Katalizator OUT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Katalizator out
kat amozna wyciac. Nie ma jakiejs na d nim kontroli tak wiec nie wplywa na ECM. Jesli jest niezapchany to go nie wycinaj. Mocy od tego nie uzyskasz wiecej.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Katalizator out
tylko chodzi mi o to czy naprzykład jak mi sie zapcha za rok i wywalę go i czy nie bede znowu musiał softu modzić ?? mam przejechane prawie 20 k
Katalizator out
soft nie ma nic do tego czy kat zapchany czy nie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Katalizator out
wesol pisze:kat amozna wyciac. Nie ma jakiejs na d nim kontroli tak wiec nie wplywa na ECM. Jesli jest niezapchany to go nie wycinaj. Mocy od tego nie uzyskasz wiecej.
Niektórzy twierdzą,że 3 do 5 koni;)
Katalizator out
a jak odkrecisz wydech zaraz za muszla goraca to pewnie z 8 koni. Przestań. puki nie potwierdzisz tego na hamowni to pogadac sobie mozemy. Moim zdaniem nic to nie da chyba ze kata masz zawalonego ze auto w gornych rejestrach traci wigor znacznie i nie osiaga predkosci max jaka powinna być.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Katalizator out
wesol pisze:a jak odkrecisz wydech zaraz za muszla goraca to pewnie z 8 koni. Przestań. puki nie potwierdzisz tego na hamowni to pogadac sobie mozemy. Moim zdaniem nic to nie da chyba ze kata masz zawalonego ze auto w gornych rejestrach traci wigor znacznie i nie osiaga predkosci max jaka powinna być.
Wcale tak nie twierdze,sam usunąłem kata i różnicy nie odczułem.
- KeepeR
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: śr wrz 09, 2009 13:42
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: VW Golf IV
- Silnik: ALH
- Kontakt:
Katalizator out
Panowie jestem po operacji wyciecia kata.
Mocy raczej nie przybyło ale przy okazji okazało się że była mała dziura to się wycieło kawałek wiecej rurki i teraz jest ciszej podczas jazdy.
Pojawił się natomiast inny problem, po przegazowaniu auta, na postoju słychać wnerwiający świst z wydechu... tak jakby z tłumika ;/ ktoś miał taki problem ? co to może byc ?
Mocy raczej nie przybyło ale przy okazji okazało się że była mała dziura to się wycieło kawałek wiecej rurki i teraz jest ciszej podczas jazdy.
Pojawił się natomiast inny problem, po przegazowaniu auta, na postoju słychać wnerwiający świst z wydechu... tak jakby z tłumika ;/ ktoś miał taki problem ? co to może byc ?
- KeepeR
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: śr wrz 09, 2009 13:42
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: VW Golf IV
- Silnik: ALH
- Kontakt:
Katalizator out
italiano_83 czytalem pare dni wcześniej ale jakoś mi wyleciało z głowy że ktoś o to pytał
U mnie jest taka roźnica że jak odpale auto to tego świstu nie ma, dopiero jak go troszke przegonie, i się zatrzymam to świszczy... co ciekawe turbina była pare miechów temu regenerowana ;/ wiec raczej nie jest na wykonczeniu...
co jeszcze może być nie tak ?
U mnie jest taka roźnica że jak odpale auto to tego świstu nie ma, dopiero jak go troszke przegonie, i się zatrzymam to świszczy... co ciekawe turbina była pare miechów temu regenerowana ;/ wiec raczej nie jest na wykonczeniu...
co jeszcze może być nie tak ?
Katalizator out
No jak regenerowana to napewno musi byc lepsza jak nowa, prosto od garretta. Sprawdzaj turbine puki jeszcze masz gwarancje o ile wogule ja uwzglednia w razie wuu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- KeepeR
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: śr wrz 09, 2009 13:42
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: VW Golf IV
- Silnik: ALH
- Kontakt:
Katalizator out
Ja nie twierdze że regenerowana jest lepsza jest duża możliwość ze albo wcale nie została zregenerowana albo ktoś to kiepsko zrobil ;/ ja tego nie wiem bo moj mechanik się tym zajmował...
Czyli co pasuje wymontować turbine i sprawdzić jak to wyglada ? od paru miechów nic tylko wydaje kase na naprawy... eh
Czyli co pasuje wymontować turbine i sprawdzić jak to wyglada ? od paru miechów nic tylko wydaje kase na naprawy... eh
Katalizator out
nie musisz wyciagac suszary. Odkrec dolotowa czesc na muszli zimnej i poczatek wydechu. Bedziesz mógł nawet za pomoca lustereczka luknac jak to wyglada oraz paluszkami obadac jakie sa luzy na wirniku. JEsli zle wywazona to i tak tego nie zaobserwujesz bo to tylko na maszynie wyjdzie.
Odnosnie tych regenerowanych to za duzo juz sluszalem od znajomych z neta i nie tylko ze jakies problemy maja. Ato sie okazalo ze zle wywazyli a to wyje a to puszczal oliwe. Jak mozna powiedziec ze ktos to kiepsko zrobil albo zrobil tą regeneracje albo jej nie robił. Co zapomnial wywazyc czy jak?? Moze wywazal i nie sprawdzil na konec czy jest juz wywazona?? Nie rozumiem tego. Skoro to tak kiepsko robia lub im nie wychodzi to tak jak pisalem nie warto regenerowac bo albo wyjdzie cos odrazu albo wyjdzie po kilku miechach. Nikle szanse na to by takie turbo podzialalo kilka lat- na to wychodzi.
Odnosnie tych regenerowanych to za duzo juz sluszalem od znajomych z neta i nie tylko ze jakies problemy maja. Ato sie okazalo ze zle wywazyli a to wyje a to puszczal oliwe. Jak mozna powiedziec ze ktos to kiepsko zrobil albo zrobil tą regeneracje albo jej nie robił. Co zapomnial wywazyc czy jak?? Moze wywazal i nie sprawdzil na konec czy jest juz wywazona?? Nie rozumiem tego. Skoro to tak kiepsko robia lub im nie wychodzi to tak jak pisalem nie warto regenerowac bo albo wyjdzie cos odrazu albo wyjdzie po kilku miechach. Nikle szanse na to by takie turbo podzialalo kilka lat- na to wychodzi.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Katalizator out
Może wyważał na za małych prędkościach (obrotach)?wesol pisze:Co zapomnial wywazyc czy jak?? Moze wywazal i nie sprawdzil na konec czy jest juz wywazona?? Nie rozumiem tego
Katalizator out
tak bo reka krecil tym wirnikiem. Przestan. To jest aparatura pod kontrola wiec i ma widoczny odczyt predkosci z jaka sie wirnik obraca. Jest wiazka laserowa ustawiona i widzi jakie sa obroty.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości