Strona 6 z 6

zmiana na wieksze turbo

: wt gru 15, 2015 19:49
autor: -michau-
też właśnie myślałem o gtb17, ale różnica w cenie do gtb20 znikoma więc... :satan:

korekcje pompek nawet ok, ale to nie przesądza, za to bipy mam wysokie że heeeeej :kac:
będzie i czyszczenie pompek na myjce, nowe oringi i ogólnie zobaczymy na wiosnę co z tego wyjdzie,

dzięki pozdro

zmiana na wieksze turbo

: wt gru 15, 2015 20:53
autor: wesol
puki c nie ma co panikowac. jak wyjdzie tak wyjdzie. jednemu peka prawie 250 koni a drugiemu nie dobija do 200 wiec widac bywa roznie. Ale puki co nie panikuj bo ani bipy ani korekcje tez nie swaidcza o niczym. Oczewiscie jak korekcje sa masakryczne to oczewiscie nic z teog nei bedzie ale jak sa wrecz idealne to tez nei znaczy ze pompki są och ech. To tylko korekcje jakie musi wykonywac ECM by silnik orwniutko chodzil a nie wydajnosc wtryskiwaczy. Jednomas założyles czy bedziesz zakladał?? Ja tam juz mam w piwnicy drugi nednomas i tez wyladuje w golfie ASZ u żony. Mimo ze tylko soft jest zrobiony ale agresywny bo takie bylo życzenie. Jednakze prawdopodobnie wyladuje tam turbo GT2052 bo nie mysle tam dawac jakiejs wielkiej suszary. Auto i tak wydaje mi sie ze na tyle zapina ze nie widze sensu wiecej. co innego w tej wielkiej budzie - ta kamienica to powinna miec ze 200 koni na starcie.
Spoko bede kibicował.

zmiana na wieksze turbo

: wt gru 15, 2015 21:02
autor: -michau-
Mam nowy zestaw 2m założony ok. 10 tys. km temu.

zmiana na wieksze turbo

: wt gru 15, 2015 23:21
autor: wesol
mimo to nie wróze mu za dlugo na takim wyniku.

Re: zmiana na wieksze turbo

: śr gru 16, 2015 19:05
autor: wesol
-michau- pisze:Myśląc przyszłościowo, jakbym chciał na wiosnę włożyć gtb do mojego arl'a, to zostawić fmic który jest 550x180x65 czy zrobić podmiankę na 550x230x65?

Tak jeszcze zauwazylem Ze kolega una sna forum sprzedaj FMIC i podaje tak:
wymiary rdzenia:550x140x65mm 259zł (700x165x65mm-całkowite) wylot/wlot 57mm 350KM
wymiary rdzenia:550x180x65mm 289zł (700x205x65mm-całkowite) wlot/wylot 57mm 400KM

Ma jeszcze ten 230 mm to jzu nie wiem na jaka to moc na 450 chyba lekko.

Re: zmiana na wieksze turbo

: czw gru 17, 2015 07:24
autor: Baryla
wesol pisze:
-michau- pisze:Myśląc przyszłościowo, jakbym chciał na wiosnę włożyć gtb do mojego arl'a, to zostawić fmic który jest 550x180x65 czy zrobić podmiankę na 550x230x65?

Tak jeszcze zauwazylem Ze kolega una sna forum sprzedaj FMIC i podaje tak:
wymiary rdzenia:550x140x65mm 259zł (700x165x65mm-całkowite) wylot/wlot 57mm 350KM
wymiary rdzenia:550x180x65mm 289zł (700x205x65mm-całkowite) wlot/wylot 57mm 400KM

Ma jeszcze ten 230 mm to jzu nie wiem na jaka to moc na 450 chyba lekko.
Te moce to z d**y wziete :) moze w benzynie sie sprawdza, ale w dieslu 550x180 w lato przy 250+ temp w dolocie dobija nawet do 80stopni.

zmiana na wieksze turbo

: czw gru 17, 2015 07:42
autor: wesol
Pewnei to beny dotyczy to fakt ale troszke daje obraz ze nie ma potrzeby przesadzac z IC. JEst MAP w dolocie to bedzie widac jakajest temp wiec nie widze problemu.

Re: zmiana na wieksze turbo

: pt gru 18, 2015 20:36
autor: spawacz
TEn 550x140 posral sie w 1.8 T przy nieco ponad 240KM ,ten 2 na 280 max, wiec moce na jakie przewidziane sa te IC z :ass: . 600x300 w granicy 320KM dla D bena ok 350.

zmiana na wieksze turbo

: sob gru 19, 2015 11:29
autor: wesol
duzo tez zalezy od innych czynnikow. Rodzaj turbo tez ma znaczenia jedno bedzie sie grzalo mocno a drugie juz niekoneicznie. A t z kolei skutkuje tez tym jaka temperature w dolocie potem mozna uzyskać. Wydech tez ma znaczenie. Pepszy flow przez wydech i turbo i juz masz troszke mniej w dolocie.

zmiana na wieksze turbo

: ndz gru 20, 2015 09:37
autor: spawacz
Ja napisalem o autach ktore nie byly seryjne ,no ale odnosnie wlasnie turbo - jej wielkosci , np przy hybrydzie GT17/20 , a ori GT20 roznica byla az 10 do 12st. na tym samy odcinku w podobnej temp. Mamy 3 takie podobne auta , takie same IC /wtryski /pompy/wydech , roznica byla w turbinie , i mocy czyli 187 i 189KM , ale to z GT20 nie puchlo tak no i oprocz tyvch 2KM bylo 20NM wiecej , przy bardzo podobniej a nawet praktycznie identycznej nastawie. Przy wiekszej turbnie jak GT25 bo z takim osprzetem tez mamy - a raczej mielismy bo juz sprzedana , wyszlo 203KM przy doladownu o 0.15b mniejszym ,i temp w dolocie o 5 st. nizsza od tej z GT20.