kręcenie TDI 110KM, 2 opcje do rozpatrzenia

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 03, 2009 14:57

SToRM pisze:Roznica miedzy pierwszym a ostatnim max 4 KM
in plus czy in minus ?



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » wt lut 03, 2009 16:55

cowboy pisze:in plus czy in minus ?
Tzn im dluzej hamowane bylo, tym mniej kucy :)
Wynik 155 czy 156 KM jest z ostatniego pomiaru, juz baaaaardzo goraco w dolocie - dlatego taki podaje.
Pierwsze dwa pomiary dawaly cos ponad 160 KM - totalno zimno w dolocie - z tym ze uysy sprawdzal jeszcze w miedzyczasie cos w sofcie, wiec nie moge powiedziec ze napewno to wynik jakie auto na ma zimnym dolocie.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 03, 2009 17:04

SToRM pisze:Wynik 155 czy 156 KM jest z ostatniego pomiaru, juz baaaaardzo goraco w dolocie - dlatego taki podaje.
Pierwsze dwa pomiary dawaly cos ponad 160 KM - totalno zimno w dolocie - z tym ze uysy sprawdzal jeszcze w miedzyczasie cos w sofcie, wiec nie moge powiedziec ze napewno to wynik jakie auto na ma zimnym dolocie.
no widzisz, to juz wiesz czego możesz oczekiwać po założeniu FMIC-a i kolektora ssącego z 130/150 PD :)

na drodze w upalne dni będzie to odczuwalne ! bo rozpędzanie auta do 170km/h to jednak nie trwa 10-12 sekund jak pomiar na inercji ;)
SToRM pisze:FMIC na hamowni koni Ci nie doda i ma sie on nijak do wyniku imho
SToRM pisze:im dluzej hamowane bylo, tym mniej kucy :)
? :)
Ostatnio zmieniony wt lut 03, 2009 17:08 przez cowboy, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » wt lut 03, 2009 17:07

W upaly nie jezdzilem, okazji nie bylo.. Za to temperatury w okolicach 20 stopni + jakies wyscigi na 1/4 (kilka biegow, bez zdazenia wystudzenia maszynerii) nie owocowaly w jakies starszny puchniecia auta. Po calych modach przejechalem narazie 10 000 km - i narazie jest git :)
Zreszta to i tak nie wazne, bo kompletuje juz caly uklad IC z ARL'a i przed upalami napewno zdarze to wsadzic :)
Ostatnio zmieniony wt lut 03, 2009 17:08 przez SToRM, łącznie zmieniany 1 raz.



Mekto
-
-
Posty: 530
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 21:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Mekto » śr lut 04, 2009 22:53

SToRM pisze:U mnie 216 , turbo hybryda, 1,45 bara i wogole dymu nie mam zasadzie - niektore seryjne motory bardziej przykapcaja...Tyle ze i wynik nie jakis rewelacyjny - 156 kuca tez
Podobne zestawienie w AVG dało mi 173 PS i 350 Nm (zdjęty moment). Pompa seryjna i ori icek. Ale szykuję FMIC bo się ugotuje silnik.
Ostatnio zmieniony śr lut 04, 2009 22:57 przez Mekto, łącznie zmieniany 1 raz.



TOMItdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw gru 27, 2007 04:25
Lokalizacja: Police-Szczecin

Post autor: TOMItdi » śr kwie 29, 2009 19:55

Ja mam silnik AHU+wtryski ASV(końcówki 216)turbo AWX/ARL pompa ori 11mm na seryjnym programie od 110KM przy doładowaniu 1.1 bar. wyszło na hamowni 149KM i 324Nm,na takie graty to niestety mało ale musze IC zrobić ;(



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » śr kwie 29, 2009 20:20

TOMItdi pisze:na seryjnym programie
???


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » śr kwie 29, 2009 21:31

Chodziło mu chyba o komputer od 110tki z seryjnym softem,albo wgrany seryjny program od takiego autka.
Jak na takie graty,bez strojenia,to niezły wynik.
Seryjnie 110tka dmucha bodajże 0.95 bara.
Czyli po wtryskach wydajność wzrosła o 0.15 bara.
U mnie było podobnie.Tyle tylko,że ja miałem wtedy UNT 15 i po wtryskach jej wydajność wzrosła o 0.1 bara.
Dmuchnąć teraz tylko turbinką,dolać tu i uwdzie paliwka i 180 musi być,pod warunkiem,że coolerka zmienisz.
Ostatnio zmieniony śr kwie 29, 2009 21:38 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
PvD
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 11:09
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: PvD » pt maja 08, 2009 19:41

