Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
_jarcyk_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw cze 11, 2009 20:40
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: _jarcyk_ » czw paź 01, 2009 12:09

sheriffg pisze:
_jarcyk_ pisze:od 1z czy od 16v?
a one nie sa czasem takie same niech ktoś obada w etce :bajer:
Raczej nie są...

"1. Koło zamachowe: potrzebujesz od poprzecznych 1Z o numerze VW 028 105 269 B lub od ABF (2.0 16V Golf III GTI 150 KM), 9A (2.0 16V 136 KM), PG (G60) o numerze VW 037 105 273C."

fragment postu z forum seat-ibiza.pl

Twoje koło ma symbol silników: ABF, 9A i PG a 1Z ma inny symbol więc musi się czymś różnić ;) Właśnie dlatego pytam bo mam możliwość kupienia jednego jak i drugiego koła i nie wiem na które się zdecydować. Druga sprawa to taka, że jeżeli konstruktor montował w golfie III tdi koła cięższe niż w golfie III 2.0 16v to miało to odgrywać jakąś role.

A co Wy o tym sądzicie???
Ostatnio zmieniony czw paź 01, 2009 12:25 przez _jarcyk_, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
sheriffg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: wt lis 29, 2005 13:17
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: sheriffg » czw paź 01, 2009 16:38

cos wode lejesz ja mam VW 037 105 273C. i sam je odkręcałem od tdi 1z na szrocie tylko nie wiem z czego był ten silnik z glolfa 3 czy passat b4


Audi_Sportback

Awatar użytkownika
_jarcyk_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw cze 11, 2009 20:40
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: _jarcyk_ » czw paź 01, 2009 19:24

Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie więc nie chcę się sprzeczać ;) Zacytowałem tylko to co wyczytałem a z cytatu wynika to co wynika. Słuchaj a możesz dać mi jakieś namiary na ten szrot??? Bo szukałem w Olsztynie no i krucho z kołami, z Allegro za bardzo nie chcę bo wole widzieć dokładnie to co kupuję a do Nidzicy mam niedaleko ;)

I pytanie odnośnie twojego koła, nalot po starej tarczy usunąłeś papierem ściernym???

[ Dodano: 04 Paź 2009 14:16 ]
sheriffg Zwracam honor ;) Kupiłem koło od 1Z i okazuje się, że jest o tym samym numerze co to twoje. Zamówiłem komplet sprzęgłowy od g60 (LUK za 400zł) no i jutro lub pojutrze będę montował :grin: Zobaczymy jak to będzie działać. Śrubki wziąłem stare te od docisku i od koła zamachowego bo w sumie po co nowe jak te są dobre.
Na koniec taka mała ciekawostka ;) Koło zamachowe jest lżejsze o blisko 0,6 kg od dwumasa.



Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » śr paź 07, 2009 20:10

co do roznicy w tych kololach to podobno to od 1z jest najciezsze, a od abf i g60 jest lzeszjsze



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » śr paź 07, 2009 21:35

jaki komplet luka czy sacha lepszy i gdzie kupic? Nasze wszechstronne allegro czy jakis sprawdzony sklep. Ktory jednomas lepszy lzejszy czy ten ciezszy z 1Z a moze bez roznicy?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
sheriffg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: wt lis 29, 2005 13:17
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: sheriffg » czw paź 08, 2009 08:12

ludzie pomyślcie troche zanim coś napiszecie luk czy sachs podobno w 1 fabryce są składane czasami w pudełku od sachsa jest luk pytałem w sprawdzonym sklepie jak chcesz sachs to se kup i przepłać te 100 zł za firme a co do jednomasu z 1z czy z abf to i tak nikt ci nie odpowie bo by musiał oba sprawdzić śruby są w tym poście chyba z 5 razy wypisane jakie numery
dzidzion pisze:jakie czesci beda potrzebne do wymiany dwumasa na jednomas....silnik AFN
czytaj temat od 1 strony


Audi_Sportback

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » czw paź 08, 2009 21:15

sheriffg, spoko nei wszyscy wiedza ze sa skladane w 1 fabryce nie ma sie co denerwowac :bigok: Teraz wiem ze musze zakupic zestaw luka. Co do kola to latwiej bedzie znalesc od 1Z wiec pewnie padnie na nie.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
sheriffg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: wt lis 29, 2005 13:17
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: sheriffg » pt paź 09, 2009 08:33

spoko wiadomo że tdi jest więcej jak abf i g60 razem wziętych :bigok:
a i jeszcze jedno jak ktos wymieni sobie ten 2 mas na jednomas niech napisze w tym temacie jak mu sie na tym smiga :mk3:


Audi_Sportback

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » pn paź 12, 2009 21:04

dostale mwlasnie wiadomosc od kolegi z forum ze ma takie kolo zdemontowane z mk3 tdi nr 037 105 273C wraz ze srubami wiec chyba juz mam zostajke tlyko zestaw sprzegla g60 luk hehe.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
_jarcyk_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw cze 11, 2009 20:40
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: _jarcyk_ » wt paź 13, 2009 18:52

Ja już jestem po wymianie i jestem w pełni zadowolony z zestawu :grin: Tarcza, docisk i łożysko LUK, myślałem o sachs-ie, ale się rozmyśliłem bo tak jak kolega sheriffg pisał te zestawy różnią się tylko ceną, więc po co przepłacać :bigok: Jeżeli ktoś ma zamiar zmieniać sprzęgło to od razu niech pomyśli o uszczelniaczu na wał, żeby później nie musiał drugi raz rozkręcać samochodu ja zacznie olej lecieć ;)

P.S Kolego czajaa22 Jak bierzesz koło ze śrubami do wału to od razu poproś o te do docisku bo pasują i nie będziesz musiał jeździć po serwisach i kupować nowych ;)
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 18:55 przez _jarcyk_, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » ndz paź 18, 2009 22:36

Slyszal moze ktos cos o sprzeglach firmy F1 RACING ?



Magic-Cookie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pn sie 21, 2006 16:05
Lokalizacja: PK/PPL
Kontakt:

Post autor: Magic-Cookie » pt paź 23, 2009 16:03

_jarcyk_ pisze:Ja już jestem po wymianie i jestem w pełni zadowolony z zestawu :grin: Tarcza, docisk i łożysko LUK, myślałem o sachs-ie, ale się rozmyśliłem bo tak jak kolega sheriffg pisał te zestawy różnią się tylko ceną, więc po co przepłacać :bigok:
nie wiem jak to zrobiliście ale u mnie LUK nie chciał podejść :) środkowa część tarczy wysunięta była z jednej i z drugiej strony i jak ją włożyłem to dotykała do śrub, natomiast SACHS ma jedną stronę płaską i podchodzi idealnie. Jestem bardzo zadowolony, wszystko świetnie chodzi, zrobiłem już dobre 5tys km. aktualny setup 155/360 :)

komplet sachsa kupiłem taniej niż LUka :)


ASV + gt22,11,230,2.5",FMIC itd

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » pt paź 23, 2009 18:58

Hmm no to teraz niech ktos to potwierdzi bo wlasnie stoje przed faktem zakupu sprzegla LUKa.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
sheriffg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: wt lis 29, 2005 13:17
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: sheriffg » sob paź 24, 2009 16:25

czajaa22 pisze:Hmm no to teraz niech ktos to potwierdzi bo wlasnie stoje przed faktem zakupu sprzegla LUKa.
czytaj temat mam LUKA i nie miałem żadnych problemów PLUG&PLAY


Audi_Sportback

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości