem zrobienia całego przelotu myślę że DP 2,75"-3" a reszta 2,5" .

Pozdrawiam :)

Re: Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: śr kwie 10, 2013 18:59
autor: simon83
kolego do kanału i metrówką zmierz sobie cały wydech :D wtedy będziesz wiedział ile materiału

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: czw wrz 19, 2013 21:07
autor: Przemcioo
Trochę odgrzeje, ale nie chce zakładać nowego tematu. Jeśli wytnę środkowy tłumik zmieni się coś? Kata nie mam, AJM 115, pompowtrysk

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: czw wrz 19, 2013 23:30
autor: paja
Przemcioo, trochę się oczywiście zmieni

Re: Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: sob paź 05, 2013 20:24
autor: speckom
Przemcioo pisze:Trochę odgrzeje, ale nie chce zakładać nowego tematu. Jeśli wytnę środkowy tłumik zmieni się coś? Kata nie mam, AJM 115, pompowtrysk
wytnj wszystko i zrób total przelot ,co tam bedziesz sobie żałował pare km przybedzie ,ale jedz to gdzieś zgrać ,no i przy wciskaniu pedału gazu zatkaj uszy :p

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: czw paź 10, 2013 15:12
autor: IksDe
Zdanie moje i kilku osób naprawdę znających się na rzeczy: do 200KM w TDI wystarcza spokojnie seryjny wydech, ew. pozbawiony katalizatora. :bigok:
Więc nie ma sensu w 1Z, ASV czy AFN'ie po samym programie wycinać od razu wszystkich tłumików i robić wydechu 3 calowego, bo poza obniżeniem komfortu jazdy nie ma to większego wpływu na osiągi :grin:
No ale jak kto lubi :jezor:

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: ndz sty 18, 2015 22:33
autor: Marcin TDI
zrobię mały odkop :hmm: ktoś zauważył na przelotowym wydechu większe spalanie ? U mnie jest rura od początku do końca

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: pn sty 19, 2015 14:31
autor: stefano189
żadnego większego spalania. :D

za to turbulum wczesniej wstaje. Mam 2,75" od turbiny do zderzaka, bez żadnego tłumika.

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: pn sty 19, 2015 14:37
autor: Marcin TDI
kurna ,a mi zaczął więcej żłopać. Na przelocie inna jazda :helm:

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: pn sty 19, 2015 14:43
autor: stefano189
nie wierzę że to od wydechu. Sam sobie spawałem kilka różnych kombinacji w wydechu, i jedyna róznica była we wstawaniu turbo i w logach. Spalanie w trasie i mieście bez zmian.

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: pn sty 19, 2015 14:49
autor: Marcin TDI
palił 5l,a teraz ponad 6 po wycięciu kata i na przelocie. Muszę kogoś dorwać z vagiem i porobić logi,sprawdzić kąt wtrysku i dawkę ,bo coś tu nie halo.

Przelotowy tlumik i koncowy wydech sportowy

: sob lut 28, 2015 01:08
autor: nanon
Witam a jak sprawa ma sie w afn 110 zostawic koncowy ori czy moze sama rura ? jak z halasem i czy jesli zostawie ori koncowy bedzie ten charakterystyczny dzwiek jak na pelnym przelocie tzn.puff :)?