Może pytanko z innej beczki ale na temat.
Posiadam golfa IV silnik AHF po programie i wtryskach 216 .
Niby wszystko ok golfik ma ładnego kopa , lecz spodziewałem się po tych operacjach nieco więcej bo gdy zmierzyłem mu czas do setki to wychodzi marne 9,5 sek(felga 18"), a czytając forum napotkałem się z wieloma autami o lepszych osiągach a o mniejszej mocy seryjnej np 90 konnych, czy co jest nie tak z moim egzemplarzem czy to po prostu moje odczucia. (dodam że auto nie było hamowane)



Yacko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob lip 07, 2007 13:43
Lokalizacja: Kujawy

Post autor: Yacko » pt maja 08, 2009 20:53

PvD pisze:Może pytanko z innej beczki ale na temat.
Posiadam golfa IV silnik AHF po programie i wtryskach 216 .
Niby wszystko ok golfik ma ładnego kopa , lecz spodziewałem się po tych operacjach nieco więcej bo gdy zmierzyłem mu czas do setki to wychodzi marne 9,5 sek(felga 18"), a czytając forum napotkałem się z wieloma autami o lepszych osiągach a o mniejszej mocy seryjnej np 90 konnych, czy co jest nie tak z moim egzemplarzem czy to po prostu moje odczucia. (dodam że auto nie było hamowane)
Na 18" sporo tracisz w porównaniu z ori 15". Po drugie na 99% masz wiekszą średnicę koła z oponą, więc licznik moze Ci zaniżać i w rzeczywistości tą setkę pewnie masz wcześniej niz licznik wskazuje.



Awatar użytkownika
PvD
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 11:09
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: PvD » sob maja 09, 2009 21:50

Yacko pisze:Na 18" sporo tracisz w porównaniu z ori 15". Po drugie na 99% masz wiekszą średnicę koła z oponą, więc licznik moze Ci zaniżać i w rzeczywistości tą setkę pewnie masz wcześniej niz licznik wskazuje.
No napewno sporo tracę na feldze 18", lecz sprawdzałem prędkość z gsp i jest prawie idealna =/- 3 km/h różnicy także wątpie aby licznik przekłamywał. Chyba trzeba będzie zmienić na mniejszą felgę żeby poprawić osiągi :)



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » ndz maja 10, 2009 00:25

tak czytam tutaj i czytam i nie moge sie nadziwic. ciekawe ile u mnie po grubszych modach wypluje hamownia. Wtryski 230, turbo arl, FIMC, i strojenie tego wszystkiego w firmie rob555 Tune-up. Ciekawe ile moj dwumas wytrzyma rob mowil ze ja ksie boje o dwumas to narazie moze zjechac z momentu a wy co o tym sadzicie bo kaski na jednomas i sprzeglo od vry brak. Drugie ptanie czy po takich modach po uplywie tygodnia jesli nei ebdzie sie nic dzialo bezpiecznie bedzie wyruszyc w dluga trase?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz maja 10, 2009 11:19

czajaa22 pisze:rob mowil ze ja ksie boje o dwumas to narazie moze zjechac z momentu a wy co o tym sadzicie
Pogadaj z nim niech Ci zrobi dwa programy.Istnieje taka możliwość.
Jeden z mniejszym,a drugi z większym momentem.
Zmiana programów,to tylko kwestia podłączenia vaga i zmiany kodowania sterownika.
Wtedy zobaczysz,jak sobie sprzęgło radzi,na jednym i drugim.
Tylko teraz kwestia ceny,bo znając życie,to pewnie sobie podwójnie policzy.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » ndz maja 10, 2009 18:38

sagon pisze:
czajaa22 pisze:rob mowil ze ja ksie boje o dwumas to narazie moze zjechac z momentu a wy co o tym sadzicie
Pogadaj z nim niech Ci zrobi dwa programy.Istnieje taka możliwość.
Jeden z mniejszym,a drugi z większym momentem.
Zmiana programów,to tylko kwestia podłączenia vaga i zmiany kodowania sterownika.
Wtedy zobaczysz,jak sobie sprzęgło radzi,na jednym i drugim.
Tylko teraz kwestia ceny,bo znając życie,to pewnie sobie podwójnie policzy.
Dobry pomysl ale kasy juz brak wszystko naraz zaku[ilem wiec duzo mnie to kosztowalo a jeszcze strojenie i wsadzenie tego wszystkiego. Rozmawialem z robem i mowil ze troche ogranicze moment i powinno byc ok a jak juz bede mial kase na sprzeglo to mozna zawsze podniesc moment a moze nawet wstawic pompe 11 i stuknie 190 kucy hehe ale to juz extreme. Powiedz mi jeszcze czy jak po takich modach wyrusze w trase nei ebdzie zadnych problemow bo mnie bedzie czekac sporo trasa okolo 2000 km? Do testow bede mial tylko tydzien w sumie no i to co rob bedzie testowal.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości