Strona 6 z 10

Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: śr wrz 21, 2011 20:37
autor: Walker-1989
Dzięki za wyrozumialosc... :? Jutro moze odpale samochód. dam znac jak mi to wyszło... aż sięboje... :) Pozdro!

Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: czw wrz 22, 2011 20:38
autor: Walker-1989
mam pytanko... auto poskladane .... podlaczylem akumulator i kontrolka świec żarowych po przekręceniu zapłonu nie pali się normalnie tylko lekko się żarzy i nie gaśnie. Czego to może być wina? komputer zmieniony z 1z na afn immo wyrzucone.... auto probowalem odpalic jak narazie i nic... :-( pozdr.

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: czw wrz 22, 2011 23:00
autor: jaaano
He, ale zonk ! jak na pierwsze wrażenie to ECU coś nie teges ale może być wszystko,zwarcie gdzieś,brak masy no i wiązka.Wszystko masz podłączone? oglądał to jakiś znawca tematu? poszukaj w tym dziale o przejściu z 1Z na AFN -jest dużo,a i śmiało możesz walić na PW do tych co mają to za sobą.Jeśli ECU bez immo to powinien odpalić w innym AFNie,nie masz jakiegoś znajomka?

Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: sob wrz 24, 2011 21:30
autor: Walker-1989
Cześć!!! Auto odpalone na nowym ECU (poprzednio był barrdzoooo zapowietrzony) no i znow jest problem, jak bym wiedzial ze tyle rzeczy jest pod górkę to bym tego chyba się nie podjął... trzeba mieć łeb i duzo umiejętności do przeróbek :D.... to tak odpaliłem passata chodzi w miare dobrze (wyrywa mi rury aż od podciśnienia :) jak narazie na oryginalnym sofcie AFNa. rozerwało mi chłodnicę Intercoolera... ale to są błachostki! Jest jeszcze jeden problem. Na nowym ECU nie grzeje mi świec żarowych i auto trzeba kręcić by odpaliło, (lampka od świec na desce jak się żarzyła tak się żarzy i nie gaśnie po odpaleniu. Na starym ECU wszystko jest okej. Odpala od strzała!na nowym jest problem z grzaniem świec! :hmm:

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: sob wrz 24, 2011 22:46
autor: jaaano
Odpowiedz nasuwa sie sama-ECU.

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: pn cze 24, 2013 17:45
autor: lukasz89k1
witam koledzy czytałem wszystko i na różnych forach więc prosze o wyrozumiałość
bo mam a6 z 110 km afn i chce podieść moc i się zastanawiam bo chciałbym takie wtryskiwacze kupić:
http://allegro.pl/tuning-sportowe-wtrys ... 00006.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale nie wiem czy dobre są one no czy wytrzymałe itp. czy lepiej zmienić w oryginalnych końcówki?np na bosh

dwa to rurbinka od arl:
http://allegro.pl/turbina-turbosprezark ... 57567.html" onclick="window.open(this.href);return false;
no trochę to wszystko kosztuje dlatego też zbieram jeszcze kase ;)
czy jeszcze dołożyć fmic?
no ja tak myśle o 150 czy 160 km ale nie wiem bardzo zwiększy się spalanie bo mówią że nawet się zmniejszy.


proszę o odpowiedzi a żeby nie zaśmiecać forum może być na priv
jestem z okolic rzeszowa więc jeśli jeszcze to kogo polecicie mi na softa
dziękuje z góry

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: pn cze 24, 2013 19:23
autor: Peres
lukasz89k1 pisze:ale nie wiem czy dobre są one no czy wytrzymałe itp. czy lepiej zmienić w oryginalnych końcówki?np na bosh
Proponuję jednak końcówki Boscha ;)
lukasz89k1 pisze:dwa to rurbinka od arl:
Radziłbym ostrożnie wybierać z turbinami regenerowanymi, bo różnie z nimi bywa... Fakt, sam mam rzeźbione turbo, ale zdecydowałem się na turbo-bogdana (mimo wszystko chyba najwięcej pozytywnych opinii)... Jeśli chcesz zmieniać, szukaj używek w dobrym stanie (jest to do ogarnięcia ;))
lukasz89k1 pisze:czy jeszcze dołożyć fmic?
Jeśli będziesz miał te 150KM, to niekoniecznie - zależy jak będziesz traktował samochód :chytry: Ja przez rok czasu jeździłem na seryjnym intercoolerze przy coś około 145KM/350Nm - w gorące dni delikatnie odczuwalne, ale dało się jeździć - z tym się nie pali :bajer:
lukasz89k1 pisze:ale nie wiem bardzo zwiększy się spalanie bo mówią że nawet się zmniejsz
Regulacja spalania pod prawą nogą - przy normalnej jeździe powinno spaść, ale pewnie będziesz z początku deptać trochę, więc przez jakiś czas będzie większe :bigok:

Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: pn cze 24, 2013 22:43
autor: zgredd
Wtryski bym kupił u cowboya z forum dużo ludzi na tym jeździ napisz mu wiadomość to coś wybierzecie. Turo z ARL to nie do audi bo silnik jest w inna stronę niż w golfie. Też bym się skłaniał ku dobrej używce. Musisz kupić turbo z AWX tam mniej więcej na 170km starcza lub z zapasem ale jest droższe to BRD. Jeśli Ci wystarczy do 170km to kupił bym jednak AWX turbo jest trochę mniejsze więc lepiej się budzi.

Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: pn cze 24, 2013 23:32
autor: jaaano
zgredd pisze:Wtryski bym kupił u cowboya z forum dużo ludzi na tym jeździ napisz mu wiadomość to coś wybierzecie. Turo z ARL to nie do audi bo silnik jest w inna stronę niż w golfie. Też bym się skłaniał ku dobrej używce. Musisz kupić turbo z AWX tam mniej więcej na 170km starcza lub z zapasem ale jest droższe to BRD. Jeśli Ci wystarczy do 170km to kupił bym jednak AWX turbo jest trochę mniejsze więc lepiej się budzi.
Tyle tylko że AWX na tych parametrach będzie śmigał na max a BRD będzie miało jeszcze spory zapas.

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: wt cze 25, 2013 14:48
autor: Peres
zgredd pisze:Jeśli Ci wystarczy do 170km to kupił bym jednak AWX turbo jest trochę mniejsze więc lepiej się budzi.
Myślę, że AWX będzie OK - to ładnie będzie wstawać, a poza tym, pytanie, czy kolega chce się zatrzymać na tych 150, czy tam 160KM... Bo jednak BRD to maciorka trochę, więc na seryjnej pompie i 216 może być słabo...

Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: śr cze 26, 2013 18:08
autor: lukasz89k1
dzięki chłopaki za odzew :)
no oki to zdecydowałem wtryski od cowboy. no ja myśle że na tym się zatrzymam bo nie chce żeby mi spalanie zbytnio wzrosło :/
ale jak mówicie że awx będzie na max chodzić to lepiej brd w takim razie tak wnioskuje
boję sie powyżej iść gdyż nie wiem czy tłoki wytrzymają taką moc.
a tak poza tym to jak jest z odpalaniem zimą?

Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: śr cze 26, 2013 18:46
autor: jaaano
lukasz89k1 pisze: a tak poza tym to jak jest z odpalaniem zimą?
Wiesz na 216 nie ma problemów zbytnich ale 230 to już jak jest około -10- -15 to trzeba pchnąć od czasu do czasu. :panna:

Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: śr cze 26, 2013 18:54
autor: tomau
jaaano pisze:
lukasz89k1 pisze: a tak poza tym to jak jest z odpalaniem zimą?
Wiesz na 216 nie ma problemów zbytnich ale 230 to już jak jest około -10- -15 to trzeba pchnąć od czasu do czasu. :panna:
czemu ?:) mam 260 i nie mialem problemów z odpaleniem w zimę (albo juz nie pamiętam) :P

Odp: Re: Modyfikacja AFN - turbo AWX, wtryski 216, SOFT

: śr cze 26, 2013 19:01
autor: _Raq_
tomau pisze:
jaaano pisze:
lukasz89k1 pisze: a tak poza tym to jak jest z odpalaniem zimą?
Wiesz na 216 nie ma problemów zbytnich ale 230 to już jak jest około -10- -15 to trzeba pchnąć od czasu do czasu. :panna:
czemu ?:) mam 260 i nie mialem problemów z odpaleniem w zimę (albo juz nie pamiętam) :P
Moim zdaniem nie ma problemów z odpaleniem w zimie. Ja mam 230 na seryjnej mapie i w zimie nie było problemów z odpaleniem. Grunt to sprawne świece żarowe. A jak masz mapę napisaną dobrze to masz odpowiednią dawkę rozruchowa i jest miód malina.

Wysłane z mojego ArcS