Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: SToRM » pt lut 18, 2011 11:24

arwam pisze:SToRM, jak z dolnych obrotów nie dajesz pełnego ognia na tłoki to ciężko też nie ma
Powaga? Dziekuje Ci za uswiadomienie - w zyciu bym na to nie wpadl :spam:
BTW, mam rozumiec ze przyrost 70 KM i ponad 120 Nm tez zupelnie nie maja wplywu na zywotnosc seryjnej tarczy i dwumasu?



ZULUS 28
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: wt gru 25, 2007 11:14
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: ZULUS 28 » pt lut 18, 2011 11:48

u mnie prawie 390nm było przez 10 000km,a teraz 410nm i dwumas żyje :-)


gti tdi 20jahre

arwam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: arwam » pt lut 18, 2011 12:11

SToRM pisze:Powaga? Dziekuje Ci za uswiadomienie - w zyciu bym na to nie wpadl :spam:
BTW, mam rozumiec ze przyrost 70 KM i ponad 120 Nm tez zupelnie nie maja wplywu na zywotnosc seryjnej tarczy i dwumasu?

nie jestem złośliwy nie mnie mówieze przyrost mocy i momentu nie ma wpływu na trwałość sprzęgła bo to by było wręcz głupota stwierdzić coś takiego. ale jeśli maximum momentu masz powyżej 2200rpm to sprzęgło i dwumas powinny pożyć no chyhba że że te 320Nm masz już np 1700rpm to wtedy za długiego żwota bym nie wróżył mu jeśli tym bardziej byś często przy tych obrotach wciskał gaz do spodu.


więc nie ma się o co spinać.
i pisanie o sprzęgle w temacie o sprzęgle raczej spamem bym nie nazwał



Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: rolmik » pt lut 18, 2011 23:26

panowie dzis miałem okazje sprawdzić czy coś sie dzieje ze spręgłem (ślizga się)i to moje obserwacje
na 3 ok 1900obr gaz w podłogę autko idzie po ok 1s
na 4 ok 2000obr tak samo jak wyżej ale autko od razu ciągnie ale tylko sprawdziłem do 3 bo jakś fajtłapa w ścierce 2.0 tsi sie wlekła 80 poza zabudowanym a z nad przeciwka jechały autka


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: rolmik » pt lut 18, 2011 23:38

Shmatan, masz na myśli to
Praca zbiorowa userów VwGolf.pl napisał(a):śruby:
N90206103 to są te duże - śruby do koła zamachowego 6szt
N10101001 te są do docisku - 6szt
zamach od poprzecznych 1z, abf, g60 || VW 037 105 273C ||

komplet sprzęgłowy Sachs o nr 3000 332 001 to G60, komplet sprzęgłowy Sachs o nr 3000 384 001 to VR6
komplet sprzęgłowy zawiera w sobie 3 elementy
Tarcza dociskowa sprzęgła
Tarcza sprzęgła
Łożysko zwalniające

Olej G 060 726 A2 ( czyli "nowa" wersja starego oleju G 052 726 A2 ) - do skrzyni 5'cio biegowej wchodzi 1,8 L
Ma byc klasy VW 501.50 i spełniac normy GL4/5 (radzę unikac oleju klasy tylko GL5 bo czasen nie działają dobrze synchronizatory na nim). Olej najlepiej dobrać na podstawie vin'u w ASO - koszt całkowity około 75zł za 2l


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Shmatan » sob lut 19, 2011 14:17

rolmik, chociażby to ;)

Co do ślizgania - chyba nie do końca rozumiem. Poślizg sprzęgła następuje, kiedy obroty idą w góre nieproporcjonalnie szybko do wzrostu prędkości



Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: rolmik » sob lut 19, 2011 14:20

Shmatan, :pub: czyli na razie się nie ślizga


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: ziomek1988 » ndz lut 20, 2011 16:17

Albo jestem ślepy albo głupi :P raczej głupi ale próbuję sobie dopasować komplet sprzęgła na allegro tj. szukam sprzęgła i jednomasu i nie mogę poszukać...pomoże ktoś?
Śruby kupię w ASO :)
Mechanik mówił mi że jeszcze wymieni uszczelniacz, czy to jest konieczne?


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: fusse » ndz lut 20, 2011 16:55

warto wymienic za jedna robota, bo jest stary i zacznie puszczac olej, moze poleciec na sprzeglo i masz juz po sprzegle.



Awatar użytkownika
katerpi
_________________
_________________
Posty: 901
Rejestracja: wt gru 08, 2009 20:39
Lokalizacja: RZ/RLU

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: katerpi » ndz lut 20, 2011 18:58

fusse pisze:warto wymienic za jedna robota, bo jest stary i zacznie puszczac olej, moze poleciec na sprzeglo i masz juz po sprzegle.
Amen

Koszt uszczelniaczy na wał(1szt) i skrzynie(1szt) około 120zł.



arwam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: arwam » ndz lut 20, 2011 19:50

ziomek1988, podaj info co masz pod maską, jaki silnik i skrzynia i jeśli planujesz co nie co podnieść moc to podaj moc docelową.



Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: ziomek1988 » ndz lut 20, 2011 21:52

W tej chwili TDI ALH po chipie na 120KM i 290NM, co do mocy to w sumie na razie nie chcę nic robić, później ewentualnie może wtryski 216, korekta softu i tyle. :bigok:


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

arwam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: arwam » pn lut 21, 2011 20:23

bierz koła zamachowe od 1Z i sprzęgło albo od G60 albo jak chcesz mieć przyszłościowo z zapasem to od VR6



Awatar użytkownika
katerpi
_________________
_________________
Posty: 901
Rejestracja: wt gru 08, 2009 20:39
Lokalizacja: RZ/RLU

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: katerpi » wt lut 22, 2011 22:36

Ceny śrubek, można obczaić tutaj:
http://sklep.gajos.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości