Strona 50 z 111

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 03, 2013 12:08
autor: karolp1
eden1992 pisze:W ty katalogu znalazłem końcówki dwu sprężynowe ale 0,240
DSLA145P 208---0433 175 017--CP--5x0,24x145° Nozzle 2 springs
DSLA150P 261---0433 175 029--CP--5x0,24x150° Nozzle 2 springs

Czy jest ktoś w stanie sprawdzić w jakich silnikach one były??
Montowane w silniku Rovera Montego 2.0td Dsla150p261 0,240mm

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 03, 2013 12:12
autor: speckom
powodzenia z ustawieniem tego w/w wtrysku. :kac:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 03, 2013 12:13
autor: karolp1
co do koncówki wtrysku 230 to jest o numerze dsla150p448 ale jest to rozpylacz od wtrysku jednosprężnowego Iveco 2.5D. Pytanie moje czy mógłby ktoś wyjaśnić jaka jest różnica budowy końcówki wtrysku od jedno a dwusprężynowego o tym samym kącie rozpylania ?????
speckom pisze:powodzenia z ustawieniem tego w/w wtrysku. :kac:
możesz uzasadnić dlaczego?????

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 03, 2013 13:57
autor: speckom
nie moge

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 03, 2013 14:27
autor: Szatannnn
karolp1 pisze:co do koncówki wtrysku 230 to jest o numerze dsla150p448 ale jest to rozpylacz od wtrysku jednosprężnowego Iveco 2.5D. Pytanie moje czy mógłby ktoś wyjaśnić jaka jest różnica budowy końcówki wtrysku od jedno a dwusprężynowego o tym samym kącie rozpylania ?????
Zapewne posiadasz takie potężne narzędzie jakim jest internet. Na pewno znajdziesz coś na ten temat. Pierwsze silniki TDI pracowały na wtryskiwaczach jedno-sprężynowych. Nie licz na to że ktoś powie tobie jak wygląda końcówka do wtrysku jedno czy dwu-sprężynowego ani jak jest zbudowany wtryskiwacz jedno-sprężynowy.

Nie dziwie się ze użytkownik Speckom nie chcę nic mówić bo pewnie wydał masę pieniędzy na to żeby się tego nauczyć podobnie tak jak ja.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 03, 2013 16:05
autor: speckom
do tego ten katalog co podales ma przeklamania.nijak ma sie do prawdziwego katalogu bosch ktorego nawet serwis ci nie pokaze...

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 03, 2013 16:31
autor: p14c3k
niestety jest troche tak jak kolega speckom napisal,.

ja znalazlem jeszcze: http://www.gasgoo.com/e-catalogs/detail-20766.html, jakby kogos interesowalo, ale chyba nawet mniej wiarygodne niz ten z 7diesel..

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 03, 2013 20:10
autor: eden1992
A miał ktoś do czynienia z końcówkami DSLA150P 261 końcówki 240 dwu sprężynowe z silnika perkins.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 03, 2013 21:14
autor: speckom
to sie nie nadaje to vp tdi. nie zgra sie tego z mapa paliwa.chyba ze pompe jakas 14mm i ustawione cisnienia jak w czolgu zeby nie laly.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 03, 2013 21:46
autor: eden1992
speckom, Ale dlaczego sie nie nadaje?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 03, 2013 21:48
autor: Krawczuk666
speckom, czyli sekret nie tkwi w dużych dyszach ? gdzie jest ten haczyk? :jezor: dając takie wtryski DSLA150P 261 końcówki 240 mówisz że nie zadziała bo pompę trzeba byłoby dać 14mm i w hooj ciśnienie żeby nie lały ok zgodzę się, piszesz też że w cenie tych bosio masz 2 komplety tych co szukamy, czyli musi być coś taniego 150-200zł końcówka czyżby to jakieś 216< xxx >230 ??? bo znów piszesz
a auto czy silnik czy chcica o wiecej mocy i tak wiecej nie wytrzyma :satan:
:D a jednocześnie znów piszesz że
nawet jak znajdziesz te koncowki to nie sa 230-stki ale ja moge z nich zrobic nawet 280-tki.uffff 1 trik ci już napisalem :helm:
gdzieś jest granica , wiadomo że stosuje się wieksze wtryski do tuningu , ale gdzieś jest granica gdzie tłok wytrzyma dawkę i nie spłynie do wydechu

....ot filozofia :grin:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 03, 2013 22:11
autor: p14c3k
eden1992, nie czytasz postow, pisalem juz wczesniej,, ja takie wlasnie zakladam, 240 firad'a p261, kolega z forum ibizy tez juz takie ma i bez programu jest ogien..

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 03, 2013 22:12
autor: EnejVW
speckom, a nie chodzi ci czasem o powiększenie otworków w np. ori 216. ja wiem tyle ze jeśli ktoś a tym zarabia to nigdy ci tego ie zdradzi, a ty wszędzie się mądrzysz a nic to do tematu ie wnosi.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 03, 2013 22:20
autor: eden1992
p14c3k, Mi chodzi tylko o to żeby mieć duże wtryski ori bosch.